به گزارش خبرآنلاین لرستان، صارم رضایی در دیدار با آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، به تشریح گزارش عملکرد یکساله هلال‌احمر اشاره و اظهارکرد: ۱۵ نوع حادثه در استان شناسایی و امدادرسانی خوبی در این حوادث انجام شده است.

وی با ذکر این مطلب که طی یکسال گذشته ۳۳ هزار و ۸۹۱ خانوار امدادرسانی شد، بیان کرد: ۱۵۳ هزارنفر در تصادفات جاده‌ای امدادرسانی شدند.

رضایی گریزی به تشکیل۲۱۷۳ تیم عملیاتی و ایجاد ۱۸ پایگاه امداد جاده‌ای ثابت برای امدادرسانی به مردم زد و با اشاره به فعالیت‌های حوزه آموزش هلال‌احمر، تصریح کرد: آموزش همگانی‌، فعالیت‌های آگاه‌سازی توزیع بروشور برای ۱۵ هزار نفر، اجرای دوره‌های تخصصی برای ۱۲۰۰ نفر از اهم فعالیت‌های آموزشی است؛ هم‌چنین دوره‌های ضمن خدمت برای ۲۰۰ نفر برگزار شد.

جذب اعتبارات برای پروزه‌های مختلف عمرانی هلال‌احمر استان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر جذب اعتبارات برای پروزه‌های مختلف عمرانی هلال‌احمر استان را بی‌سابقه دانست و افزود: در جذب اعتبارات ۱۴ میلیارد ریال برای مرکز اداری الشتر، ۲ میلیارد ریال برای مرکز جامع توانبخشی اختصاص یافته است و این در حالی است که پروژه انشعابات امداد هوایی ۳ میلیارد ریال جذب اعتبار داشتیم کمااینکه تعمیر ابنیه‌های اداری هلال‌احمر نیز انجام شده است.

وی با ذکر این مطلب که در حوزه داوطلبان جمع آوری و بسته بندی و توزیع اقلام امدادی به سیل‌زدگان استان انجام شده است، اضافه کرد: تعامل با سازمان‌های غیردولتی، اجرای پروژه‌های داوطلبی و کاروان‌های سلامت با همکاری معاونت بهداشت و درمان و انجام طرح گلریزان در حمایت از نیازمندان از دیگر فعالیت‌های هلال‌احمر است.

رضایی با تاکید بر اینکه در حوزه جوانان کارهای زیادی انجام شده به اجرای طرح ایمنی مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: دوره آموزش کاربرد علم که توسط مهندسین خارجی در هلال‌احمر لرستان انجام شد.

وی با اشاره به اجرای طرح دادرس و مانورهای ایمنی و زلزله در اکثر مدارس استان، افزود: مرکز جامع توانبخشی هلال احمر استان به زودی افتتاح خواهد شد.

50مورد اسکان اضطراری در سطح لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر ۵۰ مورد اسکان اضطراری در سطح لرستان انجام شد به تشکیل اردوگاه اسکان اضطراری در نورآباد الیگودرز و سه نقطه شهر پلدختر اشاره کرد و افزود: استقرار ۱۴ فروند بالگرد و انجام ۷۲۶ سورتی پرواز به مناطق سیل‌زده لرستان از دیگر کارهای هلال‌احمر لرستان است.

این مسئول با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی ۱۱ استان به مناطق سیل‌زده اعزام شدند، ادامه داد: در ۱۶۳ خوردی عملیاتی بارگیری و ارسال محموله‌های امدادی را انجام دادند،: در حوزه داوطلبان ۴۴ هزار تخته پتو و ۱۱ هزار متر زیرانداز جمع‌آوری شد؛ مردم نیز ۲۱۸ میلیارد تومان به سیل‌زدگان لرستان کمک کردند.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 39



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها