به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: به دلیل استقبال بی سابقه هنرمندان و درخواست های مکرر ایشان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره عکس استانی کی یار تا۳۰ دی ماه سال جاری تمدید شد.

به گفته وی :  جشنواره استانی عکس «کی یار» برای پنجمین سال است که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار برگزار می شود و هرسال نسبت سال قبل با استقبال گسترده علاقه مندان روبرو می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: خوشبختانه در این دوره از جشنواره، آثار بسیاری از سطح استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در مقایسه با ادوار گذشته هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی در سطح بسیار عالی قرار گرفته است.

فرجی ادامه داد: پنجمین جشنواره استانی عکس «کی یار» در موضوعات «شعار سال»، «رونق تولید»، «صنایع دستی» و «گردشگری» و «مناطق گردشگری» برگزار می شود.

فرجی ابراز کرد: ارسال حدأکثر پنج اثر، ارسال آثار با موضوعات یاد شده و ارسال عکس طبق قوانین جشنواره، از شرایط شرکت در پنجمین جشنواره استانی عکس «کی یار» است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به جوایز نفرات برتر پنجمین جشنواره استانی عکس «کی یار» اشاره کرد و گفت: به نفر اول ۱۲ میلیون ریال وجه نقد و تندیس جشنواره، نفر دوم ۹ میلیون ریال وجه نقد و تندیس جشنواره، نفر سوم هفت میلیون ریال وجه نقد و تندیس جشنواره و شش جایزه ۲ میلیون ریالی به نفرات شایسته تقدیر اهدا می شود.

وی ضمن تأکید بر اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه جاری می باشد گفت: با توجه به نزدیک بودن برگزاری جشنواره و همچنین داوری آثار، این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه مندان باید آثار خود را از طریق پست الکترونیک CHBAKS.ASK@GMAIL.COM و یا به آدرس شلمزار، خیابان آزادی، جنب فرمانداری، ساختمان کتابخانه شهید قدوسی، طبقه اول، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ارسال کنند.

فرجی یادآور شد: پنجمین جشنواره استانی عکس «کی یار» به میزبانی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انجمن هنرهای تجسمی و مؤسسه فرهنگی هنری رهپویان ظهور مهر شهرستان کیار برگزار می شود. 

خاطر نشان می شود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۲۶۲۴۲۳۲ و ۳۲۶۲۴۲۳۳ تماس بگیرند.

46

hotnewsسایر4 سال پیش • dahio.com • 16

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها