ارزان ترین روش تهیه بلیط اهواز

آیا شما نیز به دنبال خرید بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما اهواز هستید؟ آیا می دانید به صرفه ترین خرید بلیط هواپیما اهواز را از کجا می توانید داشته باشید؟ توجه داشته باشید که با فرا رسیدن فصل تابستان و شروع شدن سفرهای تابستانی بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال بازدید از شهر اهواز هستند چرا که این شهر با داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از افراد و توریست ها را به سوی خود جذب کند. بسیاری از افراد به دنبال سفری مقرون به سفر و ارزانتری به شهر اهواز بوده و به همین دلیل نیز قصد خرید بلیط هواپیما اهواز با قیمت بسیار مناسبی هستند، که به این منظور می توانند بلیط هواپیما تهران اهواز یا بلیط هواپیما اصفهان اهواز را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما می توانید از پروازهای لحظه آخری و چارتری اطلاعات لازم را به دست آورده و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رزرو بهترین بلیط داشته باشید تا یکی از سفرهای هیجان انگیز و به یادماندنی خود را شروع کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هزینه های اقامت، بهترین سوغاتی ها و جاذبه های شهر اهواز توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم که شما نیز می توانید با خرید بلیط هواپیما اهواز، بهترین سفر خود را به این شهر شکل دهید.

هزینه های اسکان در اهواز

یکی دیگر از مهمترین دغدغه های گردشگران بعد از خرید بلیط هواپیما اهواز، هزینه های اسکان در این شهر می باشد به طوری که گردشگران می خواهند در شیک ترین هتل ها با قیمت بسیار مناسبی اقامت داشته باشند. از مهمترین و مشهورترین هتل های این شهر برای اقامت گردشگران و توریست ها می توان به مواردی از جمله هتل پارس اهواز، هتل نادری، هتل اکسین اهواز، هتل سومیا و هتل ایران اشاره نمود که گردشگران می توانند با توجه به بودجه ی در اختیار خود و امکانات هر کدام از این هتل ها، یکی از بهترین را انتخاب و رزرو نمایند تا بتوانند اقامت و اسکان مناسبی را در این شهر داشته باشند.

سوغات و غذای اهواز

اگر شما نیز به دنبال خرید بلیط هواپیما اهواز هستید تا سفری بی نظیری را به این شهر داشته باشید می توانید از لذیذترین غذاهای این شهر نیز بهره مند شوید. توجه داشته باشید که شهر اهواز با داشتن انواع غذاهای خوشمزه و سوغاتی های معروف خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کند. از مهمترین و لذیذترین غذاهای این شهر دیدنی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

        میگو پلو: از تازه ترین و خوشمزه ترین میگو ها تهیه و آماده می شود که یکی از پرطرفدارترین غذاهای این شهر به شمار می آید.

        سمبوسه:سمبوسه های اهواز بسیار معروف بوده و دارای انواع متنوعی می باشد که از خمیر و سیب زمینی و گوشت چرخ کرده تهیه می شود.

        فلافل: فلافل از مشهورترین غذاهای اهواز بوده که از تازه ترین حبوبات و سبزیجات تهیه و سرو می شود.

        قلیه ماهی: از سبزی گشنیز، ماهی جنوب و تمبرهندی تهیه و آماده می شود که یکی از لذیذترین غذاهای شهر اهواز به شمار می آید.

از مهمترین سوغاتی های این شهر می توانیم به خرما، خراطی، عبا بافی، بوریا بافی، فراورده های خرما، حصیر بافی، تور بافی و مینا کاری اشاره نمود. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر زیبا و خرید یکی از بهترین سوغاتی های آن را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت ما و خرید بلیط ارزان هواپیما اهواز، سفر مورد نظرتان را شکل داده و بی یادماندنی ترین لحظات را در این شهر به همراه دوستان و نزدیکان خود سپری کنید.

دیدنی های اهواز

شهر زیبای اهواز با داشتن جاذبه های بسیار معروف و مشهور خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب کند. از مهمترین و باشکوه ترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

        آبشار مصنوعی

        پل طبیعت کیانپارس

        پل سفید اهواز

        کلیسای سورت مسروپ

        بنای معین التجار

        رود کارون

        گورستان سنگی

گردشگران و مسافران می توانند با برنامه ریزی بسیار دقیق خود، از بیشترین جاذبه های این شهر بازدید داشته باشند همچنین لازم به ذکر است که فصل بهار و تابستان از بهترین فصل های بازدید بوده و این امر را می توانید در تعداد گردشگران ورودی به شهر نیز مشاهده کنید. از بهترین این جاذبه ها می توان به آبشار مصنوعی آن اشاره کرد که این آبشار طولانی ترین آبشار مصنوعی در کل خاورمیانه بوده و گردشگران و توریست ها میتوانند بهترین و هیجان انگیزترین لحظات را در این مکان داشته باشند.

اطلاعات فرودگاه اهواز

یکی از نقاط قوتی که شهر اهواز در استان خوزستان توانسته است به دست بیاورد، داشتن یکی از بهترین و مجهزترین فرودگاه های کشور می باشد. گردشگران و مسافران می توانند برای خرید بلیط هواپیما اهواز به شهر های دیگر از طریق باجه های بلیط فروشی این فرودگاه نیز انجام دهند. فرودگاه مذکور در سال 1339 تاسیس شده است و دارای 19 متر ارتفاع از سطح دریا می باشد. فاصله فرودگاه اهواز از داخل شهر بسیار نزدیک بوده به طوری که مسافران می توانند از چهار راه نادری سوار تاکسی های فرودگاه شده و در کمتر از چند از دقیقه خود را به فرودگاه برسانند. از مهمترین امکانات ارائه شده در این فرودگاه علاوه بر خرید بلیط هواپیما اهواز به شهر های دیگر می توان به رستوران ها، اینترنتی پر سرعت، شعب بانک های مختلف، نمازخانه و فوریت های پزشکی اشاره نمود. 

2121

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 78



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها