به گزارش خبرانلاین، یک سال از تجمع مدرسه فیضیه و پلاکاردهایی که برخی از طلاب علیه حسن روحانی به دست گرفته بودند و عملا رئیس جمهور را تهدید به مرگ کرده بودند نگذشته است که چند روز پیش بار دیگر صحنه راهپیمایی ۱۳ آبان شاهد حاشیه سازی دیگری از همان جنس شعارهای تهدیدآمیز، بود و رئیس جمهور باز هم با شعار «استخر فرح» تهدید به مرگ شد.

این اتفاق تنها محدود به رئیس دولت نبود و برخی دیگر از مقامات بلندپایه کشور گاهی هدف این تندروی ها قرار گرفته اند.

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران خود پرسید که «دولت در مقابل توهین و تهدید به مرگ شدن از سوی افراطیون چه مسیری را دنبال کند؟»

دادستان کجاست؟/دولت شکایت کند

برخی از کاربران خبرآنلاین این عمل را عملی مجرمانه دانستند و به دولت توصیه کردند تا از عاملان این توهین و تهدیدها شکایت کند. کاربری بدون درج نام خود از دولت خواست تا از این افراد شکایت کند و کاربر دیگری هم با نام «من» نوشت: «شکایت و بعد هم سکوت». کاربری هم نوشت: «اقدام قاطع بر اساس قانون. پشت گوش اندازی کار این قشر کافی است و اینها باید برای رفتارشان تاوان بپردازند بلکه اصلاح شوند».

البته در این میان کاربری هم در واکنش به این توصیه‌ها نوشت: «مگه قبلا شکایت از متعرضین به علی لاریجانی و علی مطهری و سید محمد خاتمی به جایی رسید؟»

در میان کاربران عده‌ای هم تاکید داشتند که قوه قضائیه باید به این ماجرا ورود کند. کاربری در این باره نوشت: «دادستان چرا ورود نمیکنه».

رضا هم نوشت: «والا ما فکر می‌کنیم این کارا جرم محسوب میشه. فرقی هم نمی‌کنه در مورد یک آدم معمولی یا یک مقام دولتی باشه. حالا چرا بعضیا خودسر و خودجوش و… هرکاری می‌کنن و هیشکی هم جلودارشون نیست و پشتشون به کجا گرمه الله و اعلم. البته اینم بگم از وضع کنونی جامعه و دولت محترم ما هم بسیار گله داریم».

دولت به فکر حل مشکلات باشد

بخشی از کاربران خبرآنلاین هم معتقد بودند که دولت در شرایط فعلی باید به فکر حل مشکلات کشور باشد و این کار را جوابی برای این توهین‌ها می دانستند.

علی در این باره نوشت: «دولت به فکر حل مشکلات باشه، کسی تا حالا با شعار نمرده». کاربر دیگری هم نوشت: «وضع معیشتی درست بشه».

کاربری هم توصیه‌ای به دولت و قوه قضائیه در این باره داشت و نوشت: «دولت نباید اهمیت بده و کارش رو بکنه. وظیفه دادستانی است که ورود کنه و اگر ورود نکنه پس در آینده حق نداره در خصوص شعارهای متقابل هم ورود کنه!»

علی هم نوشت: «سیاست مدار نباید ترسو باشه و باید به برنامه‌های وعده داده شده‌اش عمل کنه».

حمایت از توهین‌کنندگان

اما در میان کاربران برخی از حامی این توهین‌ها بودند. کاربری بدون درج نام خود نوشت: «اونها افراطی نیستن آنها مردان خدا هستن». نظری که با واکنش کاربران دیگر مواجه شد و کاربری در جواب او نوشت: «طالبان و داعش و القائده هم ادعا دارند مردان خدا هستند».

۲۷۲۱۷

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 21

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها