روزنامه خبرورزشی نوشت: سیامک نعمتی برخلاف ادعای سپاهانی‌ها که گفته بودند قهرمانی پرسپولیس در لیگ مهندسی شده بود، می‌گوید تیم‌شان شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بود و به حق قهرمان لیگ شد و به فینال جام حذفی رسید. با سیامک بعد از بازی جنجالی با سپاهان و صعود به فینال جام حذفی گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی با سپاهان چطور بود؟
دیدار خوبی بود. تیم ما از هر لحاظ برتر از سپاهان بود و برای تک‌تک دقایق بازی برنامه داشتیم. یک مقدار بازی در ۹۰ دقیقه گره خورد، ولی با تلاش بچه‌ها توانستیم در ۱۲۰ دقیقه گل برتری را بزنیم و به فینال جام حذفی صعود کنیم.

برخلاف بازی‌های گذشته این بازی را از روی نیمکت آغاز کردی.
در تیم ما اصلاً این مسائل مطرح نیست و فرقی نمی‌کند کدام بازیکن فیکس بازی می‌کند. هر کس در ترکیب قرار بگیرد برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران تلاش می‌کند. کادرفنی تصمیم گرفت در این دیدار به عنوان یار تعویضی به میدان بروم. تنها چیزی که اهمیت دارد برد پرسپولیس است.

جو ورزشگاه چطور بود؟‌
نمی‌دانم چه شد که حتی از آن چیزی که عنوان شد هواداران پرسپولیسی کمتری به ورزشگاه آمدند و طبیعتاً سپاهانی‌ها بیشتر بودند. به طور کلی با توجه به اتفاقات پیش آمده جو خوب نبود و به ضرر ما بود، ولی ما با هدف برد به میدان رفتیم و خدا را شکر توانستیم به خواسته خود برسیم.

سپاهانی‌ها اعتراض زیادی به داوری داشتند و معتقد بودند اگر ۹ نفره نمی‌شدند پرسپولیس را شکست می‌دادند.
کسانی که بازی را دیدند می‌توانند شهادت بدهند که ما تیم برتر زمین بودیم. دو بار به تیر زدیم و در طول ۹۰ دقیقه می‌توانستیم سپاهان را شکست بدهیم. ضمن اینکه مهاجم حریف سروش را زد. اگر این صحنه اخراج نداشت پس در فوتبال کدام حرکت اخراج دارد؟

قبل از آغاز بازی تصاویری در فضای مجازی پخش شد که هواداران سپاهان، عده‌ای از طرفداران پرسپولیس را کتک زدند. این صحنه‌ها را دیدی؟
بله، هم من و هم سایر بچه‌ها این تصاویر را دیدیم و بسیار ناراحت شدیم. نمی‌دانم واقعاً این دعواها برای چیست. به خاطر همین صحنه‌ها باید هر طور شده سپاهان را می‌بردیم تا دل هوادارانی که کتک خوردند شاد شود.

بعد از بازی هم سپاهانی‌ها ادعا کردند قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر مهندسی شده بود.
کدام مهندسی؟ تیم ما شایسته قهرمانی بود و لیاقت این عنوان را داشت. از ابتدای فصل صدرنشین بودیم و سایر تیم‌ها نتوانستند از ما بیشتر امتیاز بگیرند. در جام حذفی هم کاملاً شایسته پیروزی مقابل سپاهان و صعود به فینال بودیم.

خیلی‌ها پرسپولیس را از حالا قهرمان جام حذفی می‌دانند. نظر تو چیست؟
نه اصلاً این‌طوری نیست. فینال به صورت تک بازی است و در طول یک دیدار ممکن است هر اتفاقی بیفتد. درست است داماش در لیگ دو حضور دارد، ولی کاملاً قابل احترام است و تیم‌های لیگ برتری را حذف کرده تا به فینال رسیده است. به همین دلیل ما اصلاً این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم و با تمام قوا برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

می‌دانستی تا به حال هیچ تیمی در لیگ برتر و جام حذفی دبل نکرده است؟
بله این موضوع را بعد از بازی فهمیدم. اگر در جام حذفی قهرمان شویم اتفاق ویژه‌ای است. ما می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم و در یک فصل دبل کنیم.

این مطلب را هم از دست ندهید:‌ چه مربیانی با پول قرارداد ویلموتس به ایران می‌آمدند؟

43503

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 42



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها