رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن محورهای کرج-چالوس و هراز از ساعت 15 امروز خبر داد .

سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، همدان، مازندران، سمنان، فیروزکوه، قزوین، فارس، کرمان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مشاهده می‌شود.

وی افزود: همچنین طبق آخرین گزارش‌های دریافتی بارش پراکنده باران نیز در اغلب محورهای استان البرز، بوشهر، تهران، مازندران، هرمزگان، فارس، یزد، سمنان، چهارمحال و بختیاری، قم، جنوب کرمان، کرمانشاه، اصفهان، گیلان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و سیستان بلوچستان مشاهده می‌شود.

رحمانی با اشاره به یک طرفه شدن محورهای کرج-چالوس و هراز به سمت تهران، تصریح کرد: محور هراز از محدوده آب اسک و محور چالوس در مسیرهای جنوب به شمال از ساعت ۱۵ امروز یک طرفه شده و تا یک بامداد نیز همین روند ادامه خواهد داشت، اما با توجه به بار ترافیکی در این محورها ممکن است ساعت پایان یکطرفه بودن این محورها تغییر کند.

همچنین
ایرنا نوشت:  معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: بارش برف جاده های کوهستانی و شمالی این استان را سفید پوش کرده است.

عادل مصدقی عصر دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا بیان کرد: بارش برف در جاده های هراز، دماوند، فیروزکوه و همچنین بخشی از شهرستان شمیرانات در جریان است.
وی ادامه داد: در سایر جاده های استان تهران نیز به ویژه قم، کرج، ساوه و پاکدشت بارش باران ادامه دارد.
معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه تمامی مسیرهای استان تهران لغزنده است خاطرنشان کرد: رانندگان جهت تردد در تمامی جاده های این استان با احتیاط حرکت کنند.
مصدقی خاطرنشان کرد: تیم های عملیاتی راهداری در جاده های برف گیر استان تهران مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند.
وی همچنین درباره وضعیت ترافیکی در جاده های استان تهران گفت: در حال حاضر تردد خودروها در مسیرهای ورودی تهران به ویژه مسیرهای شمالی و کوهستانی استان پرحجم و نیمه سنگین است.
وی همچنین از مردم خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده های استان تهران و سایر استان های کشور به سامانه 141 تماس حاصل کنند.
 

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 39



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها