به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج, احمد عریان در نشست با خبرنگاران، افزود: ارتباط دانشگاه با صنعت در دانشگاه یاسوج رشد مناسبی داشته، اما با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه، تا رسیدن به جایگاه واقعی فاصله داریم.

عریان با بیان اینکه ۵۱ قرارداد در سال ۹۷ با بیرون داشته ایم، عنوان داشت: این موضوع نسبت به سال ۹۶ رشد ۵۰ برابری داشته، ولی باید تلاش کنیم که دانشگاه به جایگاه واقعی رسیده و ظرفیت و پتانسیل دانشگاه فراتر از ظرفیت  فعلی است.

عریان گفت: همچنین دانشگاه می تواند بسیاری از آزمایشات بخش صنعت را انجام دهد و با تمام توان آزمایش ما آمادگی رفع مشکلات استان را دارد.

عریان با اشاره به اینکه دانشگاه امروزی باید در خدمت مردم بوده و برای رفع مشکل مردم گام بردارد، اظهار داشت: ارتباط مناسبی با بخش های مختلف برای رفع مشکلات استان و فراتر از آن شکل گرفته است.

وی اجرای طرح های بین المللی را از هدفگذاری های بلند مدت دانست و گفت: با نگاه به رفع مشکلات استان و کشور، ظرفیت سازی توسعه ای با نگاه بلند مدت نیز از اهداف ما خواهد بود.

عریان از جذب ۱۲ دانشجوی خارجی در سال گذشته خبر داد و گفت: جذب تعداد افراد بیشتری برای سال جاری هدفگذاری شد.

‌رئیس دانشگاه یاسوج با تاکید بر نگاه علمی در رشد دانشگاه، گفت: نگاه ما در انتخاب ها خارج از تفکرات قومی، گروهی و جناحی بوده و این موضوع خود عامل موثری در دستیابی به موفقیت ها در سطوح بین المللی بوده است.

وی اظهار کرد: انتخابات ما بر اساس، ایل، گروه، جناح و طایفه نبوده و برنامه محوری، تخصص، تعهد و توانایی در انتخاب مدیران نقش داشته است.

عریان تصریح کرد: چارت تشکیلاتی دانشگاه مربوط به سال ۸۳ بود که با تلاش های انجام گرفته، نمودار سازمانی دانشگاه اصلاح شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه مدیریت مناسبی در حوزه بودجه ای داشته، از افزایش و رشد بودجه ای در دو سال اخیر خبر داد.

عریان افزود: ورود خیرین به حوزه دانشگاه از دیگر ظرفیت های ایجاد شده در حوزه ارتقای زیرساختی و تجهیزاتی خروجی مناسبی شکل گرفت.

رئیس داشنگاه یاسوج بورسیه سازی تعدادی از دانشجویان را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

عریان با بیان اینکه فضای کلی دانشگاه آرام، علمی و روبه رشد بود، گفت: خوشبختانه اقدامات مناسبی در یطوم مختلف دانشگاه شکل گرفته است.

46

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 51



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها