امروزه به دلیل این که پاکسازی و جوانسازی پوست بسیار پرطرفدار است، افراد زیادی به دنبال آموزش ها و دوره پاکسازی پوست هستند. پاکسازی پوست صورت به علت تاثیر فراوان در زیبایی و جوانسازی پوست مورد استقبال قرار گرفته و بازار کار پر رونقی دارد. به همین دلیل افراد به دنبال شرکت در دوره ها و راه اندازی سالن پوست هستند. شرکت در دوره ها باعث میشود هنرحویان متخصص و حرفه ای شوند. دوره ها انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد. اما هنرجویان برای یادگیری بهتر و به صورت تخصصی نیازمند سالن و آموزشگاه حرفه ای در این زمینه هستند.

آموزشگاه اسکین کر سودی بهترین سالن اسکین کر در تهران می باشد که علاوه بر ارائه خدمات، دوره های پاکسازی پوست و صورت را به صورت حرفه  ای و تخصصی، با حضور بهترین مدرس اسکین کر در تهران برگذار می کند. دوره های پاکسازی پوست و آموزش میکرونیدلینگ در تهران  پر طرفدار و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا که بازار کار بسیار پر سودی دارد.

برای اطلاعات بیشتر در باره دوره ها می توانید با شماره زیر تماس یا به نشانی زیر مراجعه کنید.

شماره تماس: 09197930185

آدرس: تهرانپارس، نبش میدان پروین، خیابان ۱۹۶ شرقی، پلاک ۴۶۶، ط ۴، واحد ۸. آکادمی سودابه بیطرفان.

آموزشگاه تخصصی پاکسازی پوست

برای شرکت در دوره های اسکین کر علاوه بر این که باید علاقه مند به این رشته داشته باشید، باید آموزشگاه مناسبی را برای شرکت در دوره انتخاب کنید. زیرا با شرکت در دوره باید تمامی ابهامات و سوالات شما رفع شود و همچنین باید تمامی نکات مهم و طلایی در دوره گفته شود. زمانی که شما در دوره های پاکسازی پوست شرکت می کنید باید تمامی تکنیک ها، روش ها و مراحل را آموزش دیده باشید تا بتوانید پس از اتمام دوره درآمد خوبی از اینکار بدست آورید.

سالن اسکین کر سودی میتواند شما را به یک اسکین کر حرفه ای تبدیل کند. زیرا که مدرس دوره های آموزشی این سالن سودابه بیطرفان می باشد که یکی از بهترین مدرسان در این حوزه می باشد.

انواع دوره های پاکسازی و جوانسازی پوست

  • دوره پاکسازی پوست
  • آموزش میکرونیدلینگ
  • آموزش اسیدتراپی
  • آموزش فیشیال صورت
  • دوره پلاژن تراپی
  • دوره کار آموزی پوست

شما با شرکت در دوره های آموزشی اسکین کر سودی میتوانید مهارت های لازم را به دست آورده و اقدام به تاسیس سالن پوست کنید. هنرجویان زیادی با شرکت در دوره های اسکین کر سودی، موفق به کسب مدرک فنی حرفه ای شده اند و توانسته اند کار خود را به صورت تخصصی آغاز کنند.

پاکسازی و جوانسازی پوست

بانوانی که به زیبایی صورت و پوست خود اهمیت میدهند، به دنبال سالنی برای پاکسازی پوست هستند. اما به دلیل این که پوست صورت بسیار حساس می باشد، باید زیر نظر اسکین کار حرفه ای تحت مراقبت و پاکسازی باشد.

سالن اسکین کر سودی دارای تیم مجرب و حرفه ای است که جزء پرطرفدار ترین سالن های پاکسازی پوست در تهران می باشد. بسیاری از بانوان، به دلیل این که علاقه مند به داشتن پوستی درخشان و صاف هستند به سالن اسکین کر مراجعه میکند و خدماتی همچون میکرونیدلینگ، اسیدتراپی، پلاژن تراپی و… دریافت میکنند. اگر اطلاعات کافی درباره خدمات سالن اسکین کر سودی ندارید و یا اگر میخواهید بدانید پلاژن تراپی چیست؟ و چه مزایایی برای پوست دارد، می توانید به سایت اسکین کر سودی مراجعه کنید و از تمامی مزایا، خدمات و دوره های آموزشی آگاه شوید.

نحوه شرکت در دوره های اسکین کر سودی

بسیاری از دوستانی که در نقاط و استان های دور علاقه مند به شرکت در دوره های پاکسازی پوست هستند، نگران این موضوع هستند که نمیتوانند به دلیل دوری و مسافت زیاد در دوره ها شرکت کنند. اما باید به این نکته اجاره کنم که آموزش اسکین کر سودی دوره پاکسازی پوست و آموزش میکرونیدلینگ و… را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی برگذار می کند. به همین علت هنرآموزان فراوانی از نقاط مختلف ایران در دوره های پاکسازی صورت شرکت می کنند و در شهر خود مشغول به کار و تخصص خود در زمینه اسکین کر می شوند.

با ثبت نام در دوره ها از طریق شماره تماس یا پیغام در واتساپ، میتوانید از نحوه تشکیل کلاس ها، ساعات کلاس، تعداد جلسات و… اطلاع داشته باشید.

ویژگی های سالن اسکین کر پوست

شاید برای شما هم سوال پیش آید که سالن پوست باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که در ابتدا باید شما تخصص و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشید. بتوانید خدمات خوبی را ارائه دهید تا مشتریان خوب و بیشتری را جذب کنید. اما برای این که شما بتوانید خدمات خوبی را ارائه دهید باید امکانات خوبی را فراهم کنید.

این امکانات به شرح زیر است:

  1. موقعیت مکانی سالن
  2. رعایت بهداشت و پاکیزگی
  3. محیط آرام و شیک
  4. استفاده از دستگاه های مناسب
  5. استفاده از مواد و ماسک های مناسب

با رعایت این موارد شما می توانید انتخاب بهتری در ارائه خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست داشته باشید.

البته سوابق کاری اسکین کر کار هم بسیار موثر است. سودابه بیطرفان با توجه به این که سوابق و تجربیات درخشانی در این زمینه دارد، بهترین سالن پوست در تهران معرفی و شناخته شده است.

در دوره های آموزشی پاکسازی پوست چه مواردی آموزش داده می شود؟

در دوره های آموزشی اسکین کر سودی، سرفصل های مهم و مختلفی تدریس میشود که همه سرفصل ها دارای نکات مهم و طلایی هستند. اما این که چه موضوعات و چه سرفصل هایی تدریس میشود، بستگی به انتخاب دوره ها دارد. به عنوان مثال سرفصل دوره آموزش میکرونیدلینگ با سرفصل های دوره پاکسازی پوست متفاوت است. اما اگر بخواهید که در هر دور دوره شرکت کنید، سودابه بیطرفان مدرس دوره ها، شما را در رابطه با این موضوع راهنمایی خواهد کرد تا شما با آگاهی و اطلاع کافی بتوانید در دوره ها شرکت کنید.

هزینه دوره های پاکسازی پوست

مسئله مهمی که در رابطه با شرکت در دوره ها وجود دارد، بحث هزینه ها و شهریه های کلاس ها می باشد. همانطور گفته شد سر فصل دوره ها بستگی به انتخاب دوره دارد، هزینه و شهریه دوره آموزش میکرونیدلینگ و دوره پاکسازی و جوانسازی پوست وابسته به انتخاب دوره است. هزینه هر دوره با یکدیگر متفاوت است، همچنین قیمت دوره ها با خدمات متفاوت می باشد و شما برای اطلاع از هزینه ها و تعرفه ها باید به سالن مراجعه کنید یا با شماره سالن اسکین کر سودی تماس بگیرید.

شماره تماس: 09197930185

آدرس: تهرانپارس، نبش میدان پروین، خیابان ۱۹۶ شرقی، پلاک ۴۶۶، ط ۴، واحد ۸. آکادمی سودابه بیطرفان.

جمع بندی:

امروزه افراد زیادی به پوست خود اهمیت میدهند. زیرا که پوست صورت تاثیر فراوانی در زیبایی و جوانسازی چهره ها دارد. اسکین کر سودی سالن تخصصی پوست در تهران می باشد که خدمات مراقبت و پاکسازی پوست را انجام می دهد. اما به دلیل این که پاکسازی پوست بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است، بازار کار در این زمینه بسیار پر رونق شد و بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی سالن پوست و شرکت در دوره های پاکسازی پوست رفتند.

به دلیل این که پوست بسیار حساس می باشد، باید دوره های آموزشی بسیار تخصصی و حرفه ای باشد تا نکات، تکنیک ها و روش های لازم در دوره آموزش داده شود. سالن اسکین کر سودی، علاوه بر ارائه خدمات بی نقصمانند اسیدتراپی، پلاژن تراپی و… دوره پاکسازی پوست، آموزش میکرونیدلینگ و… به صورت تخصصی برگذار می کند و شما می توانید بعد از اتمام دوره موفق به کسب مدرک فنی حرفه ای شوید.

3/5 – (1 امتیاز)

drsalamatسلامت2 سال پیش • dahio.com • 7

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها