روزنامه نیویورکر به تازگی در مطلبی فاش کرده است که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با «کارن مک دوگال»، مدل سابق مجله مستهجن «پلی بوی» رابطه نامشروع داشته است و یک شرکت انتشاراتی حامی رئیس جمهور آمریکا به وی ۱۵۰ هزار دلار بابت خریدن حق انتشار این قضیه پرداخت کرده است.

این موضوع نخستین بار در نوامبر سال ۲۰۱۶ در نشریه وال استریت ژورنال منتشر شد؛ اما در آن زمان مک دوگال هیچ واکنشی به این خبر نشان نداد.

به نوشته نیویورکر و بر اساس یادداشت‌های شخصی این مدل بدنام، ترامپ در ژوئن ۲۰۰۶ با کارن مک دوگال در یک جشن در لس‌آنجلس آشنا شده و از آن زمان وارد رابطه نامشروع با او شده است (یعنی زمانی که ملانیا ترامپ به تازگی بارون را به دنیا آورده بود). روزنامه نیویورکر ۸ صفحه از یادداشت‌های دست نویس مک دوگال را در اختیار دارد که جزئیات کاملی درباره رابطه نامشروع وی با ترامپ ارائه کرده است. خود مک دوگال هم صحت این یادداشت را تأیید کرده است.

مک دوگال در این یادداشت ۸ صفحه‌ای نوشته است که ترامپ خیلی زود به او علاقه‌مند شده است به گونه‌ای که یکی از دوستانش در مهمانی به او گفته است: «ترامپ خیلی از تو خوشش آمده است. فکر کنم همسر بعدی او تو باشی.»

مک دوگال در این یادداشت تأیید کرده است که حدود ۹ ماه با ترامپ رابطه داشته است و در هتل «بوری هیلز» در کالیفرنیا با او ملاقات می کرده است.

وی همچنین اعلام کرد که در یک مهمانی دیگر، ترامپ او را به پسرانش معرفی کرده است؛ اما پس از ۹ ماه در آوریل ۲۰۰۷ به رابطه‌اش با ترامپ پایان داده است؛ زیرا او اظهاراتی نژادپرستانه علیه سیاه‌پوستان و یکی از دوستانش مطرح می‌کرده است.

گزارشها حاکی از آن است که در زمان رقابتهای انتخاباتی ترامپ، شرکت «امریکن میدیا» — که به نظر می‌رسد از حامیان دونالد ترامپ است– داستان رابطه این زن با ترامپ را خریداری کرده و در ازای آن به این مدل بدنام، مبلغ ۱۵۰ هزار دلار حق‌السکوت پرداخت کرده است. اما این شرکت هیچگاه چنین داستانی را علیه ترامپ چاپ نکرد.

سخنگوی کاخ سفید این اتهامات را تکذیب کرد. ترامپ هم مدعی شده که هرگز با مک دوگال ارتباطی نداشته است.

انتشار این اخبار جنجالی علیه ترامپ در حالی رخ داده است که حدود یک ماه پیش هم وال استریت ژورنال در مطلبی فاش کرد که یکی از وکلای دونالد ترامپ به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن به نام «استفانی کلیفورد» به دلیل داشتن رابطه غیر اخلاقی با ترامپ، مبلغ ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت داده است. وکیل ترامپ چندی پیش تأیید کرد که چنین باجی را به استفانی کلیفورد پرداخت کرده است.

نیماجامعه, سرگرمی, سیاست6 سال پیش • dahio.com • 2,886



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها