به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین در کیش ، دکتر مظفری در هشتاد و هشتمین جلسه شورای اداری جزیره کیش، ضمن درود به روح ملکوتی امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا در آستانه ۲۲ بهمن و چهلمین روز درگذشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای حادثه هواپیمای اکراینی و شهدای مراسم تشییع سردار، از امام جمعه کیش که همیشه در کنار مردم و راهنمای خوب مجموعه بوده اند تشکر و قدردانی کرد.
وی اظهار کرد: تمامی فراز و نشیب هایی که در طول این سال ها با آنها مواجه شده ایم؛ پشت سرگذاشتیم و با توجه به اینکه به دنبال استقلال و آزادی خواهی بودیم از تمام گرفتاری ها و فشارهای اقتصادی که بر کشور تحمیل شد گذر کردیم؛ بنابراین دست یابی به شرایط مطلوب همت و تلاش زیادی را طلب می کند که همه ما باید برای گذر از این مسیر از فرصت ها استفاده کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نزدیک بودن انتخابات گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و مسئولیت سنگینی که بر عهده گرفته ایم، حتما تمامی ارکان در برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور فعالیت و تلاش کنند و توجه داشته باشیم که در آستانه ۲۲ بهم ، حضور مردم و در صحنه بودن آنها موجب تقویت روحیه امید و نشاط می شود.
وی افزود: حتما مردم با علاقه ای که به کشور و رهبر و سرنوشت خود دارند در انتخابات شرکت خواهند کرد و انتخابات خوب و شایسته ای برگزار می شود.
مظفری عنوان کرد: دوران هایی که ما پشت سر گذاشتیم با از دست دادن سرمایه های اصلی کشور که ۲۳۰ هزار شهید هستند همراه بوده و کشور نیز هزینه های سنگینی متحمل شد و مردم آسیب های جدی دیدند و ما امروز مسئولیت داریم به گونه ای ایفای نقش کنیم که شرمنده مردم ،رهبر و وجدان خود نباشیم.
دکتر مظفری با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی رویدادها و اتفاقات خوبی در جزیره کیش در حال انجام است اظهار داشت: باید حجم این فعالیت ها بیشتر شود و با کمک و مشارکت مردم و بخش خصوصی به آن عمومیت ببخشیم تا اتفاقات بزرگ را در جزیره شاهد باشیم.
وی در ادامه گفت: از نمونه این فعالیت ها جشنواره فیلم فجر را می توان مثال زد که که همزمان در جزیره کیش و تهران در حال اکران است و می تواند این نقش ملی را درحوزه فرهنگی هنری برای جزیره کیش ایفا کند.
دکتر مظفری ضمن قدردانی از شرکت عمران، آب و خدمات گفت: ۳۳مکان بلااستفاده درسطح کیش شناسایی شده که باید با حساسیت این شرکت و کمک شورای تامین پیگیری و ساماندهی شود. وی در حوزه عمران خدمات شهری از ساماندهی فضای شهری با همین جدیتی که آغاز شده ابراز خرسندی کرد .
مدیرعامل سازمان همچنین از شرکت بنادر و فرودگاههای کیش خواستار انجام امور با سرعت بیشتر شد تا مسائلی در دستور کار از جمله ترمینال جدید فرودگاه که روز شمار گشایش آن نصب شده به جدیت پیگیری کنند ، چرا که به سازمان هواپیمایی کشوری تعهد دادیم مقدمات و امکانات لازم را برای نمونه شدن فرودگاه بین المللی کیش فراهم کنیم.
وی در حوزه علمی با اشاره به مبحث مرکز نوآوری و دانشگاهها عنوان کرد: در این حوزه برای حضور شرکت های دانش بنیان کارهای جدی شروع شده و دانشگاه ها باید کمک کنند تا از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
دکتر مظفری همچنین پیشنهاد مطرح شده در در هیئت مدیره سازمان که مذاکرات اولیه آن نیزانجام شده است را عنوان کرد و گفت: همه دانشگاه های مستقر در کیش و آموزش و پرورش کمک کنند تا بتوانیم هرسال از بین دانش آموزان بومی جزیره؛ به دانش آموزانی که از توان مالی خوبی برخوردار نیستند بورسیه تعلق گیرد.
دکتر مظفری افزود: برنامه ای نیز در دستور کار قرار داده ایم تا معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان و رییس کمیته امداد با هماهنگی های لازم، زمینه اشتغال ۶۰ نفری که تحت پوشش کمیته امداد هستند در بودجه سال ۹۹ قرار دهیم و در صورت عدم توانایی کار،اقداماتی برای خارج شدن از پوشش کمیته امداد برای آنان انجام دهیم.
وی ادامه داد: برای بهزیستی نیز برنامه های حمایتی خواهیم داشت و همچنین برنامه هایی برای رفع مسائل بومیان جزیره که از سالهای زیادی در کیش زندگی می کنند و مشکلات جدی برای مسکن دارند؛ در نظر خواهیم داشت.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان این نشست ضمن قدر دانی و تشکر از تمامی دست اندر کاران و به ویژه اعضای شورای تامین و شورای اداری؛ خواستار فعالیت تمامی حوزه ها با حساسیت و اراده جدی و همدلی برای رفع مشکلات و مسائل مردم شد و گفت: شیوه نامه ها را سهل و نظارت را بیشتر می‌کنیم و با بیرون آمدن از از قالب رسمی و اداری، فضای صمیمیت و رفاقت را در مجموعه های مختلف گسترش می دهیم.
امام جمعه کیش با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و لزوم حضور گسترده مردم درانتخابات مجلس شورای اسلامی، در این نشست با تشریح نقش محوری امام راحل به عنوان مهمترین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی ( ره) نقش بسزایی در به صحنه آوردن مردم داشت و هنرمندی به تمام معنا بود و تمام مردم ایران با گرایشات مختلف را با توجه به کمبود ابزار اطلاع رسانی در آن زمان، جذب انقلاب کرد.
وی یکی از صفات بارز امام خمینی را قائد بودن ایشان برشمرد و عنوان کرد: قائد بودن به معنای پیشگام بودن و در خط مقدم بودن است و امام خمینی (ره) همواره در تمامی سخنرانی ها، افشاگری ها، اعلامیه ها و حتی شهید دادن در راه آرمان های اسلام پیشقدم بود و رهبر معظم انقلاب نیز هم اکنون در مسیر معمارکبیر انقلاب گام نهاده و ملت ایران را به سمت قله های پیشرفت و سعادت هدایت می کنند.
وی تاکید کرد: این ویژگی بارز امام و رهبری باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و هریک در حوزه خود با پیشگام شدن و جلودار بودن مشکلات کشور را برطرف کنند و مسیر توسعه با تلاش آنان فراهم و هموار شود.

46

hotnewsسایر4 سال پیش • dahio.com • 13

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها