به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آرمان که متولد۱۳۷۷ است، نقش علی موذن به عنوان سرمربی و عصارزاده مدیر باشگاه را در موفقیت تیم انکارنشدنی می‌داند و در گفت و گویش به موقعیت خوب تاکستان در والیبال اشاره می‌کند و می‌گوید تاکستان قطب والیبال استان است.
آرمان! از خودت بگو، در کدام پست بازی می‌کنی؟
من والیبال را از ۱۴سالگی، در شهر تاکستان شروع کردم. الان در پست دفاع وسط و سرعتی بازی می‌کنم. سال‌ها در تیم “سفیر قم” در دسته یک و شهرداری “مرند” بازی کردم و سه سال است که در تیم شهرداری قزوین بازی می‌کنم.
به تیم ملی هم دعوت شده‌ای؟
خیلی علاقه‌مند هستم به تیم ملی دعوت شوم؛ ولی بیشتر بازیکنان لیگ برتری به تیم ملی دعوت می‌شوند، اما یکبار به تیم ملی دانشجویان دعوت شدم.
از وضعیت تیم‌ بگویید؟
امسال تیم ما خیلی وضعیت خوبی دارد، ۱۵تا بازی کردیم که ۱۲بازی را بردیم و در نیم فصل دوم از ۸بازی، ۸بازی را هم بردیم. این عملکرد واقعا کم‌نظیر است. در نیم فصل دوم “حسین رضوی”، “فردین قلعه‌قوند” و “رادین احمدی” به تیم اضافه شدند که نقش بسیار موثری در موفقیت تیم داشتند.
کادر فنی چطور بود، به ویژه علی موذن؟
شاید این گفته من را برخی گونه دیگر برداشت کنند؛ ولی “علی موذن” شخصیت کاریزماتیک دارد. خیلی بزرگ‌منش و بادانش است، در عین حال مانند پدر، مهربان است، به بچه‌های جوان تیم روحیه می‌دهد. واقعا حضورش در نیمکت شهرداری قزوین نعمت بزرگی است. مطمئنم با علی موذن در والیبال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
 ازعملکرد خودت راضی بودی؟
خوشبختانه در تمامی بازی‌ها حضور داشتم و این نشان‌دهنده رضایت کادر فنی از عملکردم است.
از سقف آرزوهایت در والیبال هم بگو؟
امیدوارم فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشیم و من بتوانم با درخشش در تیم قزوین نظر مربیان تیم ملی را جلب کنم و روزی پیراهن تیم ملی را بپوشم.
با این وضعیت امسال قراردادت با شهرداری قزوین چگونه است؟
امسال وضعیت حرفه‌ای در تیم شهرداری حکم‌فرماست. سقف قرارداد در تیم ما حدود۴۰میلیون تومان است که ما هم رقمی کم از این قرارداد را بسته‌ایم و امیدوارم بتوانیم با صعود به لیگ برتر عملکرد مطلوبی داشته باشیم.
در این فصل باید خاطرات خوب هم زیاد داشته باشی؟
وقتی که در مسابقه سه بر صفر در زمین حریف پیروز می‌شوی، احساس غرور و رضایت خاصی دارید. این اعتماد بنفس را علی موذن در ما ایجاد کرد.
و خاطره بد؟
قبل از بازی با تیم قم، هنگام اسپک زدن مچ پایم پیچ خورد و مصدوم شدم و نتوانستم بازی کنم.
کدام مربی تاثیر عمیق‌تری در موقعیت تو داشت؟
“اسد شاه‌مرادزاده” مربی بازیکن‌شناس است که واقعا در حق من لطف زیادی کرد. مطمئنا شاگرد علی آقا موذن افتخاری است که سال‌ها در ذهنم باقی خواهد ماند و بعد حسن سیاهپوش، ایرج مقدم و وحید طاهرخانی از مربیان خوب من بودند.
حتما الگویی در والیبال داری؟
سید محمد موسوی ملی‌پوش کشور؛ هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی الگوی من است؛ البته سهند الله‌وردیان هم که رفیق صمیمی‌ام است، یکی دیگر از الگوهای والیبالی‌ام به حساب می‌آید.
از وضعیت والیبال تاکستان بگو؟
در تاکستان استعدادهای خیلی خوبی داریم و می‌توان گفت تاکستان مهد و قطب والیبال استان شده است. الان دو بازیکن ملی‌پوش به نام‌های فردین قلعه‌قوند و سهند الله‌وردیان داریم.
پنج بازیکن لیگ یکی کشور هم تاکستانی هستند. این اسامی وقتی جمع می‌شوند، یک تیم قدرتمند تشکیل می‌دهند که نتیجه این شد در جام رمضان امسال قهرمان استان شدیم. اگر حمایت و امکانات مناسبی در تاکستان فراهم شود، می‌توان در لیگ برتر هم تیم بدهیم و موفق شویم.
این روزها چه دغدغه‌ای داری؟
خدمت سربازی مهمترین دغدغه‌ام برای آینده حرفه‌ای‌ام است. برای ادامه دادن حرفه‌ای والیبال نگران هستم که خدمت سربازی ام جایی باشد که نتوانم به طور حرفه‌ای والیبال را ادامه بدهم. مشکل بعدی مصدومیت است، وقتی مصدوم می‌شوی، از یاد همه می‌روی و هیچ فردی به تو توجه‌ای نمی‌کند.
تماشاگران والیبال را چه طور دیدی؟
خوشبختانه قزوینی‌ها والیبال‌دوست و والیبال را می‌فهمند. واقعا از تماشاگران انرژی می‌گیرم. من از همین جا از تماشاگران خون‌گرم تشکر می‌کنم که حتی در اصفهان و آمل کنار ما بودند و دست آنها را می‌بوسم.
از وضعیت باشگاه هم بگو؟
انصافاً آقای عصارزاده، مدیر باشگاه، خیلی حرفه‌ای و صمیمانه برخورد می‌کنند و تاکنون به تمام تعهدات عمل کرده‌اند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و شاهد موفقیت در لیگ برتر باشیم.

48

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 34

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها