2019 porsche panamera gts - پورشه پانامرا GTS 2019؛ مزایا و معایب

خریدن یک پورشه چالش بزرگی است که نیازمند بررسی ابعاد مختلفی برای تهیه آن است. قبل از اینکه شما هزینه هنگفتی را برای پورشه پانامرا GTS 2019  باید دید که آیا خریدن آن مقرون به صرفه است یا خیر؟!

در این مقاله ما به آنالیز پورشه پانامرا GTS 2019  پرداخته ایم و ابعاد آن را برای مشتریان پورشه بررسی کردیم تا در انتخاب کار راحت تری را داشته باشند. امیدواریم خریدار مدل بعدی پورشه شما باشید.

مزایای پورشه پانامرا GTS 2019؛

گشتاور عالی پورشه:

علی رغم تغییر در موتور ۲.۹ لیتری و شش سیلندر به توربوی دوقلو به موتور ۴.۰ لیتری و هشت سیلندر خورجینی با توربوی دوقلو پورشه پانامرای GTS تغییر زیادی را در خود مشاهده نمیکند. تبدیل ۴۴۰ اسب به ۴۵۳ اسب زیاد قابل توجه نمی باشد. انتظارات بسیار بیشتر از این چند اسب بود.

اما در عوض گشتاور ۴۰۵ پوند-فوتی جهشی قابل توجه داشته و به ۴۵۷ پوند-فوت رسیده است. همین عامل باعث شده سه دهم ثانیه افزایش صفر تا ۶۰ مایل رغم بخورد(۳.۹ به ۴.۲ ثانیه).

البته همین گشتاور با موتور ۴.۰ لیتری و گیربکس ۸ سرعته و دوکلاچه بهترین ترکیب را تشکیل می دهند.

مشخصات مکانیکی GTS:

این بیشتر متناسب با دو سیلندر اضافی با حجم ۱.۱ لیتر بیشتر بر میگردد. البته سیستم تعلیقی که با باد کار میکند(Air body control unit) نیز کمک شایانی به دینامیک عملکردی آن میکند(با پرداخت ۲.۱۹۰ دلار و به صورت آپشن روی ۴S).

تنظیم ارتفاع ۰.۴ اینچی در حین رانندگی کمک شایانی به هندلینگ و سواری آن میکند. البته با پرداخت ۲.۲۹۰ دلار میتوانید سفارش نصب دکمه های اسپرت پلاس، اسپرت رسپانس و لانچ کنترل(کنترل گشتاور) را نیز دهید.

یکی دیگر از نکات جالب سیستم اگزوز اسپرت است که با فشار دادن یک دکمه قابل استفاده است. این سیستم کمک می کند تا صدای بلندتر و خروج گازها راحت تر انجام بگیرد. این پورشه هشت سیلندر و ۴.۰ لیتری با سیستم اگزوز اسپرت بهترین است.

احساس هیجان بیشتر نسبت به قدرت نا امید کننده بیشتر:

پورشه پانامرای GTS 2019 به نسبت قیمت پایه ای ۱۲۸.۳۰۰ دلاری که دارد حریف های قدرتمندی نیز دارد که قیمت پایه کمتری دارد. اما این یکی بر خلاف وزن و ابعاد بسیار هیجان انگیز تر و انعطاف پذیرتر است.

به نظر میرسد که پورشه پانامرا GTS 2019 تمام توان خود را در هر چه سرحال آوردن راننده با هیجان مضاعف در رانندگی را دارد. در این راه میتواند با رقیب های هموطن خود یعنی مرسدسE63 AMG  و بی ام و M5 رقابت کرده و آنها را به چالش بکشد.

معایب پورشه پانامرا GTS 2019:

روش درمانی پورشه پانامرا GTS می تواند کمی ظریف باشد:

ما در این تست تمام قابلیت های پورشه پانامرا GTS 2019 را آزمایش کردیم. پورشه با تمام مزایایی که دارد، از جمله موتور هشت سیلندر و توربوهای قدرتمند، نتوانسته قدرت مناسب را استخراج کند.

قدرت این پورشه با این همه تجهیزات نمیتواند یک ماشین باز را ارضا کند. قدرت پورشه پانامرا در حد یک سوپر اسپرت نبوده و رقیب هایی قدرتمندتر با قیمت کمتر را دارد که نقطه ضعف بسیار بزرگی است.

نسبت ناعادلانه دلار به اسب بخار:

این پورشه پانامرای GTS 2019 قیمت پایه ای به مراتب بیشتر از رقیب ها دارد. یعنی شما می توانید با پرداخت دلار کمتر اسب بخار بیشتر و لذت بیشتری را بخرید.

بنابراین خریدن یک پورشه GTS 2019 نیاز به دلیلی بسیار قانع کننده تر دارد. باید حتما با یک خریدار ملاقات کرد و از دلایل خریدن یک پورشه پانامرای GTS از او سوال پرسید.

پانامرا با قیمت پایه ۱۲۸.۰۰۰دلار ۴۵۳ اسب بخار نیرو را تحویل میدهد. این در صورتی است که بی ام و M5 با ۱۱۰.۰۰۰دلار ۶۱۷ اسب بخار و مرسدس بنز E63 AMG با ۱۰۷.۳۵۰ دلار ۶۰۳ اسب بخار خروجی دارد.

نکته جالب اینجاست که اگر مقداری ذائقه را تغییر دهیم با پرداخت ۱۳۰.۰۰۰ دلار میتوانید یک بی ام و M8 گرن کوپه با ۶۰۰ اسب بخار را خرید.

پورشه تایکان ۴S:

بله درست است. یکی از بهترین خرید های شما میتواند هم خانواده پانامرای GTS 2019 باشد. شما با پرداخت ۱۰۳.۰۰۰ دلار(قیمت پایه) میتوانید یک پورشه تایکان با تمام تجهیزات به همراه قدرتمند ترین باطری را خریداری نمود.

تایکان۴S  میتواند ۴۸۲ اسب بخار نیرو و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور خروجی داشته باشد. تایکان میتواند صفر تا ۶۰ مایل را در ۳.۸ ثانیه ثانیه بپیماید. در فول ترین پک سفارشی برای تایکان میتوانید با پرداخت ۱۳۰.۰۰۰ دلار بهترین باطری را به همراه کلی امکانات دیگر در اختیار داشته باشید.

در نتیجه پورشه پانامرا GTS 2019 بسیار انتخاب چالش برانگیزی است.

نوشته پورشه پانامرا GTS 2019؛ مزایا و معایب اولین بار در اروند پلاک | مجله حرفه ای خودرو. پدیدار شد.

hotnewsخودرو4 سال پیش • dahio.com • 217



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها