چه شاغل باشید و چه خانه دار، حتما برای یک بار هم که شده به داشتن کمک برای نگهداری از فرزندتان فکر کرده اید. بدون شک نیاز به این کمک را در بسیاری از روزها احساس کرده اید ولی به بازگو کردن آن با دیگران بخاطر قضاوت ها و عقاید غیر همسان با شما اجتناب ورزیده اید. در این شرایط بهتر است بدانید که تنها نیستید. اکثر والدین حداقل برای یک بار در هفته از سرویس پرستار بچه نی نی سایت استفاده می کنند؛ زیرا نه تنها روند انجام کارهای خانه ساده تر و سریعتر پیش خواهد رفت، بلکه یک شخص ماهر و باتجربه به پرورش هر چه بهتر کودک شما کمک خواهد کرد. چطور؟

چرا استخدام پرستار کودک انتخاب بهتری است؟

فرزندتان به صورت تخصصی آموزش خواهد دید

به علت تفاوت نسل موجود میان والدین و فرزندان، آموزش اصول و ارزش های ابتدایی به بچه ها دیگر با روش های پیشین امکان پذیر نیست. در حقیقت، با استفاده از این روند نه تنها کودک به درستی مسائل را فرا نمی گیرد، چه بسا تاثیر عکس گذاشته و منجر به ایجاد مسائل و مشکلاتی در بزرگسالی آنها شود.

به همین منظور بهتر است همه موارد زیر نظر یک کارشناس ماهر صورت گرفته تا همه چیز طبق برنامه و در وقت و زمان خود اتفاق بی افتد.

کمک گرفتن از پرستار کودک در منزل به صرفه تر از ثبت نام بچه ها در مهدکودک است

شاید تصور کنید ثبت نام در مهدکودک نسبت به استخدام پرستار بچه نی نی سایت بهتر است. ولی اگر می خواهید همه چیز بر اساس بودجه بندی و برنامه ریزی مالی تان پیش رود، بهتر است از پرستار کودک کمک بگیرید.

با ثبت نام کودکتان در مهدکودک شما مجبور به پرداخت شهریه های گزاف هستید. شهریه هایی که معمولا به دلیل برنامه های درسی مختلف گران اند؛ درحالیکه معمولا حتی نیمی از آنها را نیز به بچه ها آموزش نمی دهند. یا اینکه با هدف کیف در مدرسه هزینه بسیاری را از شما طلب می کنند، اما در نهایت در خانه با حجم زیادی از مشق و تکلیف کودکتان رو به رو خواهید شد. تازه اگر از هزینه رفت و آمد به آنجا و استفاده از سرویس نیز صرف نظر کنیم، باز هم با ثبت نام در این مراکز مجبور به پرداخت فاکتور بلند و بالایی خواهید بود.

اما قیمت پرستار کودک در منزل بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. شما در این سرویس تنها کافی است هزینه خدمات و رفت و آمد پرستار را بپردازید؛ یعنی علاوه بر اینکه از هزینه زمانی فرزندتان به مهدکودک کاسته می شود، بلکه خبری از شهریه های گران نخواهد بود. آموزش ها نیز توسط پرستار بچه نی نی سایت بر اساس درخواست شما با هزینه ای بسیار پایین تر صورت خواهد گرفت.

والدین نیز نیاز به استراحت دارند

اگر هم شاغل نباشید، باز هم نیاز دارید تا زمانی را برای خودتان باشید. به کارهای شخصی و مورد علاقه تان بپردازید. کارهایی که به علت نگهداری از فرزند کوچکتان از آنها صرف نظر کرده بودید. با استخدام پرستار در منزل، این مورد نیز برطرف خواهد شد.

کودکتان همواره سرگرم است و از زمان تماشای کارتون کاسته می شود

به دلیل مشغله های فراوان بسیاری از اوقات امکان بازی کردن و وقت گذراندن با بچه ها برای والدین وجود ندارد. به همین منظور، تنها کاری که از آنها ساخته است، تماشای کارتون و انیمیشن یا دادن تبلت یا تلفن همراه هوشمند به آنها برای سرگرم کردنشان است.

این مسئله علاوه بر اینکه در طولانی مدت برای چشم بچه ها آسیب زننده است، بلکه در آنها بی تحرکی را پرورش خواهد داد؛ یعنی به جای اینکه فعالیت بدنی داشته باشند و انرژی خود را تخلیه کنند، بیشتر وقتشان را نشسته روی صندلی و پای این گجت ها خواهند گذراند.

با استخدام پرستار بچه نی نی سایت دیگر این اتفاق نمی افتد. همواره کارشناسی کنار آنها وجود دارد تا به زمان تماشای تلویزیون یا مانیتور گوشی توجه کرده و با خلاقیت، بچه ها را مجبور به داشتن فعالیت بدنی کند.

حال که متوجه شدیم کمک گرفتن از پرستار کودک امری رایج و بسیار سودمند است، ولی آیا از هر وبسایتی میتوان برای این کار استفاده کرد؟ آیا نی نی سایت برای بهره مندی از این سرویس مناسب است؟

برای خدمات تخصصی، به دنبال موسسات تخصصی باشیم

همه وبسایت ها با هدفی راه اندازی و توسعه داده می شوند؛ مانند وبسایت نی نی سایت که در ابتدا با هدف کمک به مادران باردار یا تازه زایمان کرده ایجاد شد. تا اینکه به مرور زمان، افراد در انجمن های این وبسایت شروع به تبلیغ کار خود کردند. به همین منظور، عده ای تصور می کنند به دلیل تعداد بازدیدکننده های بالای این وبسایت، میتوان به آن در همه زمینه ای اعتماد کرد. ولی آیا واقعا این گونه است؟

قطعا خیر. اگر به یکی از تبلیغ های این وبسایت اعتماد کنید، کودکتان را به یکی از پرستارانی که در وبسایت تبلیغ کرده اند بسپارید، کار عقلانی انجام داده اید؟ اگر خدمات آن پرستار بچه نی نی سایت رضایت نداشتید چه؟ دستتان به جایی بند خواهد بود؟ آیا ارگانی از شما حمایت خواهد کرد؟

بدون شک پاسخ تمام این سوالات منفی است. حتما هم خودتان به هنگام پیدا کردن یک پرستار حاذق تمامی این موارد را در نظر می گیرید. به همین منظور، همواره سعی کنید خدمات حساسی چون پرستار کودک را از مراکز معتبر درخواست کنید. ولی آیا چنین مرکز معتبر و باکیفیتی را میشناسید؟

پرستار بچه

آسانیسم؛ بهترین پلتفرم آنلاین خدمات پرستاری در منزل

اگر به دنبال موسسه ای معتبر هستید که پرستارانی مجرب و ماهر را به شما معرفی کنند، روی نحوه خدمات رسانی پرستاران نظارت داشته باشد، قیمت سرویس هایشان ارزان باشد و سرویس ها را در بالاترین سطح کیفی ارائه دهد، پیشنهاد ما به شما پلتفرم خدمات پرستاری آسانیسم خواهد بود.

چرا آسانیسم را انتخاب کنیم؟

در صورتی که خدمات از یک پلتفرم معتبر و دارای مجوز درخواست شوند، از سمت ارگان و سازمان های مربوطه روی تمامی مراحل نظارت وجود خواهد داشت. به همین منظور، درخواست پرستار بچه نی نی سایت به طور کامل منتفی شده و بهره مندی از سرویس های تخصصی آسانیسم جایگزین منطقی برای آن خواهد بود.

آسانیسم یک پلتفرم جامع در حوزه خدمات بهداشتی- درمانی است که با ارائه سرویس های متنوع، با همکاری موسسات معتبر در سطح کشور، سعی در فراهم آوردن خدمات با بالاترین کیفیت دارد. مرکز به طور کامل روی نحوه ارائه خدمات نظارت داشته و حتی پیش از اعزام پرستار به منزل شما، به منظور تضمین خدمات، از پرستاران کارت شناسایی دریافت و بعد از اتمام سرویس، به آنها پس می دهد.

از طرف دیگر، قیمت گذاری سرویس ها کاملا بر اساس واقعیت و متناسب با هر بودجه ای است. استخدام پرستاران مجرب و کیفیت بالای خدمات به معنای پرداخت قیمت های بالا نیست. در واقع، رضایت شما و امکان بهره مندی از سرویس های درجه یک برای هر خانواده ای، هدف اصلی مرکز ما است. به همین منظور، هزینه تمامی سرویس ها از جمله قیمت پرستار کودک در منزل در پایین ترین میزان در مقایسه با دیگر موسسات است.

اگر شما نیز می خواهید به جای استخدام پرستار بچه نی نی سایت، از یک مرکز معتبر خدمات را دریافت کنید، اگر مهارت پرستاران برایتان اهمیت دارد یا اگر می خواهید بهترین پرستار را با قیمتی مناسب استخدام نمایید، همین حالا با ما تماس گرفته و نحوه ثبت درخواست را از کارشناسان ما جویا شوید.

drsalamatسلامت3 سال پیش • dahio.com • 56

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها