حجت الاسلام حاجی صادقی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان امام (ره)، اصفهان، اظهار کرد: ای مردم بدانید عظمت انقلاب شما به قدری است که امروز ۴۰ ساله شد، در رأس همه پیشرفت‌های انقلاب حاکمیت دین خدا است. ۴۰ سال است نظام ولایی برپا کرده آید و شما فرمان بر خدا هستید.

وی با بیان اینکه امروز را در حالی جشن می‌گیرید که دشمن گفت نخواهیم گذاشت انقلاب ۴۰ سالگی را ببیند، ادامه داد: این امت نشان داد پیرو فاطمه زهرا (س) است به معنای واقعی علوی و عاشورایی است و در برابر فتنه‌ها و ناملایمت‌ها ایستاده است و ایستادگی می‌کند تا به صاحبش امام زمان (عج) برسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب هر روز جلو رفته و دشمن عقب گرد کرده است. انقلاب طی این سال‌ها فراز و نشیب داشته اما جلو رفته و در همه دنیا روشنی ایجاد کرده است.

حاجی صادقی تصریح کرد: آمریکا می‌گوید این انقلاب مرگ تدریجی ما را رقم زده است، رمز این ماندگاری چیست؟ ولایت و ولایتمداری، رهبری این رهبر عزیز معجزه الهی است که در برابر تهاجم‌ها با بصیرت و با روحیه انقلابی ایستاده و ملت نشان دادند قدرشناسی رهبری هستند.

وی تاکید کرد: تا ولایی هستیم استکبار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. امت اهل بصیرت و انقلاب شکست ناپذیر است، آمریکا اسرائیل و عربستان بدانید تا مرگ شما ایستاده ایم. بمب ما اتم و شیمیایی نیست بلکه نیروی عاشورایی و علوی است، مرگ بر آمریکا و اسرائیل طی دو دهه آینده محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چون انقلاب شما زنده و اثر گذار است دشمن دارد، اگر انقلاب تأثیر گذار نبود این همه حمله و دشمن نداشت، استکبار جبهه درست کرده و به عربستان، اروپایی‌ها و منافقین نقش داده است. در برابر این جبهه چه باید کرد، در برابر آنها جبهه‌ای از ملت و دولت و مجلس باید تشکیل شود که طی این ۴۰ سال تشکیل شده است، چون انقلاب زنده است پاسدار می‌خواهد، این وظیفه و رسالت را با وحدت بر محور ولایت باید به سرانجام رساند.

وی به پیام‌های این راهپیمایی اشاره کرد و افزود: پیام اولی به رهبر است، ای مالک اشتر امام زمان (عج) ما با شما پیمان وفاداری می‌بندیم، نخواهیم گذاشت فتنه گران فتنه کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مسئولان خدا را شاکر و با تمام قوت خدمت گذار باشید. انتظار این مردم از شما مسئولان این است در برابر تهاجم دشمنان روحیه خدمتگزاری صادقانه داشته باشد و خود را خادم ملت بداند و ادای حق را با ایثارگری انجام دهید.

حاجی صادقی تصریح کرد: این کشور سرمایه‌های بزرگ و مسئولان خوبی دارد. همه باید بدانند طبق فرمایش رهبری مطالبه گر مردم اند پاسخگو ما، مالک این حاکمیت مردم اند، مردم مسئولان را دوست دارند اما می‌خواهند تابعیت از ولایت در دستور کار همه مسئولان باشد.

214219

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 120



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها