به گزارش “ورزش سه”، بارسا در حالی این هفته لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون به تساوی بدون گل رسید که در دو دیدار قبلی برابر ویارئال و اتلتیک بیلبائو نیز تنها یک گل به ثمر رساند.

این در حالی است که آنها در لالیگا با 7 و 9 امتیاز برتری نسبت به اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، در صدر جدول قرار دارند اما در سه دیدار اخیرشان در این رقابت ها، تنها یک پیروزی به دست آوردند.

لیونل مسی و لوئیس سوارز در حال حاضر در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا قرار دارند اما مهاجم اروگوئه ای در 5 دیدار اخیرشان در همه رقابت ها، موفق به گلزنی نشده است.

با این وجود، در آستانه دیدار خارج از خانه مقابل سویا، والورده از مهاجمان تیمش دفاع کرد.

او به خبرنگاران گفت:” ما چند بازی داشتیم که نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم اما ما موقعیت ایجاد می کنیم و فرصتی به حریفان نمی دهیم. ما همچنان منتظر چالش های پیش رو هستیم.

نمی دانم چه چیزی به شما بگویم. گاهی اوقات نتایج این طور نشان می دهند که مشکلی وجود دارد اما این به این بستگی دارد که چطور بازی کنید.

 

 

ممکن است پیروز نشوید چون موقعیت ایجاد نکردید یا برتر بودید اما از فرصت های تان استفاده نکردید. مقابل لیون، ما موقعیت ایجاد کردیم اما آنها را تبدیل به گل نکردیم.

اگر همچنان موقعیت ایجاد کنیم، گل ها از راه می رسند. آمارها می توانند به شما در آنالیز کمک کنند اما می توانند دروغ هم بگویند. اگر به 15 دیدار اخیر نگاه کنید، الگوی متفاوتی را می بینید. گاهی باید به مسائل در ابعاد بزرگتر ببینید اما در حال حاضر تنها مسئله مهم پیروزی مقابل سویاست.

بازیکن چنین باشگاهی بودن همین مسائل را هم دارد. گاهی اوقات زیر ذره بین قرار می گیرید. این بار در مورد مهاجمان است اما نکته جالب در مورد لوئیس است. شاید در حال حاضر نگاه ها به او باشد اما در ابتدای فصل، او دوره مشابهی داشت اما وقتی او گلزنی ها را شروع کرد، دیگر کسی چیزی نگفت.

او در مجموع گل های زیادی به ثمر رساند و فکر می کنم او پنجمین گلزن برتر در تاریخ باشگاه است. در دو دیدار اخیر، او موقعیت های زیادی ایجد کرد و خودش هم موقعیت هایی داشت. او در تمام طول زندگی اش گلزنی کرده و باز هم این کار را خواهد کرد. ما باید در مورد او صبور باشیم و می دانیم که او بازیکن فوق العاده ای است. همه ما به او اطمینان داریم.”

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 52



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها