قطعات سخت افزاری که در کامپیوتر به کار رفته است مثل درون کیس، قاب، مانیتور، کیبورد، موس و اسپیکر است. جمعی از کارشناسان مجرب تعمیرات کامپیوتر آماده پاسخگویی به سوالات کاربران در خصوص مشکلات رایانه و نحوه برطرف کردن آنها هستند. کافی است وارد سایت شده و پس از تماس، سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان به شما کمک می‌کنند تا مشکل برطرف گردد.

سرویس کامپیوتر تهران

تعمیرات سیستم شامل تعمیر قطعات درون کیس و رفع مشکلات نرم افزاری است. دلیل عمده خرابی و نقص در سیستم کامپیوتر ضربه خوردن کامپیوتر، نوسان برق و کارکرد بالای دستگاه است.

این عوامل با تکرار و در مرور زمان باعث نقص در کامپیوتر می شود. بالا نیامدن ویندوز، روشن نشدن کامپیوتر، هنگ کردن سیستم، عدم نمایش تصاویر در مانیتور، بوت نشدن کامیپوتر یا لپ تاپ، یا برنامه خاصی را اجرا نمی کند، ماوس از کار می افتد یا سیستم مدام ریستارت می شود. همه از عوامل نیاز یک سیستم به تعمیر است و شما میتوانید سریعا برای رفع این مشکل با سرویس کامپیوتر تهران تماس برقرار کنید. در چنین شرایطی می توانید از تیم پشتیبانی سرویس کامپیوتر تهران به شکل آنلاین کمک بگیرید.

تعمیر کامپیوتر

از آن جایی که لپ تاپ و کامپیوتر سیستم های حساسی هستند و دارای قطعات مخصوص خود هستند، اگر شما هم نیاز به تعمیر کامپیوتر خود دارید، پیش از هر چیز باید از هرگونه آسیب فیزیکی نسبت به بدنه آن جلوگیری کنیم. همچنین در نصب موارد نرم افزاری هم باید حساسیت به خرج داده و هر فایلی را به راحتی و بدون بررسی در کامپیوتر نصب نکنید. چرا که باعث هنگی سیستم و ویروسی شدن قسمت نرم افزاری آن می شود. برای نصب این موارد می‌توانید با خدمات کامپیوتر معتبر برای تعمیرات کامپیوتر مشورت کنید یا فایل های اصلی را از سایت های معتبر برای نصب تهیه کنید.

تعمیراتی که متخصصان ما در مجموعه ارائه می‌دهند شامل مواردی مانند تعمیر مادربرد سیستم، تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر و لپ تاپ، تعویض کیبورد لپ تاپ، تعمیر پاور کامپیوتر و تعویض ال سی دی لپ تاپ و… است.

مرکز تخصصی تعمیرات و ارتقا کامپیوتر در تهران

همیشه برای رفع مشکلات قطعات سیستمی به سرویس کار معتبر مراجعه کنید، اصولاً تعمیرات کامپیوتر نیازمند تخصص و مهارت بالای تعمیرکاران است. در صورت عدم آشنایی تعمیرکار با قطعات سخت افزاری کامپیوتر ممکن است خطا و اشتباه در فرآیند تعمیر رخ دهد و مشکلات زیاد و جبران ناپذیری در قسمت های مختلف دستگاه به وجود آید. کارشناس اعزامی به محل شما، مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین و عمومی‌ترین قطعات کامپیوتر را با خود به همراه خواهد داشت تا در صورت خرابی یک یا چند قطعه، بی‌هیچ فوت وقتی، برای تعویض آنها اقدام کند.

خدمات کامپیوتر

خدماتی که سرویس کامپیوتر تهران به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد شامل موارد نرم افزاری و سخت افزاری است و بخشی از خدمات کامپیوتر در تهران است. بازیابی اطلاعات فرمت شده، ویروس کشی، نصب و تعویض ویندوز، آپدیت های نرم افزاری، تعمیرات مادربرد، تعویض چیپ مادربرد و کارت گرافیک، تعمیر تخصصی cpu، تعیمرات کیبورد، تعمیرات تخصصی انواع مانیتور ال ای دی و ال سی دی، تعمیر و تعویض کارت صدا و شبکه، تعمیرات کامپیوتر در محل، تعمیر کیس، تعمیر پاور، تعمیر و تعویض هارد دیسک و رم، تعمیرات فن، رفع انواع مشکلات نرم افزاری، تعویض کابل ها و اتصالات آسیب دیده و اقداماتی از این دست است.

گفتنی است این خدمات دارای ضمانت نامه معتبر هستند و می توانید هرگونه مشکل را در بازه زمانی تعیین شده، پیگیری کنید. خدمات به صورت حضوری و غیر حضوری است. همواره ما در تلاش هستیم مشکلات شما عزیزان را با بهترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قطعات اصل به دست تعمیرکاران حرفه‌ای برطرف کنیم.

کارشناسان تعمیر سیستم برای سرویس به آدرسی که ارائه می دهید، می آیند و اقدامات لازم برای ترمیم دستگاه را انجام می دهند. برای دریافت خدمات تعمیر در محل، می توانید از طریق سایت، درخواست خود را به همراه مدل دستگاه و برند و مشکلات آن ثبت کنید. پس از آن منتظر تماس همکاران ما بوده و در زمان تعیین شده، در آدرس حضور داشته باشید.

مرکز تخصصی تعمیرات و ارتقا کامپیوتر در تهران

اسمبل سیستم کامپیوتر در محل

یکی از سخت ترین خدمات کامپیوتر، اسمبل کردن سیستم است، که در سرویس کامپیوتر تهران هزینه اسمبل کامپیوتر در محل و منزل با قیمت مناسب انجام می شود. این امری بسیار تخصصی است و برای اجرای آن نیاز به حضور کارشناسی ماهر و متخصص است. اسمبل سیستم کامپیوتر در محل یا مونتاژ سیستم کیس کامپیوتر در محل و منزل از خدمات ویژه ای است که ما در سرویس های مان برای ارائه به مشتریان عزیز در شهر تهران در نظر گرفته ایم.

در این مجموعه از متخصصان باتجربه برای اسمبل سیستم های طراحی و گیمینگ و رندرینگ استفاده می شود و نکته دیگری که در اسمبل کامپیوتر اهمیت دارد کاربرد و استفاده از قطعات اصل و اورجینال است. بنابراین انتخاب قطعات سیستم در اسمبل اهمیت زیادی دارد و تیم ما در تهیه قطعات اصل و باکیفیت به شما کمک میکند.

هزینه رفت و آمد نصاب و متخصص از کاربران کامپیوتر دریافت نمی شود. در واقع به طور کلی هزینه ایاب و ذهاب در مجموعه ما برای تمامی خدمات، به صورت رایگان است.

hotnewsخبر1 سال پیش • dahio.com • 0

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها