همه افراد خصوصا بانوان از نعمت داشتن ابروهای پرپشت و ضخیم برخوردار نیستند و همچنین بسیاری از ما مهارت‌های آرایشی برای اصلاح ایرادات ابرو را نخواهیم داشت. حتی اگر مهارت آرایش کردن را هم قبلا آموخته باشیم، آرایش در هر وقت، زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. اگر  شما هم با این مشکلات روبرو هستید، میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو می‌تواند راه جایگزینی برای شما باشد. این روش یک روش تقریبا دائمی برای آرایش ابروهاست. به دلیل ارزان نبودن این روش بهتر است که از مزایا و معایب آن آگاهی کامل داشته باشید. شما هم ممکن است برایتان سوال باشد که این روش ارایش نیمه دائم  چیست و نکاتی که باید در مورد آن بدانید را در این مطلب برای شما شرح خواهیم داد.
اگر شما هم علاقمند به کشور خود ایران باشید باید با شهر زیبای اصفهان که به نصف جهان معروف می باشد اشنایی داشته باشید، و او را جزو میراث فرهنگی و اقلیمی خوب بدانید. قبل از این که به متخصصان میکرو بلیدینگ در این شهر بپردازیم باید با این شهر کمی بیشتر اخت بگیرید تا متوجه درجه یک  و برترین بودن ان بشوید.
شهر اصفهان به طور تقریبی در مرکز کشور واقع شده است و از بیشتر شهرهای بزرگ کشور دسترسی مناسبی دارد
شاید فکر کنید این شهر با ان همه زیبایی از هزینه های هنگفتی در زمینه های مختلف برخوردار است! اما اشتباه می کنید پیشه  و قیمت یک متخصص میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان نسبت به شهرهایی مانند تهران یا مشهد و تبریز … از مصوبه قابل قبولی الگو میگیرد.
از انجا که این مقاله بیشتر مربوط به میکروبلیدینگ است باید بیان کنیم که هزینه میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان طبق مصوبه رسمی از سوی سازمان بهداشت به تصویب رسیده است و همچنین تخفیف های متعددی برای ان در نظر گرفته میشود.
پس نمی توان گفت قیمت میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان از هزینه یکسانی برخوردار است!

میکروبلیدینگ ابرو


بهترین سالن میکروبلیدینگ در اصفهان

میکروبلیدینگ ارایش نیمه دائم ابرو است که امروزه در کلینیکها و سالن های آرایشی زیادی مورد توجه بانوان قرار گرفته است . تکنیکی که جز دسته آرایش نیمه دائم محسوب می شود. با Microbleedingمی‌توانید با توجه به فرم صورت، حالت ابروهای خود را
متقارن زیبا و جذاب کنید.
متخصص میکروبلیدینگ، از قلم مخصوصی استفاده می‌کند که سر آن مجموعه‌ای از سوزن‌های ریز وجود دارد، باید بدانید این سوزن‌ها وارد لایه اول پوست می شوند و جوهر مخصوص را تزریق می‌کنند و پس از اتمام فرایند، جوهر اضافه از روی ابروهای شما برداشته می‌شود و خیالتان راحت باشد رد یا لکه ای  بر روی پوست شما باقی نخواهد ماند.
این مراحل آن قدر که فکر می‌کنید دردناک نیست، درد اندکی دارد که آن هم با استفاده از کرم‌های موضعی بی‌حس‌کننده از بین میرود. تقریبا درد این روش مثل دردی است که موقع بند انداختن ابروها تجربه می کنید و یک بار در سال است نه هر یک ماه. میکروبلیدینگ معمولا یک جلسه ترمیمی هم دارد که شش هفته بعد از جلسه اول است و در این جلسه ابروی شما و شکل نهایی آن ترمیم می‌شود، اگر جایی خالی مانده باشد پر می‌شود و اگر بخواهید ابروهایتان نازک‌تر یا پهن‌تر می‌شود.

میکروبلیدینگ ابرو

فرایند میکروبلیدینگ یک کار تخصصی است و نیاز به ابزار کار مختص خود است و برای همین نیازمند آن است که توسط متخصص میکروبلیدینگ انجام شود و میکروبلیدینگ ابرو اصفهان جزو بهترین ها در یک سطح جهانی است، و لازم به ذکر است که قلمی که برای میکروبلیدینگ انجام می شود در مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان حدود 12 تا سوزن شیب دار دارد سوزنهای ظریف میکروبلیدینگ سطح پوست را خراشهای ریزی مانند برش کاغذی ایجاد می کنند تا عمل انتقال رنگ به سطح زیرین پوست انجام شود نمیشود ان را مطلقا با خالکوبی و یا تاتو مقایسه کنیم این ارایش ابرو بین این دو قرار دارد، خوشبختانه این عمل انتقال به فرمها و شکلهایی متناسب با ابروی دلخواه شما ایجاد می گردد  و این در مواقعی صدق میکند که شما از بهترین میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان
بهره مند شوید، توجه داشته باشید که انقدر این خطوط ظریف و باریک هستند که با تارهای موی شما تنیده می شوند و نمیتوان وجه تمایزی برای انها در نظر گرفت.


بهترین میکروبلیدینگ کار در اصفهان

یکی از معدود سوالهایی  که برای یک خانمی که می خواد کار Microbleeding انجام دهد مهم است دوام و ماندگاری میکروبلیدینگ ( )است . Microbleeding یک آرایش نیمه دائمی است یعنی تا اخر عمر باقی نمی ماند و نیاز به تمدید دارد اما اگر شما از یک متخصص استفاده کنید نتیجه غایی خیلی بهتر می باشد،  برای ماندگاری طولانی مدت نیاز به ترمیم دارد و نباید برای تمدید ان به جای دیگر مراجعه کنید. اما سوال اصلی این است که دوام و ترمیم آن چگونه است؟
بهترین سالن های میکروبلیدینگ در اصفهان به شما این مژده را می دهند که دوام این ارایش زیبا و طبیعی تا ١٢ ماه می باشد اما این برای همه افراد یکسان نخواهد بود!
برای افرادی که دارای پوستی چرب هستند، میکروبلیدینگ تا ١٢ ماه باقی می‌ماند قبل از اینکه به ترمیم مجدد نیاز پیدا کنید باید با پوست و این موارد اشناییت داشته باشید شاید افرادی باشند  که پوست طبیعی ای داشته باشند و  تا ۱۸ ماه می‌توانند از مزایای یک میکروبلیدینگ خوب در اصفهان بهره‌مند شوند، اما لازم به ذکر است بگوییم این برای همه افراد یکسان نخواهد بود!

مزایای میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

اگر به هر دلیلی شما ابروهای  صورت خود را از دست داده اید، یا دارای ابروهای کم‌پشت و باریک هستید و بدون شک  وقت زیادی را صرف آرایش ابروهای خود می‌کنید باید از این روش حتما استفاده کنید. به دلیل اینکه علاوه بر زمان، باید هزینه زیادی برای خرید محصولات آرایشی بپردازید که گاهی خود همین محصولات، عاملی برای ریزش بیشتر ابروها هستند.
این روش بدون شک، مثل هر تکنیک دائمی دیگر مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارد. قبل از اینکه در مورد انجام دادن یا انجام ندادن این کار تصمیم بگیرید، باید بدانید که چه مزایا و معایبی دارد با در نظر گرفتن شرایط خود و این نکته در مجموع می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. فراموش نکنید و به خاطر بسپارید که مزایای میکروبلیدینگ بیشتر از معایب ان است.
این نکته را در نظر بگیرید که در طول یکسال شما از لوازم ارایشی های مختلف برای به نمایان کشیدن ابروهای خود استفاده میکنید و همچنین وقت بسیاری را صرف ان خواهید کرد.
-نیمه دائمی بودن ان:
این تکنیک نیمه دائمی  می باشد یعنی نه آنقدر طولانی باقی می‌ماند که نتوانید ابروهای خود را برای مدت‌های طولانی تغییر شکل دهید و نه آنقدر زود از بین می‌رود که ارزش هزینه کردن نداشته باشد، با انجام میکروبلیدینگ در اصفهان تا مدت‌ها از آرایشگاه رفتن و اصلاح دائم ابروها خلاص خواهید شد.
-ظاهری زیبا و اراسته:

یکی از دغدغه‌های خانم‌ها به خصوص زنان شاغل، این است که صبح پس  از بیدار شدن از خواب فرصت کمی برای آرایش و مرتب کردن ظاهر خود دارند. با میکروبلیدینگ، ابروهای شما همیشه در بهترین حالت ممکن قرار دارد و بدون نیاز به هیچ آرایش و اصلاحی می‌توانید با خیال راحت بیرون بروید و از داشتن ظاهری زیبا و آراسته در تمام طول روز لذت ببرید دیگر نگرانی برای رنگ ابروها و یا شکل انها نخواهید داشت.
افراد مختلف به دلایل متعددی ممکن است در آرایش کردن ناتوان باشند، مثلا با برداشتن عینک خود نتوانند به درستی آرایش کنند یا از لنزهای تماسی استفاده می‌کنند یا به مواد آرایشی حساسیت دارند. این افراد لازم نیست خود را از آرایش داشتن به کلی محروم کنند. برخی دیگر از افراد نیز برای حفظ سلامت پوست خود ترجیح می‌دهند دائما از مواد آرایشی استفاده نکنند، این افراد ترجیح می‌دهند که آرایش‌های دائم یا نیمه دائم را امتحان کنند.

معایب میکروبلیدینگ بسیار کم است

میکروبلیدینگ برای همه افراد مناسب نیست برخی افراد باید از میکروبلیدینگ اجتناب کنند.
در نتیجه این تکنیک دارای محدودیت اجرا می باشد تعداد کمی از افراد ممکن است گزینه مناسبی برای میکروبلیدینگ نباشند ولی این کار را انجام می‌دهند و در نهایت، نتیجه مطلوب را نخواهند گرفت. مثلا کسانی که پوست چرب دارند ممکن است نتیجه مطلوبی از این تکنیک نگیرند.
میکروبلیدینگ فرایندی است که در طی آن خراش‌های باریک و متعدد روی پوست ایجاد خواهد شد در نتیجه باعث ایجاد زخم و التهاب در پوست می‌شود. این زخم‌ها مدتی طول می‌کشد که ترمیم شوند و پوست جدیدی جایگزین شود این دوره ترمیم، نسبتا طولانی است و حداقل یک هفته و بیشتر طول می‌کشد.
پس به طور کلی میتوان گفت دوره ترمیم ان طولانی است و ممکن است بعضی افراد صبور نباشند.

با وجود تمام این مزایا و معایب، در نهایت، این شما هستید که باید با توجه به نیاز خود، بهترین تصمیم را بگیریدو اگر تصمیم گرفتید که میکروبلیدینگ را تجربه کنید، حتما بهترین متخصص و تکنیسین را پیدا کنید، کسی که در محیطی تمیز و بهداشتی با مواد و وسایل استریل، میکروبلیدینگ را برایتان انجام دهد.
مراقبت های پس از اتمام کار میکروبلیدینگ را در نظر بگیریدجدی بگیرید و حتما به توصیه‌ها توجه کنید تا از نتیجه نهایی کار راضی باشید، این مراقبت‌ها برای حفظ دوام میکروبلیدینگ و سلامت پوست‌تان ضرورت دارد.

مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان :  microbladingisfahan.ir

امتیاز به مطلب post

drsalamatسلامت2 سال پیش • dahio.com • 7

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها