electric car

 

۰ تا ۱۰۰ خودروهای برقی و مقایسه برترین ان ها

سرعت بیشتر خودروهای الکتریکی در بازار در مدت کمتر از ۸ ثانیه از صفر به صد می‌رسد و شتاب فوری، سریع و ساکت مشخصه خودروهای الکتریکی است.

در اینجا نگاهی به ۱۰ تا از سریع‌ترین خودروهای الکتریکی بازار آمریکا داریم. این خودروها به ترتیب از کندترین تا سریع‌ترین در لیست قرار گرفته‌اند.

۱۰ : تسلا مدل سه نسخه استاندارد

electric car

نسخه استاندارد تسلا مدل ۳ به هیچ عنوان خودرویی کند محسوب نمی‌شود، اما در بین لیستی از بهترین خودروها با شتابی قابل توجه، نسبتا آرام به نظر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو در حدود ۵٫۶ ثانیه برآورد می‌شود که نسبت به خودروهای عادی سریع است، اما در بین خودروهای الکتریکی به اندازه کافی آرام است تا در جایگاه دهم قرار گیرد.

۹ : آئودی E-TRON

electric car

آئودی ئی ترون یک شاسی بلند تمام برقی سایز بزرگ است که سریع بودن برای این سگمنت از خودروها کمی عجیب است،‌ با این وجود آئودی ئی ترون توانسته جایگاهی در این لیست به خود اختصاص دهد. این خودرو می‌تواند در ۵٫۵ ثانیه از حال سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد و جایگاه نهم را در این لیست به خودش اختصاص داده است.

۸ : تسلا مدل سه نسخه پلاس

نسخه پلاس از تسلا مدل سه ، کمی سبک‌تر است و شتاب آن اندکی بهتر است. شتاب نسخه پلاس از تسلا مدل ۳، در حدود ۵٫۳ ثانیه بوده در جایگاه هشتم لیست سریعترین الکتریکی‌ها قرار می‌گیرد.

۷ : تسلا مدل سه نسخه Long range

تسلا مدل سه نسخه بلند برد یا Long Range، دو ویژگی برد بالا و شتاب سریع را همزمان با هم ارایه می‌دهد. تسلا مدل سه نسخه بلند برد دقیقا منطبق با نسخه اسپرت پرفورمنس نیست، اما با ارایه شتاب صفر تا صد ۴٫۵ ثانیه، به معنای واقعی سریع است و جایگاه هفتم این لیست را در اختیار گرفته است.

۶ : جگوار I-Pace


گرچه جگوار I-Pace از نظر فنی با تسلا مدل ۳ مشابهت‌هایی دارد، اما جایگاه آن بیشتر به تیپ بلند برد این خودرو شباهت دارد. جگوار I-Pace که یک شاسی بلند کوچک محسوب می‌شود، شتاب صفر تا صد ۴٫۵ ثانیه ای را ارایه می‌دهد و سریع‌ترین خودرو برقی غیر تسلا در بازار است.

۵ : تسلا مدل ایکس


تسلا مدل ایکس یک شاسی بلند فوق العاده سریع است که شتاب فوق العاده‌اش، آن را در بین ۵ خودرو برقی سریع بازار قرار می‌دهد. تسلا مدل ایکس از نظر اندازه نسبتا بزرگ بوده و از نظر قدرت، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. تیپ بلند برد از تسلا مدل ایکس می‌تواند در ۴٫۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد که رقمی فوق العاده برای یک شاسی بلند محسوب می‌شود.

۴ : تسلا مدل اس نسخه Long range


تسلا مدل اس سریع‌ترین سدان برقی ساخته شده تا بحال است، هر چند مدل بلند برد آن، سریع ترین تیپ از این خودرو نیست. تسلا مدل اس تیپ بلند برد، در زمان چشمگیر ۳٫۷ ثانیه قادر است از حال سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

۳ : تسلا مدل سه پرفورمنس


تسلا مدل سه پرفورمنس واقعا برای سرعت ساخته شده و عملکرد این خودرو، با اسم آن مطابقت دارد. این سدان تنها در ۳٫۲ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد، اما هنوز دو خودرو برقی وجود دارند که قادر به شکست دادن آنها نیست.

۲ : تسلا مدل ایکس پرفورمنس


تسلا مدل ایکس پرفورمنس دومین خودرو سریع برقی بازار است که در دسترس قرار دارد و تنها یک خودرو را می‌توان یافت که از تسلا مدل ایکس پرفورمنس سریع‌تر باشد.

۱ : تسلا مدل اس پرفورمنس

electric car
تسلا مدل اس پرفورمنس سریع‌ترین خودرو الکتریکی ساخته شده در تاریخ است که با عملکرد حیرت انگیز خود، می‌تواند در ۲٫۴ ثانیه از سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

نوشته ۰ تا ۱۰۰ برترین خودروهای برقی اولین بار در اروند پلاک | مجله حرفه ای خودرو . پدیدار شد.

hotnewsخودرو4 سال پیش • dahio.com • 81



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها