لوک ویلسون (Luke Wilson) به گروه بازیگران سریال لایو اکشن Stargirl «استارگرل» محصول سرویس استریم دی‌سی یونیورس (DC Universe) پیوست تا نقشی را بازی کند که مخصوص خودش نوشته شده است. ویلسون نقش پت دوگان پدرخوانده‌ی استارگرل را بازی خواهد کرد، که به دلیل حضورش در فیلم Bottle Rocket «منور» برای آن انتخاب شده است. در ادامه خبر با همراه باشید.

جف جانز (Geoff Johns) ‌تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال Stargirl در مصاحبه‌ای گفته است:

وقتی سال ۱۹۹۶ تازه به لس آنجلس نقل مکان کردم و فیلم «منور» را دیدم، به شدت لوک را تحسین کردم. من این نقش را مخصوصا برای لوک نوشتم، و امیدوار بودم روزی او نقش پت دوگان را بازی کند. آن زمان فقط او را در این نقش تصور کردم و حالا به آرزویم رسیده‌ام.

این سریال برای جانز خیلی مهم است، چون نه تنها شخصیت استارگرل بود که او را در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک نویسنده‌ی کامیک بوکی به همگان معرفی کرد، بلکه او این شخصیت را براساس خواهر مرحومش نوشت، که در سال ۱۹۹۶ در یک سانحه هوایی فوت کرده بود. بنابراین این سریال یک تجربه‌ی شخصی و خاص برای جانز خواهد بود، چون این شخصیت مهم خلق شده توسط خودش را پس از ۲۰ سال به تلویزیون خواهد آورد.

برک بسینجر (Brec Bassinger) نقش کورتنی ویتمور (استارگرل)، یک دختر دبیرستانی سال دومی را بازی می‌کند که به منبع الهامی برای نسل جدیدی از ابرقهرمان‌ها تبدیل می‌شود تا با ویلن‌ها مقابله کنند. این سریال درام قرار است استارگرل و اولین تیم ابرقهرمانی، یعنی انجمن عدالت آمریکا را به نمایش بگذارد.

پت دوگان قبلا با نام استرایپسی شناخته می‌شده، و همکار یک ابرقهرمان جوان به نام استارمن بوده است، ولی سبک زندگی خود را تغییر داده است. اما وقتی دخترخوانده‌ی جدیدش راز گذشته‌ی پت را متوجه می‌شود و به استارگرل تبدیل می‌شود، پت مجبور می‌شود دوباره به همکار یک ابرقهرمان – این بار دخترخوانده‌اش – تبدیل شود و هدایت یک ربات ۵ متری به نام استرایپ را برعهده بگیرد.

جوئل مک‌هیل (Joel McHale) در نقش استارمن، هنری توماس (Henry Thomas) در نقش دکتر میدنایت و لو فریگنو (Lou Ferrigno) در نقش مرد ساعتی دیگر بازیگران این سریال هستند.

علاوه بر جف جانز، گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter) و ملیسا کارتر (Melissa Carter) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارند. جانز نویسندگی قسمت اول این سریال را برعهده دارد که قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود.

ویلسون که بیشتر برای همکاری با وس اندرسون (Wes Anderson) شناخته می‌شود، به تازگی در فیلم‌های The Skeleton Twins «دوقلوهای اسکلتی» در کنار بیل هیدر (Bill Hader) و کریستن ویگ (Kristen Wiig) و Meadowland در کنار الیویا وایلد (Olivia Wilde) و رید مورانو (Reed Morano) حضور داشته است. از فیلم‌های بعدی او می‌توان به Guest of Honour و The Goldfinch اشاره کرد.

Collider

شاید مقاله های دیگر وب سایت :را هم دوست داشته باشید

hotnewsفرهنگ و هنر5 سال پیش • dahio.com • 378



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها