اگر قصد خرید پیانو را دارید ولی با انواع آن آشنایی ندارید، می‌توانید با خواندن این مقاله، به جمع‌بندی خوبی برسید و درنهایت خرید خود را انجام دهید. خبر خوب این‌که از طریق مجموعهٔ پیانو نوا می‌توانید پیانو قسطی بخرید و علاقهٔ خود را دنبال کنید.

نکات مهم خرید پیانو آکوستیک

برای آن‌که یک پیانو آکوستیک خوب بخرید، در درجهٔ اول باید هدف خود را از خرید مشخص کنید. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا براساس نیازی که دارید، Piano مناسب خود را خریداری کنید. به‌علاوه در هزینهٔ خرید پیانو نیز صرفه‌جویی می‌شود.

اقدام دیگری که در خرید Piano باید انجام دهید، این است که نوع برند را مشخص کنید. پیانوهای آکوستیک انواع مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها توسط برندی خاص طراحی و تولید شده‌اند. برند یاماها یکی از معروف‌ترین برندهای ساخت Piano است. پیانوهای آکوستیک معمولاً وزن سنگینی دارند و حمل و جابه‌جایی آن‌ها کمی دشوار است، بنابراین باید یک محیط خوب برای نگه‌داری از آن در نظر بگیرید. دقت داشته باشید که محیط انتخابی شما ترجیحاً باید ثابت باشد تا کار جابه‌جایی Piano برای شما سخت نشود. برای آن‌که از خرید خود راضی باشید، بهتر است که از اصالت کالا اطمینان پیدا کنید. به رنگ، طراحی صفحه‌کلیدها دقت داشته باشید.

مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید Piano باید به آن توجه کنید، کیفیت صداست.

خرید از فروشگاهی که همهٔ ویژگی‌های یک Piano خوب را داشته باشد، بسیار عالی به نظر می‌رسد. با گالری نوا می‌توانید با کارشناسان مربوطه صحبت کنید و دربارهٔ ویژگی‌ها و قیمت پیانو نو و قیمت پیانو دست دوم قسطی اطلاعات بیشتری کسب کنید. این فروشگاه انواع پیانوهای برند و باکیفیت را ارائه می‌کند که می‌توانید از بین آن‌ها، پیانو اقساطی خود را خریداری کنید.

نکات کاربردی خرید پیانو اقساطی در گالری پیانو نوا

راهنمای خرید پیانو دیجیتال

قیمت پیانو دیجیتال در مقایسه با پیانوهای آکوستیک کمتر است، بنابراین اگر میزان بودجهٔ شما محدود است، می‌توانید پیانوهای دیجیتالی را تهیه کنید. مورد بعدی که در خرید Piano باید به آن توجه داشته باشید، استاندارد بودن کلاویه‌هاست. یک Piano خوب، تعداد ۸۸ کلاویه دارد. این تعداد کلاویه برای افراد حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای مناسب است. تعداد کمتر کلاویه‌ها به معنای ابتدایی بودن ساز است و برای افراد غیرحرفه‌ای مناسب است. علاوه‌بر این‌ها، کلاویه‌ها جنس‌های مختلفی دارند که از بهترین نوع آن می‌توان به کلاویه‌های چوبی اشاره کرد.

مورد بعدی که در خرید پیانو باید به آن توجه کنید، پلی فونی است. پلی فونی درواقع به بیشترین نت‌هایی گفته می‌شود که در کیبورد به‌صورت هم‌زمان به صدا درمی‌آید. تعداد این نت‌ها می‌تواند بین ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ باشد، بنابراین اگر قصد خرید یک پیانو حرفه‌ای را دارید، باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که تعداد پلی فونی‌های آن بیشتر باشد. پیانوهای دیجیتالی نیز همانند پیانوهای آکوستیک برندهای مختلفی دارند که معروف‌ترین آن یاماهاست. ویژگی‌های ظاهری یا قابلیت‌های اضافه‌ای که با محصول همراه است، از دیگر نکاتی هستند که در زمان خرید Piano باید به آن‌ها توجه کنید. کیفیت صدای ساز نیز مهم‌ترین ویژگی یک Piano است که باید به تأیید شما برسد.

اگر یک فرد مبتدی هستید و به‌تازگی قصد یادگرفتن Piano را دارید یا میزان بودجهٔ شما محدود است، پیانوهای دیجیتالی برای شما مناسب‌تر هستند. اگر نمی‌دانید چه پیانویی مناسب شماست، می‌توانید به سایت اینترنتی گالری پیانو نوا سری بزنید و دربارهٔ انواع پیانوها اطلاعات بیشتری کسب کنید. از مطالب آموزشی سایت استفاده کنید تا دربارهٔ پیانوها بیشتر بدانید. همچنین امکان مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های محصول نیز از طریق سایت وجود دارد. کارشناسان فروش نیز در نوا گالری آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند. هرگونه سؤالی که دربارهٔ خرید پیانو قسطی دارید، می‌توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط بگذارید. نوا گالری همراه شماست تا به‌راحتی لذت موسیقی را درک کنید.

نکات کاربردی خرید پیانو اقساطی در گالری پیانو نوا

پیانو دیجیتال با آکوستیک چه فرقی دارد؟

  • ابعاد

پیانوهای دیجیتال به علت عدم استفاده از سیم در طراحی خود، ابعاد کوچک‌تری دارند. اما هرچقدر به ویژگی‌های آنان افزوده می‌شود یا به عبارتی پیشرفته‌تر می‌شوند، ازلحاظ ابعادی به پیانوهای آکوستیک نزدیک‌تر می‌شوند.

  • طول عمر

به‌صورت کلی می‌توان گفت که پیانوهای آکوستیک طول عمر و دوام بیشتری دارند، اما این موضوع تا حد زیادی به برند و کیفیت قطعات استفاده شده در ساز نیز بستگی دارد. چنانچه خرید پیانو خود را از یک برند معتبر انجام دهید، می‌توانید انتظار داشته باشید که طول عمر ساز دیجیتالی با آکوستیک برابر باشد.

  • قدرت و کیفیت صدا

اگر بخواهیم پیانوهای آکوستیک را با دیجیتالی ازلحاظ کیفیت صدا بررسی کنیم، باید بگوییم که کیفیت صدای پیانوهای آکوستیک بسیار بهتر و بیشتر از پیانوهای دیجیتالی است. بااین‌حال پیانوهای دیجیتالی زیادی وجود دارند که کیفیت صدای آن‌ها موردقبول است.

  • قابلیت حمل

حمل و جابه‌جایی پیانوهای دیجیتالی نسبت‌به پیانوهای آکوستیک راحت‌تر است. حتی در برخی از مدل‌های دیجیتالی پایه، نگه‌دارنده نیز وجود ندارد که جابه‌جایی این پیانوها را راحت‌تر می‌کند.

قیمت خرید پیانوها با توجه به ویژگی‌های و کارایی آن‌ها تعیین می‌شود. به‌طورکلی می‌توان گفت که پیانوهای آکوستیک قیمت بیشتری نسبت‌به دیجیتالی‌ها دارد. اگر علاقه‌ به خرید پیانوهای آکوستیک دارید اما ازلحاظ بودجه توانایی پرداخت آن را ندارید، می‌توانید از طریق گالری نوا، پیانو قسطی تهیه کنید. خرید پیانو قسطی در نوا گالری شرایط سختی ندارد. برای خرید پیانو اقساطی فقط کافی است که خوش‌حساب باشید و دسته‌چک صیادی داشته باشید. پرداخت حداقل ۶۰% از قیمت Piano در زمان خرید از این فروشگاه الزامی است.

سخن پایانی

خرید پیانو برای طرفداران موسیقی و این ساز بسیار جذاب است. مواردی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید انتخاب بهتری در زمان خرید پیانوها داشته باشید. اولین موردی که در خرید Piano باید به آن توجه کنید، کیفیت صدای ساز است. به‌طور معمول کیفیت صدا در پیانوهای آکوستیک بیشتر از دیجیتالی است. مورد دیگری که در زمان خرید پیانو باید به آن توجه کنید، روان بودن دکمه‌های ساز است؛ کلیدها باید به‌سادگی و با کوچک‌ترین فشاری صدا تولید کنند.

hotnewsخبر1 سال پیش • dahio.com • 2

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها