به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر همدان، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، ۴ سارق منزل و ۲ خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در ۳ عملیات همزمان دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز از آنها کشف شد.

وی با اشاره به این که متهمان در تحقیقات و بازجویی ها، به ۲۵ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به این که ۲ نفر از اعضای این باند متواری بودند با شگردهای پلیسی نامبردگان در یکی از استان های همجوار شناسایی و در ۲ عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: این ۲ متهم در تحقیقات و مواجهه با دلایل و مدارک، به ۸ فقره سرقت منزل دیگر در شهر همدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: اعضای این باند ۶ سارق و ۲ مالخر بودند که در مجموع به ۳۳ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان، از دستگیری ۴ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در شهرستان”تویسرکان” نیز خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان با اشراف اطلاعاتی با اجرای طرح های ضربتی در ۲۴ ساعت گذشته، ۴ سارق حرفه ای منزل و داخل خودرو را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف و محل های سرقت بازسازی و مقداری از وسایل مسروقه نیز در محل اختفای آنان کشف شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به این که تمام ماموریت های عملیاتی در سایه تعاملات و همکاری میان پلیس و دستگاه قضائی انجام می شود، تصریح کرد: نقش دستگاه قضا در اجرای این طرح ها بی بدیل و بازدارنده است.

وی، یکی از اضلاع مثلث وقوع جرم و سرقت را مالباختگان نام برد و بر رعایت هشدارها و توصیه های پلیس از سوی مردم تاکید و خاطر نشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان، هم از کشف یک دستگاه سواری هیوندا و یک دستگاه پژو پارس سرقتی در این استان خبر داد و افزود: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام این که یک دستگاه سواری هیوندای وراکروز خود را که برای فروش در سایت دیوار آگهی کرده بود توسط فردی ناشناس که به عنوان خریدار مراجعه کرده بود سرقت شده است.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد مالباخته هیچگونه مشخصاتی از سارق ندارد لذا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی و در بازبینی دوربین های مدار بسته محل های تردد احتمالی سارق، تصویری از وی به دست آمد و نامبرده در یکی از استان های همجوار در یک عملیات دقیق پلیسی دستگیر و خودرو مسروقه نیز کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: در ماموریت دیگری در پی سرقت یک دستگاه سواری پژو پارس از یکی از خیابان های شهر همدان، با انجام شگردهای پلیسی و بررسی دوربین های مدار بسته محل سرقت تصاویری از ۲ سارق حین سرقت و شماره ای از پلاک خودروی پراید مورد استفاده آنان که مسیر تردد خودرو مسروقه را اسکورت می کردند به دست آمد.

سرهنگ زارعی افزود: با اخذ مشخصات خودروی سارقان، نامبردگان در ۲ عملیات همزمان و دقیق در محل سکونتشان دستگیر و در بازرسی از منزل آنان، خودروی پژو پارس مسروقه به صورت سند نمره همچنین اسناد خودرو پراید مورد استفاده به همراه تعدادی لوازم و قطعات خودرو های دیگر کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: هر ۳ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

۴۶

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 80



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها