پوست یکی از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده بدن است که به دلیل وسعت حضور آن در تمامی نقاط مختلف بدن، متاسفانه در صورت عدم توجه به آن شاهد بروز بیماری های متنوع ای در این سطح خواهیم بود!

درست در این قسمت نیاز به مراجعه به یک متخصص پوست و مو و زیبایی کاملا احساس می شود اما ممکن است شما در منطقه و یا محیطی زندگی بکنید که دسترسی به متخصص پوست و مو به سادگی برای شما امکان پذیر نباشد! در این صورت باید از سایر روش های دیگر، یعنی روش آنلاین اقدام به درخواست نوبت و یا مشاوره تلفنی کنید.

در این  قسمت به شما عزیزان آموزش می دهیم که چطور بتوانید از روش های آنلاین اقدام به دریافت نوبت دهی و یا مشاوره تلفنی کنید تا در کمتزین زمان ممکن، با مشکلات پوستی خود خداحافظی کنید!

چرا استفاده از روش آنلاین و یا مشاوره تلفنی یک فرصت است؟

بیماری های پوستی یکی از شایع ترین بیماری هایی هستند که در برخی از موارد با تجویز دارو، مشکل بیمار برای همیشه ریشه کن خواهد شد! به دلیل آن که این نوع از بیماری ها ارتباط کاملی با زیبایی و سلامت پوست دارند، قبل از اقدام هر کاری ابتدا باید مشورت های لازم با پزشک مربوطه به خوبی انجام شود و سپس وارد مراحل و سایر فاز های دیگر می شویم.

در این خصوص ممکن است بنا به موقعیت جغرافیایی و یا منطقه زندگی خود، دسترسی به یک متخصص پوست و مو به سادگی برای شما امکان پذیر نباشد! یا به عنوان مثال از مراجعه به مطب و اتلاف وقت، بیزار هستید! در این جهت استفاده از خدمات آنلاین می تواند گره گشای کار شما عزیزان باشد.

یک متخصص پوست و مو و زیبایی می تواند چه نوع بیماری هایی را درمان کند؟

همان طور که از نام متخصص مشخص است، یک متخصص پوست و مو می تواند بیماری هایی که ارتباط کاملی با پوست، مو و زیبایی شما دارند را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد و راه حلی مناسب برای رفع و یا بهبودی آن بیاندیشد.

در حالت کلی یک متخصص پوست و مو قادر به درمان بیماری هایی همچون اگزما، پسوریازیس، سرطان پوست، ریزش مو، عفونت قارچی، رگ‌های عنکبوتی، واریس صورت، آکنه روزاسه، بیماری راش، عقربک، اگزمای آلرژیک، زونا (هرپس زوستر)، سلولیت، کهیر، پمفیگوئید، آکنه، زگیل، پوسته‌پوسته شدن دست، چین‌وچروک پوست، بیماری‌های ناخن، کچلی، ترک دست ‌و پا، سوختگی، بیماری لایم، سرطان ملانوم و تب‌خال است.

در واقع علاوه بر تشخیص و درمان بیماری‌های پوستی، یک متخصص پوست و مو می تواند تاثیر قابل توجه ای بر سلامت پوست و زیبایی شما داشته باشد. به عنوان مثال پاک سازی پوست، برداشتن انواع خال، زگیل و آکنه و… از این دسته از خدماتی هستند که در حوزه زیبایی توسط متخصصان پوست و مو انجام می شود.

بهترین زمان برای مراجعه به پزشک متخصص پوست و مو چه زمانی است؟

مشکلات پوستی عموما همراه با علائم خاص و قابل توجه ای خود را نشان می دهند که وضعیت سلامت پوست را از حالت ایده آل به صورت کامل خارج می کند! در این صورت باید حتما به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنیم تا در اولین فرصت بررسی و معاینه های لازم صورت بگیرد.

از مهم ترین عواملی که می تواند پای ما را به مطب های پزشکی بکشاند، خارش پوست، قرمزی، درد، مشکلات پوستی و ریزش موی سر است.

چطور به صورت اینترنتی به یک دکتر پوست و مو مراجعه کنیم؟

اگر علائم فوق را دارید در کمتزین زمان ممکن باید به یک دکتر پوست و مو مراجعه کنید! بنا به دلایل بسیار متنوع ای که خود از آن مطلع هستید، شرایط حضور در مکانی فیزیکی برای شما امکان پذیر نیست! در این صورت می توانید از روش های آنلاین به جهت حل مشکل خود اقدام کنید.

یکی از روش هایی که می تواند تاثیر به سزایی در روند درمانی شما داشته باشد، روش آنلاین است. در این روش شما به عنوان بیمار می توانید از سایت های نوبت دهی و مشاوره پزشکی همچون پذیرش 24، استفاده کنید تا در سریع ترین زمان ممکن، بتوانید به یک دکتر پوست و مو متصل شوید و از راهنمایی های آن ها به جهت حل مشکل خود استفاده کنید.

در این روش شما در ابتدا به عنوان بیمار می توانید از لیست متنوع ای از دکتران پوست و مو برخوردار شوید اما این لیست به تنهایی کافی نیست چراکه لیست متنوع ای از پزشکان حوزه پوست و مو در اختیار شما قرار گرفته است که باید پس از بررسی های لازم همانند توجه به سایر نظرات بیماران، رزومه و پروفایل پزشک و…. نسبت به انتخاب بهترین پزشک خود اقدام کنید.

البته می توانید قبل از دریافت نوبت و یا رزرو وقت و مراجعه به مطب از خدماتی همچون مشاوره آنلاین، تصویری و پیامکی استفاده کنید تا بتوانید اطلاعات کامل تری در خصوص بیماری خود به دست آورید. عموما مشکلات پوستی با مصرف دارو و برخی از احتیاط های لازم به خوبی قابل درمان هستند.

drsalamatسلامت3 سال پیش • dahio.com • 19

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها