به نظر می‌رسد کارگردانان دنیای سینمایی مارول (MCU) از آنچه فکرش را می‌کردیم به هم نزدیکتر باشند. اگرچه حدس و گمان‌های زیادی درباره‌ی کسی که قرار است جایگزین جیمز گان (James Gunn) برای کارگردانی Guardians of the Galaxy 3 «نگهبانان کهکشان ۳» شود خیلی وقت است شنیده می‌شوند، و اگرچه نام تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردان فیلم Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» به عنوان یکی از کاندیدهای احتمالی جایگزینی گان شنیده می‌شد، اما این کارگردان نامزد اسکار این شایعات را کاملا تکذیب کرده است. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

وایتیتی طی مصاحبه‌ای درباره‌ی سریال جدیدش What We Do in the Shadows «در سایه‌ها چکار می‌کنیم» که براساس فیلمی به همین نام به کارگردانی خودش و جامین کلمنت (Jemaine Clement) ساخته شده درباره‌ی Guardians of the Galaxy 3 و دیگر پروژه‌اش یعنی سریالی در دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» برای شبکه دیزنی پلاس هم صحبت کرده است.

اولین سوال این است که آیا وایتیتی جایگزین جیمز گان در کارگردانی Guardians of the Galaxy 3 خواهد شد؟ قطعا نه! او در این باره گفته:

البته من هنوز هم با آن‌ها [مارول] همکاری می‌کنم و فیلم دیگری برای آن‌ها خواهم ساخت.

وایتیتی پس از اینکه تایید کرد قبل از تصمیمش برای کارگردانی نکردن Guardians of the Galaxy 3 با عوامل مارول دیداری نداشته، دلیل این کارش را نیز بیان کرد:

از نظر من، آن‌ها فیلم‌های مخصوص جیمز گان هستند. قرار گرفتن در فضای آن فیلم‌ها در حالی که امضای گان پای آن‌ها کاملا مشخص است، مثل این است که وارد خانه‌ی شخصی شوی و بگویی: «هی من پدر جدیدت هستم، و از این به بعد باید قوانین من را رعایت کنی». این کار خیلی زشت و مسخره است.

تصمیم وایتیتی برای حمایت از گان کار قابل احترامی است. این کار همچنین تصمیم هوشمندانه‌ای است، آن هم با توجه به اینکه او می‌خواهد فیلم‌های بیشتری با همکاری مارول بسازد و همچنین ساخت سریالی در دنیای Star Wars را برعهده دارد. او درباره‌ی این سریال یعنی The Mandalorian «ماندالوریان» گفته است:

این سریال فوق‌العاده است. جان فاورو (Jon Favreau) یک نابغه است… ساخت پروژه‌ای در دنیای جنگ ستارگان کار جالبی است. دیدن سربازهای استورم تروپر واقعا عجیب است، و وقتی سکانسی با حضور ۵۰ تا از آن‌ها می‌سازی این قضیه عجیب‌تر هم می‌شود.

برای طرفدارانی که ممکن است نگران باشند سبک خاص وایتیتی، این داستان Star Wars را از آن چیزی که واقعا هست دور کند، وایتیتی درباره‌ی این نگرانی‌ها هم اظهارنظر کرده است. آیا در The Mandalorian شاهد سبک رنگارنگ و پرانرژی وایتیتی خواهیم بود؟ وایتیتی در پاسخ به این سوال گفته است:

تا حدودی، اما سبک Star Wars خیلی با سبک مارول تفاوت دارد. باید در اینجا به لحن فیلم‌های کلاسیک پایبند باشیم، چون طرفداران این را از ما می‌خواهند. نمی‌توان به آن‌ها بی‌احترامی کرد. اما سبک خاص من قطعا در این سریال هم وجود خواهد داشت.

اگرچه فعلا قرار نیست وایتیتی فیلمی از دنیای Guardians of the Galaxy را کارگردانی کند، اما طرفداران او می‌توانند فعلا منتظر The Mandalorian باشند. او همچنین درام کمدی Jojo Rabbit با فضای جنگ جهانی دوم را ساخته که امسال منتشر خواهد شد. سپس در آینده‌ی نامشخص ممکن است وایتیتی دوباره فیلمی را برای مارول کارگردانی کند.

Collider

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 77



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها