به گزارش خبرآنلاین لرستان، عباس شرفی در این رابطه گفت: بنا به اعلام پلیس راه کشور، تردد انواع تریلر، کامیون‌ و کامیونت‌ به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۷ تا ۷:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۱ در محور کوهدشت -پلدختر – اسلام‌آباد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد ناوگان مسافری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه از ساعت ۷:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۷ تا ۷:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۱ در محور خرم‌آباد – کوهدشت – پلدختر بالعکس ممنوع است و مسیر آزادراه خرم‌آباد – پل زال به‌عنوان مسیر جایگزین تعیین می‌شود.

شرفی گفت: در استان‌های خوزستان و چهارمحال‌وبختیاری نیز تردد انواع کامیون و تریلر به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۷ تا ساعت ۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۱ در محورهای اهواز – سوسنگرد، بستان – چذابه، اهواز – خرمشهر و شلمچه و بالعکس ممنوع است، برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و بالعکس تردد کنند.

وی اظهار کرد: تردد اتوبوس‌ها از ساعت ۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۷ الی ساعت ۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۱ در محور هفتگل، باغملک، ایذه، دهدز، شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم‌آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس به‌عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

اعلام محدودیت های ترافیکی استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به محدودیت های ترافیکی استان ایلام گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۵ الی ساعت ۷:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۴ از محورهای منتهی به دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام، ایلام – ملکشاهی – مهران و ایلام – مهران ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت ۶ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۲۳ الی ساعت ۱۳ روز جمعه مورخ ۹۸/۰۷/۲۶ از مهران به‌سمت ایلام ممنوع و درصورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۲۳ الی ۱۳ روز جمعه مورخ ۹۸/۰۷/۲۶ از ایلام به‌سمت مهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود و مسیر جایگزین به‌سمت ایلام محور مهران – ملکشاهی – ایلام تعیین می‌شود.

شرفی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه مورخ ۹۸/۰۷/۲۶ الی ساعت ۷ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۲۹ از ایلام به‌سمت مهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه مورخ ۹۸/۰۷/۲۶ الی ساعت ۷ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۲۹ از مهران به‌سمت ایلام به‌صورت یکطرفه خواهد بود و مسیر جایگزین به‌سمت مهران محور ایلام – ملکشاهی – مهران تعیین می‌شود.

ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیونت

وی گفت: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون‌ و کامیونت‌ به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۷ الی ۷:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۱ در محور اسلام‌آباد غرب – پلدختر، حمیل – سرابله، اسلام‌آباد – قصرشیرین و بالعکس ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه تردد خودروهای ترانزیت و کامیون‌ها و حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت ۷:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۴ تا ۷:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۴ در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبات دومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در سال ۹۸ ممنوع است.

محدودیت‌های تاکسی‌های شهری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به محدودیت‌های تاکسی‌های شهری گفت: تردد تاکسی‌های درون‌شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین ۹۸ از ساعت ۰ صبح ۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۷ تا ۷:۰۰صبح روز شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۴ در محورهای خارج از شهرهای کشور ممنوع است.

وی یادآور شد: درصورت بروز مشکلات ترافیکی در استان‌های درگیر مراسم اربعین و براساس تدابیر ابلاغی، محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نیز اعمال خواهد شد.

46

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 73

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها