2020 Hyundai Palisade 2020 Kia Telluride comparison test 1 1 - هیوندای پالیسید 2020، کیا تلوراید 2020؛ پسر عموهای کره ای

شاسی بلندهایی که در سراسر دنیا طرفدارن خود را دارند. هیوندا پالیسید و کیا تلوراید از کارخانه هایی متولد شده اند که به تازگی طرفداران خود را در سراسر دنیا پیدا کرده اند. این یعنی هیوندای و کیا این دو محصول را برای توسعه بازار و هم چنین رقابت تولید کرده اند. هیوندای پالیسید ۲۰۲۰، کیا تلوراید ۲۰۲۰ همان پسر عموهای کره ای.

شباهت این دو خودرو باعث شده انتخاب برای مشتریان بسیار سخت شود ما در این مقاله سعی داریم تلاش شما برای انتخاب را تسهیل کنیم.

تفاوت در رانندگی:

موتور هیوندای پالیسید ۲۰۲۰، کیا تلوراید ۲۰۲۰، شبیه و ۳٫۸ لیتر ۶ سیلندر خورجینی که ۲۹۱ اسب بخار نیرو و ۲۶۲ پوند بر فوت گشتاور تولید می کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخها منتقل میشود. هردو کند و ۰-۱۰۰ کیلومتر را در ۷٫۱ در کیا و پالیسید۷٫۲ ثانیه است.

در هردو شما باید پدال گاز را تا انتها فشار دهیدی تا به اندازه کافی سرعت بگیرید. هر دو بسیار راحت هستند و به قول نویسنده:”در این ماشین ها هیچ نشانه ای از احساس اورژانسی وجود ندارد.” این شاید مورد تحسین عده ای باشد ولی عده ای دیگر از یک موتور شش سیلندر انتظاراتی فراتر دارند.

در گام بعدی شما ممکن است فکر کنید که این ماشین موتور ندارد. به سختی می توان صدای آنرا شنید. در هیوندای پالیسید ۲۰۲۰، کیا تلوراید ۲۰۲۰ به گونه ای راحتی مورد توجه قرار گرفته که صدای موتور را از ۵٫۰۰۰ دور بر دقیقه به بعد می توان شنید. چرم کاری در همه جای کابین هیوندای پالیسید و کیا تلوراید قابل مشاهده است. از داشبورد و فرمان تا صندلی ها و درها.

مشخصه های لوکس بودن:

هیوندای؛ پالیسید برای عقب نماندن از پسر عموی خود باید تمام تلاش خودرا به کار میبست و به خوبی نیز این کار را کرده است؛داشبورد با یک مانیتور ۱۲٫۵ اینچی در وسط و کیلومتر شمار در سمت چپ(راننده) تزئین شده است. در ادامه آن نیز با اطرح چوب راش سوخته به سمت شاگرد امتداد یافته است.کنسول وسط، ساده اما کاربردی و توانایی ارائه خدمات به سرنشینان به راحتی می باشد. صندلی ها هم از چرم لوزی شکل که امروزه نماد تجلل است استفاده شده است که بسیار هم چشم نواز هستند.

کیا؛ کیا تلوراید بر خلاف پسرعموی خود، سعی در جذب سرنشینان از نمای داخل ندارد، او کار را از همان نگاه اول شروع می کند. نمای بیرونی متفاوت، باعث می شود فرد حس کنجکاوی خود را نتواند پنهان کند. عدم شباهت حتی نزدیک باعث می شود جذبه کیا تلوراید از نمای بیرون نسبت به هیوندای پالیسید بیشتر باشد.

از نمای داخل هم کیا، سرنشینان خودرو را ناامید نکرده است. یکم ساده ولی طراحی فرمان جدیده بوده و لذت بیشتری را القا می کند. مانیتور جدا از داشبورد و پهن آن لذت استفاده را دوچندان میکند. داشبورد آن طروری طراحی شده تا بیشترین استفاده و دسترسی راحت را فراهم کند. اما در قسمت چایینی داشبورد فرورفتگی وجود دارد که احتمالا دید راحتی ندارد.

قیمت و ارزش:

احتمالا فکر کرده اید که در تفاوت قیمت میتوان انتخاب راحت تری داشت، ولی سخت در اشتباهید،هر دوی آنها دارای قیمت های هم اندازه ای هستند تا باز کار مشتری دشوار شود.

کیا تلوراید، با قیمت ۳۲٫۷۳۵ دلار برای مدل LX که چرخ جلو متحرک است که یک مانیتور کوچک ۸ اینچ و رینگ و لاستیک ۱۸ اینچی شروع می شود و در بالاترین سطح(فول آپشن) شما می توانید با پرداخت۴۶٫۸۶۰ دلار یک از آنها را صاحب شوید. در این مدل مانیتور۱۰٫۳ اینچی و رینگ های ۲۰ اینچی به رنگ مشکی و کلی امکانات دیگر قابل سفارش است.

در مورد هیوندای هم از ۳۲٫۶۴۵ دلار برای مدل پالیسیدSE و ۴۷٫۶۰۵ دلار برای فول آپشن سفارش داد که امکانات مشابه با کیا را به شما ارائه میدهد.

امیدواریم در نهایت تونسته باشید انتخاب کنید.

 

نوشته هیوندای پالیسید ۲۰۲۰، کیا تلوراید ۲۰۲۰؛ پسر عموهای کره ای اولین بار در اروند پلاک | مجله حرفه ای خودرو . پدیدار شد.

hotnewsخودرو4 سال پیش • dahio.com • 332



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها