به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان که با موضوع برگزاری جشن نیکوکاری و اتخاذ تدابیر ویژه “کرونا ویروس” برگزار شد، بیان کرد: موضوع شیوع ویروس کرونا موجب شده تا دقت نظرهایی برای اجرای برنامه‌های مختلف در کشور انجام شود.
وی ادامه داد: این دقت نظرها مورد بررسی قرار گرفته و با خدمات کمیته امداد امام (ره) انطباق داده می‌شود تا برنامه‌های سالگرد تأسیس کمیته امداد، جشن نیکوکاری و سایر خدمات این نهاد با تدابیر لازم بهداشتی اجرا شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: به منظور رعایت مسائل بهداشتی، پایگاهای سطح شهر حتی الامکان حذف شده و مراکز نیکوکاری در کنار ادارات کمیته امداد به عنوان مراکز جمع آوری کمک های مردمی فعالیت دارند.
مومنی تاکید کرد: توصیه جدی ما اجرای جشن نیکوکاری از طریق روش‌های غیر حضوری است که برای این منظور روش های مختلفی از گذشته فعال بوده و در حال حاضر نیز در دسترس عموم مردم نیکوکار است.
وی توضیح داد: علاوه بر سایت کمیته امداد به آدرس WWW.EMDAD.IR  که امکان دریافت کمک‌های مردمی را در سرفصل‌های مختلف عرضه کرده، کد دستوری #028*۸۸۷۷* برای جذب کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده که در تمامی تلفن‌های همراه حتی بدون اینترنت قابل دسترسی است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین سامانه صدقه پیامکی کمیته امداد نیز همچون گذشته آماده دریافت کمک‌های هموطنان نیکوکار در هفته نیکوکاری است.
وی با بیان اینکه کمک مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری و میان مددجویان و نیازمندان به سرعت توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری امسال از حدود دو هفته قبل آغاز شده و اوج کمک‌های مردمی را در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶اسفندماه شاهد خواهیم بود.
مومنی با اشاره به آمادگی برای دریافت کمک‌های مردمی عنوان کرد: با توجه به لزوم اجرای مراقبت‌های لازم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه کمک‌های مردمی که به صورت کالا عرضه می‌شود با تمهیدات بهداشتی و پس از ضدعفونی لازم به مددجویان تحویل می‌شود.
وی گفت: برای سلامت امدادگران، مددکاران و مددجویان؛ مقرر شده تا همکاران ما در توزیع کمک‌های مردمی و دریافت کمک‌های مردمی ضمن رعایت مسائل بهداشتی، از ماسک و دستکش استفاده کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تأکید کرد: قطع یقین ویروس کرونا نیز مانند برخی از فراز و نشیب های گذشته از میان ما عبور می کند ولی باید تلاش کنیم تا ضمن رعایت مسائل و توصیه های بهداشتی اعلامی، بستر لازم را برای استمرار و ارتقای خدمت به مددجویان حفظ کنیم.
وی یادآورشد: لازم است در کنار رعایت مسائل بهداشتی و اجرای توصیه های اعلامی وزارت بهداشت، با صدقه برای خود و خانواده سلامتی از خداوند سبحان طلب کنیم.

48

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 24

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها