گل  و گیاه از دیرباز تا کنون نقش مهمی در زیباسازی منازل و فضای باز داشته اند. حضور آن ها  در منازل هرگز کم رنگ نشده است زیرا آرامش و انرژی مثبتی که به اطراف خود انتقال می دهند غیر قابل توصیف است. علاقه ی زیاد مردم به گل و گیاه و تاثیر آن در زیباسازی فضاهای باز و بسته  باعث شده بسیاری از افراد به تولید و فروش آن ها بپردازند. در این حین واسطه ها نقش پررنگی برای رساندن محصولات به دست مردم ایفا می کنند.

ما در این بخش علاوه بر نکاتی که در هنگام خرید عمده گل  آپارتمانی  باید رعایت کنید، شما عزیزان را با بزرگترین تولید کننده ی گل و گیاه آشنا خواهیم کرد تا به راحتی و بدون واسطه به خرید عمده از تولید کنندگان بپردازید؛ جهت کسب اطلاعات کافی در این مورد با ما همراه باشید.

در هنگام خرید عمده گل آپارتمانی به چه نکاتی دقت کنیم؟

  1. قبل از هر چیز باید به صورت مستقیم از تولید کننده محصولات مد نظرتان را تهیه کنید زیرا واسطه ها با قیمتی بالاتر از حد معقول آن ها را به شما می فروشند.
  2. گونه های متنوعی از گل وگیاه را خریداری کنید زیرا تنوع بهترین نکته برای جذب سلایق مختلف است.
  3. از محل معتبری که رزومه ی کاری و سابقه ی خوبی در این زمینه دارد خرید کنید. این دسته از تولید کنندگان مشتری مدار بوده و خدمات پس از فروش و پشتیبانی خوبی دارند. در صورتی که اولین بار است که گل و گیاه را به صورت عمده تهیه می کنید پیشنهاد ما به شما خرید حضوری است؛ اگر به هر دلیلی امکان خرید حضوری را نداشتید یکی از شروط خرید را بازگشت وجه در صورت نارضایتی و عدم کیفیت محصولات قرار دهید.
  4. در فصل بهار و پاییز اقدام به خرید عمده کنید. قبل از خرید از سلامت گیاهان اطمینان حاصل کنید.
  5. سایز گلدان با تعداد بوته های زیاد بهترین گزینه برای خرید عمده است زیرا بعد از خرید می توانید گیاهان خود را به گلدانی با سایز بزرگتر انتقال دهید تا با قیمت بیشتری آن را بفروشید.
  6. گیاهانی که خریداری می کنید بهتر است مناسب با فصل باشند؛ زیرا در هر فصل تقاضا برای گیاهان خاصی افزایش می یابد در نتیجه به راحتی می توانید محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

در زمینه ی خرید گل عمده، برد با کسانی است که مستقیما از تولید کنندگان خرید می کنند. اکثر تولید کنندگان گل و گیاه در شهرستان محلات حضور دارند به همین دلیل نام پایتخت گل ایران به این شهر اختصاص داده شده است.

برای یک خرید موفق رفتن به این شهر بهترین گزینه برای شماست زیرا تمام آنچه که می خواهید را می توانید در این شهر پیدا کنید. تنوع، کیفیت، قیمت به صرفه، مشتری مداری، خدمات پس از فروش و… از مهم ترین نکاتی هستند که تولید کنندگان گل و گیاه شهرستان محلات در اولویت خود قرار داده اند. برای خرید عمده گل محلات می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری از گلستان یاس خرید کنید.

از بین کسانی که در شهرستان محلات به تولید گل و گیاه می پردازند افرادی هستند که نسبت به سایرین از اعتبار و سابقه ی درخشانی برخوردارند. یکی از بزرگترین تولید کنندگان گل وگیاه  محلات تیم گلستان یاس می باشد. این تیم چندین سال است که در بین تولیدکنندگان گل و گیاه سرآمد است. نحوه ی ارسال بار توسط این مجموعه به صورت طبقاتی می باشد. این روش از بروزترین روش های ارسال بار بوده که سلامت گیاهان را تا مقصد حفظ می کند. بر خلاف گذشته که بار در هنگام جابه جایی محصولات فشار های زیادی متحمل می شدند و خرابی و شکستگی های زیادی به همراه داشت روش طبقاتی وسیله ی حمل بار را تقسیم کرده و گل ها را به صورت عمودی در طبقات قرار می دهند.

خرید عمده گل محلات از گلستان یاس

شما در مجموعه ی گلستان یاس تمام نکاتی که در هنگام خرید گل عمده باید مد نظر قرار دهید را مشاهده خواهید کرد. از کیفیت ایده آل گرفته تا پشتیبانی، قیمت مناسب و ارسال طبقاتی و… را  تجربه می کنید.

این مجموعه با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود شرایطی را فراهم کرده است که در صورت نبود شرایط خرید حضوری، شما عزیزان بتوانید به راحتی از طریق سایت به خرید عمده گل فصلی و آپارتمانی بپردازید. با خرید از  گلستان یاس به دلیل تجربه ی خوش بی شک مجددا به سراغ این فروشگاه خواهید رفت.

مجموعه ی گلستان یاس چندین سال است که در سراسر کشور مشتریان دائمی داشته است و روز به روز به مشتریان دائمی وی افزوده می شود. این مجموعه با صادرات گل و گیاه به کشورهای خاورمیانه افتخار همکاری با آن ها را داشته است.

کلام آخر

گیاهان نایاب و خاص را نمی توان در هر گلخانه و گلفروشی یافت به همین دلیل باید به سراغ تولید کنندگان خاص آن ها رفت. گلستان یاس با پرورش انواع گل و گیاه نایاب و پرطرفدار جایگاه بزرگترین تولید کنندی گل ها و گیاهان کمیاب را نیز به خود اختصاص داده است.

ما در این مقاله سعی کردیم تمام نکاتی که در هنگام خرید عمده گل باید مد نظر قرار دهید را بیان کنیم؛ همچنین به معرفی بزرگترین تولید کننده ی گل و گیاه در پایتخت گل ایران یعنی شهرستان محلات پرداختیم. امیدواریم نکات ذکر شده در این مطلب مفید واقع شده باشد.

امتیاز به مطلب post

drsalamatسلامت2 سال پیش • dahio.com • 8

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها