در این مقاله سعی داریم یک برآورد حدودی در رابطه با هزینه‌های سفر به دبی ارائه بدهیم تا بتوانید سفر ارزان و به صرفه‌ای را به دبی داشته باشید.

اولین قدم سفری ارزان به دبی

مهم‌ترین نکته‌ای که برای داشتن سفری ارزان به مقصد دبی باید در نظر داشته باشید، رزرو تور مناسب، آن هم از یک کارگزاری مستقیم است که تورهایی بدون واسطه و ارزان‌تر به شما ارائه می‌دهند.

آژانس مسافرتی سفرو در کمترین زمان، ویزای دبی را برای مسافران خود فراهم می‌کند و برای هزینه‌های پرداختی تور نیز تضمین قیمت دارد.

برای رزرو تور ارزان دبی کلیک کنید.

چه شرکت‌های مسافرتی دارای کارگزاری مستقیم هستند؟ شرکت هایی که قرار داد مستقیم با هتل‌ها دارند، نرخ تورهایشان ارزانتر و اقتصادی تر است.

هزینه اقامت در هتل‌های دبی

به شما توصیه کردیم که برای داشتن سفر ارزان‌تر، تور دبی را رزرو کنید و تا جایی که می‌توانید به صورت جداگانه پرواز و هتل را خریداری نکنید. در ادامه تفاوت هزینه اقامت با رزرو تور و زمانی که به صورت جداگانه هتل خود را رزرو می‌کنید را به شما نشان می‌دهیم.

رزرو هتل‌های دبی به شکل انفرادی و شخصی

هتل‌های لوکس

یک شب اقامت در هتل‌های لوکس دبی حدودا ۱۵ تا ۲۰ میلیون برای شما هزینه بردار است.

هتل‌های متوسط

یک شب اقامت در هتل‌های متوسط ۴ ستاره یا ۳ ستاره باکیفیت حدودا ۴ تا ۷ میلیون هزینه دارد.

هزینه هتل تنها بخشی از سفر است و اگر آن را بخواهید در کنار هزینه‌های دیگر از جمله بلیط پرواز، خورد و خوراک و موارد جانبی دیگر قرار دهید به صورت میانگین حدودا شبی ۵ تا ۱۰ میلیون هزینه بردار است. در حالی که اگر بخواهید با تور به دبی بروید این هزینه برای حداقل ۳ یا ۴ شب اقامت است.

برای مشاهده‌ی هتل‌های دبی کلیک کنید.

هزینه‌های جانبی سفر دبی

حال که مشکل اقامت و خرید بلیط را حل کردیم، بهتر است که قبل از سفر به دبی اطلاعاتی راجع به هزینه‌های جانبی آن هم داشته باشید.

هزینه حمل و نقل شهری

دبی دارای سیستم حمل و نقل مدرن است و گردشگران می‌توانند به راحتی در سطح شهر تردد کنند.

تاکسی : استفاده از تاکسی در دبی ابتدا به این صورت است که ۱۳ درهم به محض سوار شدن باید بپردازید و سپس به ازای هر کیلومتر ۱ درهم باید پرداخت کنید.

مترو: یکی دیگر از روش‌های رایج حمل و نقل در دبی مترو است که هزینه هر بلیط تک سفره آن بین ۱.۵۰ تا ۸ درهم است.

هزینه غذا در دبی

هزینه هر وعده غذا در رستوران های لوکس دبی از ۳.۵ میلیون تومان شروع می‌شود و در کمترین حالت در رستوران‌های ارزان حدودا ۳۵۰ هزارتومان است.

هزینه های سفر به دبی

چگونه هزینه خورد و خوراک در دبی را کاهش دهیم؟ یکی از روش‌هایی که می‌توان در رابطه با این قضیه در پیش گرفت، امتحان غذاهای خیابانی است که از ۵درهم شروع می‌شود و هم خیلی خوشمزه و اصیل هستند و هزینه‌های شما را نیز کاهش می‌دهند.

حداقل هزینه ۴ روز اقامت در دبی

اگر بخواهید یک تور ۴ روزه با هتل ارزان رزرو کنید، هزینه آن بین ۸ تا ۱۰ میلیون است.

هزینه رفت و آمد با تاکسی، روزانه حدودا از ۱۴ درهم شروع می‌شود.

هزینه غذا برای چهار روز ۸۰۰ هزار تومان

قیمت بطری آب معدنی ۱۶ هزار تومان

نتیجه‌گیری

طبق نگاه کلی‌ای که به هزینه‌های جانبی سفر به دبی داشتیم، بهتر است که قبل از رفتن به این مقصد نگاهی به هزینه های آن بیاندازید و در قدم بعدی از یک شرکت مسافرتی معتبر تور سفر خود به دبی را تهیه کنید.

hotnewsخبر2 سال پیش • dahio.com • 2

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها