مهدی فروزان سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: میزان ورود زائران و گردشگران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵.۸ درصد کاهش دارد.


وی تصریح کرد: ۶۴۱ هزار و ۸۷۸ نفر از این تعداد، از طریق
حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به استان وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۹ درصد کاهش داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۵۱ هزار و ۵۷ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۲.۵ درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده اند را نیز ۱۲۸ هزار و ۸۲۸ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۸.۱ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ اسفند ماه گذشته تا هفت فروردین سال جدید به استان وارد شده اند هم هفت میلیون و ۴۸۸ هزار و ۱۰۰ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۵.۵ درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند تا هفت فروردین امسال پنج میلیون و ۱۶۵ هزار و ۵۲۲ نفر به این کلانشهر وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، ۳.۳ درصد کاهش دارد.

فروزان ادامه داد: ۴۷۶ هزار و ۹۲۲ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۸.۵ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: ۲۵۱ هزار و ۵۷ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۲.۵ درصدی همراه بوده است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد وارد شده اند را نیز ۱۲۸ هزار و ۶۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۷.۹ درصد کاهش دارد.

فروزان افزود: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا هفت فروردین سال جدید به مشهد وارد شده اند هم چهار میلیون و ۳۰۸ هزار و ۹۳۲ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۲.۴ درصدی مواجه بوده است.

 

۱۷۲۳۱
hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 51



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها