به گزارش خبرآنلاین از فومن : حضور مسئولان استانی و شهرستان فومن حجت الاسلام «راثی فومنی» به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه اراده خداوند، حکومت مستضعفین بر روی زمین است، اظهار کرد: در رأس این حکومت انسان کامل حضور دارد.

حجت الاسلام سعید مهدوی با بیان اینکه شیعیان به امر پیامبر گرامی اسلامی مسئول آرمان خواهی و اموری هستند که به اداره خداوند متعال محقق می‌شود، افزود: و در رأس مستضعفین، انسان کامل وجود دارد، افزود: شیعه به امر رسول الله مسئول به آرمان خواهی و اموری است که اراده خداوند را محقق سازد.

وی با بیان اینکه باید با همکاری مسئولان و مدیران به منظور رسیدن به حکومت جهانی و تحقق اراده خداوند تلاش کنیم، تأکید کرد: در شرایط امروز در میانه مبارزه با دشمنان، نقش تبلیغات اسلامی برجسته است.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر لزوم بهره گیری از جبهه‌های فرهنگی و جوانان مؤمن، گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌های فراوان موجود در شهرستان فومن و ایجاد ارتباطات صمیمانه با نسل جوان در این زمینه باید گام برداشته شود.

نقش مهم تبلیغات اسلامی در رفع معضلات اجتماعی

فرماندار فومن نیز در ادامه این به نقش مهم سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی در جامعه اشاره و اظهار کرد: این سازمان نقش مهم در رسیدگی و رفع معضلات فرهنگی جامعه دارد.

محمدرضا محسنی با اشاره به اینکه شهرستان فومن دارای حوزه علمیه است، افزود: ظرفیت غنی روحانیون و وجود حوزه علمیه می‌تواند بازوی کمکی در حل آسیب‌های اجتماعی باشد.

وی با تأکید بر لزوم هم افزایی سازنده اداره تبلیغات شهرستان فومن در اجرای برنامه‌های فرهنگی، گفت: تبلیغ تعالیم دینی به ویژه با محوریت نسل جوان در شهرستان فومن راهگشا خواهد بود.

خروجی سازمان تبلیغات رویش‌های جدید در تبلیغات و مشارکت مردمی است

در ادامه این جلسه امام جمعه فومن با اشاره به اینکه خروجی تبلیغات اسلامی در جامعه بسیار بالا است، اظهار کرد: رویش‌های جدید در انقلاب و مشارکت گسترده مردم در مراسم مختلف بخشی از این خروجی‌ها است.

حجت الاسلام سید حسن صفوی با بیان اینکه پیشبرد سیاست‌های فرهنگی انقلاب اسلامی به عهده روحانیون است، افزود: شأن مبلغان اسلام بسیار بالا است.

وی به هجمه‌های موجود علیه جامعه روحانیت اشاره و تصریح کرد: به رغم وجود همه این هجمه بزرگواری روحانیت مبلغ باعث حفظ نظام و ارزش‌های آن شده است.

48

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 6



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها