به گزارش خبرآنلاین لرستان، نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان لرستان با حضور معاون اقتصادی استاندار لرستان، مهندس گودرز امیری و رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، بعدازظهر روز شنبه، ۲۴ آذرماه، در محل سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان افتتاح شد.

معاون اقتصادی استاندار لرستان در جمع خبرنگاران گفت:«این نمایشگاه دارای ۵۴ غرفه است که شامل طرح‌های مؤثر پژوهشی و تحقیقاتی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان و پژوهشگران می‌شود».

مهندس امیری تشریح کرد:«یک اقدام بسیار مهم در راستای حمایت از پژوهش در استان لرستان، این بوده است که به دستور آقای استاندار، اعتبارات پژوهشی استان متمرکز شده است و در اختیار دبیرخانه یعنی دانشگاه لرستان قرار گرفته است».

۱۷ طرح پژوهشی مشخص شده

وی توضیح داد:«اولویت‌های پژوهشی استان لرستان جمع‌بندی شده است و تعداد ۱۷ طرح برتر و شاخص مشخص شده و این طرح‌ها، همگی متقاضی‌محور هستند».

معاون اقتصادی استاندار لرستان تصریح کرد:«اولویت‌ها بر این اساس بوده است اجرای طرح‌های پژوهشی ضرورت داشته باشد و بتواند گرهی از مشکلات استان باز کند».

امیری توضیح داد:«قاعده کار این است که طرح‌های پژوهشی متناسب با نیازهای استان، تجاری‌سازی و کاربردی شده و سپس به مرحله‌ی تولید انبوه برسند».

وی اظهار داشت:«از سرمایه‌گذارنی که بخواهند طرح‌های پژوهشی را به مرحله تولید انبوه برسانند حمایت کامل می‌کنیم».

معاون اقتصادی استاندار لرستان بیان داشت:«با تأکید استاندار محترم، کمک‌های فنی و اعتباری لازم هم برای طرح‌های پژوهشی اولویت‌دار استان لرستان پیش‌بینی شده است».

حمایت از طرحهای دانش بنیان با مشارکت سرمایه گذار

مهندس گودرز امیری ادامه داد:«خوشبختانه بسیاری از طرح‌های ارائه شده در این نمایشگاه از نوع طرح‌های اولویت‌دار، علمی، کاربردی و دانش‌بنیان هستند و بی‌تردید حمایت‌های لازم از این طرح‌ها براساس مشارکت سرمایه‌گذار، صورت خواهد گرفت».

۲۴ آذرماه، شروع هفته پژوهش و فناوری در استان لرستان است.

در پایان این هفته از ادارات و دستگاه‌های اجرایی برتر در زمینه پژوهش و فناوری، تجلیل خواهد شد.

۴۶

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 78



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها