سردار غلامرضا جلالی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهید حسن شوکت پور و شهدای شهر درجزین از توابع شهرستان مهدیشهر استان سمنان در سالن ورزشی ولایت این شهر افزود:  علت مخالفت نظام جمهوری اسلامی ایران با آمریکا به نام رییس‌جمهوری آن مربوط نیست، ایدئولوژی آمریکا و  جامعه اسلامی در مبنا با یکدیگر متفاوت است.

وی ادامه داد: هسته داعش زمان ارتش صدام شکل گرفت و از اهداف تشکیل آن پس از حمله به کشورهای سوریه و عراق، حمله به ایران بود.

وی افزود: آمریکا با حمایت اروپا و هزینه کرد عربستان، داعش را تولید کرد تا انقلاب اسلامی را مهار کند و اگر سستی صورت می پذیرفت داعش بر تخت سلطنت قرار می گرفت.

جلالی ادامه داد: ایران در هشت سال دفاع مقدس آموزش بسیج و یگان مردمی را تجربه کرد و به همین خاطر در شرایط حضور داعش در منطقه، سپاه قدس در عراق نیروی مردمی حشد شعبی و در سوریه نیروهای دفاع ملی یا «دفاع الوطنی» را آموزش و سازماندهی کرد تا با اقتدار سردار قاسم سلیمانی و همراهی افرادی چون ابومهدی مهندس داعش را در نطفه خفه کند.

وی تاکید کرد: سپاه قدس توطئه آمریکا را از بین برد و با آنکه داعش انواع سلاح پیشرفته در اختیار داشت، سردار سلیمانی با  کمک بسیج مردمی عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و ایران نابودی داعش را رقم زد و یک  تهدید بزرگ را خنثی و آن را به فرصتی علیه اسرائیل تبدیل کرد.

سردار جلالی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی دردناک است و اینکه آمریکا او  را در فرودگاه تحت اختیار خود و در سفری غیر نظامی مورد هدف قرار می دهد نامش ترور است و آمریکا نشان داد که هیچ بویی از شجاعت نبرده است.

وی با اشاره به حمله سپاه به پایگاه هوایی عین الاسد گفت: این حمله  تکنولوژی سپاه را به رخ دشمن کشید و پس از بمباران هیروشیما هیچ کشوری قدرت تهدید و حمله به پایگاه آمریکایی را تا به امروز نداشت، همچنین این حمله دقت سلاح و پدافند هوایی ایران را نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: نباید از جنگ رسانه غافل شویم و دشمن سعی می کند علاوه بر جنگ نظامی و با وجود ترس از قدرت نظامی ایران توسط رسانه ها در مقابل کشور بایستد.

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به تشییع با شکوه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: بزرگ ترین تشییع تاریخ با حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر در ایران شکل گرفت و این رویداد بین المللی نتیجه شهادت حاج قاسم است که ریشه در اخلاص وی داشت و توانست روحیه انقلابی گری را در مردم بیشتر از گذشته تقویت کند.

2727

 
 
 

hotnewsسایر4 سال پیش • dahio.com • 10

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها