به گزارش خبرآنلاین، احد وظیفه با اشاره نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده گفت: طبق نقشه‌های هواشناسی برای امروز چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب، بارش‌ها به تدریج در شمال خلیج فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال استان‌های فارس و بوشهر آغاز می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: بعد از ظهر امروز فعالیت سامانه بارشی به تدریج به غرب، شمال غرب، مرکز، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز گسترش می‌یابد.

وی ادامه داد: امروز بارش در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان، جنوب لرستان، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: برای فردا پنج‌شنبه ۲۷ دی‌ماه با شمالی‌شدن جریان‌ها روی دریای خزر، بارش در سواحل خزر شروع می‌شود و گستره فعالیت سامانه بارشی کل کشور را فرا می‌گیرد.

وظیفه ادامه داد: فردا بارش در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، غرب فارس، شمال بوشهر، غرب استان‌های کردستان و کرمانشاه و شمال ایلام شدت خواهد داشت.

وظیفه افزود: همچنین فردا برای دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش برف، وزش باد و کولاک پیش‌بینی می‌شود. فردا در نیمه جنوبی و روز جمعه در جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: برای روز جمعه ۲۸ دی‌ماه نیز در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب کشور، شرق و جنوب شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت. در روز جمعه در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، دامنه‌های البرز شرقی باران شدید خواهد بود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی روز شنبه ۲۹‌ دی‌ماه در سواحل شرقی خزر دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق کشور فعال خواهد بود و سپس بعد از ظهر همین روز از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

۴۷۴۷

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 37



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها