سردار حسین  دهقان عصر چهارشنبه در یادواره شهدای ۲۳ مرداد و سرداران و ۵۷۰ شهید شهرستان تنکابن در مصلی شهید بهشتی این شهرستان با اشاره به آموزه های دینی و پیروی از فرامین ائمه اطهار گفت: مجاهدت و انقلابی بودن در راه خدا ، مصداق بارز ترجمان آیات الهی است.

وی با اشاره به خدا محوری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم ایران چه در دوره دفاع مقدس و چه پس از آن با باور مندی به خدای متعال، رضایتمندانه تمامی اتفاقات را پشت سر گذاشتند.

دهقان با تاکید بر شناختن جبهه های دشمن در تمای زمینه ها اظهار داشت: جبهه دشمن را نباید فقط در زمینه های نظامی تصور کرد بلکه اتاق فکر دشمن در تلاش است تا روحیه انقلابی مردم ایران را تضعیف کند.

وزیر سابق دفاع کشور  با بیان اینکه هدف دشمن برای  بر اندازی  نظام جمهوری اسلامی ایران است ، گفت: اما مردم ایران با پیروی از خط مشی شهدا و مقام معظم رهبری در هر مقطعی دشمنان خود را شناخته و پیشتازانه در مقابل توطئه های آنان ایستاده است.

وی  متذکر شد: اگر ملت ما ملتی معتقد و بصیر و متدین نبوده و رفتار آنان ریشه در عمق اعتقادات دینی نداشت و رهبری الهی دینی بر این کشور حاکم نبود ، این اقدامات منجر به فروپاشی سیاسی این انقلاب می شد.

سردار دهقان با اشاره به قیامهای کشورهای مسلمان از جمله یمن، تصریح کرد: با ایستادگی کشورهای مسلمان در مقابل استکبار جهانی هیمنه پوشالی آمریکا  که خود را قدرت برتر جهان می داند، شکسته شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری  ولایت فقیه، تبلور عینی مردم جامعه ما در مسیر اعتقادات دینی و به ثمر رسیدن خون شهدا است، خاطرنشان کرد:  اگر می گوییم که ما مدیون خون شهدا هستیم به این معناست  که آنان ارزشی را خلق کرده اند که در حیات مادی و معنوی ما موثر خواهد بود.

دهقان با اشاره به مشکلات معیشتی و بیکاری در کشور گفت: اما این موضوعات نباید سبب شود که بگوییم کشور به بن بست رسیده است.

وی با بیان اینکه هیچ جامعه ای در جهان پیدا نمی شود که هنجار شکنی را تنبیه نکند ، افزود: اگر دخترکی با تحریک برخی کشف حجاب کند و رسانه ها و شبکه های اجتماعی معاند از آن قهرمان بسازند ، نباید انتظار تنبیه نداشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه برخی می گویند ما وظیفه نداریم کسی را به زور به بهشت بفرستیم ادامه داد: ما وظیفه هم  نداریم فضایی در کشور درست کنیم که مردم را به جهنم بفرستیم.

۲۷۲۱۲

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 45



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها