علی افکار، مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: این بیمار مدعی شد که چندی قبل از قم به خراسان رضوی آمده و به بیمارستانی در مشهد مراجعه کرده و علائم کرونا را داشته و برای مداوا به شهرستان خواف آمده است.

وی ادامه داد: همکاران ما در بیمارستان از فرد مذکور آزمایش می‌گیرند و پس از نمونه‌گیری، او را بستری می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: برادر این بیمار که خودش نیز روز گذشته در بیمارستان بستری بود و به دلیل نتیجه منفی آزمایش‌هایش مرخص شده بود، دوباره به بیمارستان می‌آید و گویا آن‌ها با سر و صدا و آسیب زدن به بخش از بیمارستان متواری می‌شوند.

افکار ادامه داد: این دو نفر در بخش مربوط به بیماران کرونا را می‌شکنند و با ایجاد وحشت در بین کادر درمانی، خارج می‌شوند و سایر کارکنان نیز به دلیل اینکه بیمار مشکوک به کرونا بوده از نزدیک شدن به او پرهیز می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف افزود: پس از این رخداد، موضوع بلافاصله به نیروهای انتظامی گزارش و تلاش آن‌ها برای یافتن بیمار آغاز شد. رصدهای نیروی انتظامی نشان داد که این بیمار از شهرستان خواف خارج شده بود.

افکار ادامه داد: دیشب نیز نتیجه آزمایش‌های ابتلای بیمار متواری از سوی مرکز استان منفی اعلام شد و فرار این فرد بیهوده بود.

وی گفت: بیماران مشکوک در هر شهرستان در همان محل سکونت پذیرش می‌شوند و آزمایش‌های همه شهرستان‌ها به مشهد ارسال می‌شود و مرکز استان نظرن‌هایی را می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: برای پیشگیری از تکرار چنین اتفاقی، نیروی انتظامی از امروز با شبکه بهداشت و درمان همکاری می‌کند و چند مامور انتظامی در بیمارستان مستقر می‌شوند.

افکار ادامه داد: تا صبح امروز بیماری با
نتیجه مثبت به کرونا در خواف نداریم، اما با این حال از مردم می‌خواهیم با حفظ آرامش، اصول بهداشت فردی و در خانه ماندن را رعایت کنند.

او گفت: این اتفاق ناشی از توهم و
ترس بیمار از کرونا بوده و به مردم پیشنهاد می‌شود چنانچه
علائم مشکوک به کرونا داشتند، نترسند و به بیمارستان مراجعه کنند تا تست گرفته شود و به فرض مثبت بودن تست، می‌توانند در منزل قرنطینه و درمان شوند.

۴۷۲۳۲

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 14

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها