مجید عسگری روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود: همزمان با هفته دولت ۴۳ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی، بهداشتی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در این شهرستان مرزی بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
وی افزود: از این تعداد ۴۱ پروژه بهره برداری و کلنگ ۲ پروژه نیز به زمین زده می شود که در مجموع با اجرای این طرح ها بطور مستقیم و غیر مستقیم زمینه اشتغال پنج هزار نفر فراهم می شود.
فرماندار دهلران به کلنگ زنی پروژه انتقال آبگرم به پائین دست و ایجاد سکوی نشیمن و جاده دسترسی آبشارهای چپی راستی اشاره کرد و یادآور شد: ۱۳ طرح از مجموع طرح های هفته دولت نیز در زمینه اقتصادی است که برای آنها بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و بطور مستقیم زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم کرده اند.
عسگری افتتاح مرحله اول جاده چیلات با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، بهره برداری مرحله اول چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک با ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ، افتتاح شبکه آبیاری زهکشی فکه با هزینه ۵۰ میلیارد ریال ، اجرای شبکه فیبر نوری دهلران و چیلات و دکل ارتباطی اینترنت روستایی دشت عباس با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و پروژه های عمران شهری با اعتبار پنج میلیارد ریال را از جمله مهم ترین این پروژه ها عنوان کرد.
وی با اشاره به حضور مسئولان استانی و شهرستانی برای بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در این شهرستان تاکید کرد: برنامه های دیگری از جمله دیدارهای مردمی، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدای کارمند در این هفته پیش بینی شده است.
عسگری هفته دولت را فرصتی برای بیان عملکرد خدمات و اقدامات دولت در شهرستان برشمرد و اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف به ارائه گزارش عملکرد در این هفته هستند و این مهم را باید از طریق رسانه ها و خبرنگاران به سمع و نظر مردم شهرستان برسانند.
وی بیان خدمات دولت را بیان خدمات نظام ذکر کرد و افزود: در شرایط کنونی ایجاد وحدت و انسجام و تقویت روحیه امید در جامعه ضروری است که باید همه بدان توجه و دشمنان را در عرصه جنگ اقتصادی شکست دهیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران بر ضرورت خلق فرصت های جدید بر مبنای توسعه و اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: تحرک بخشی به طرح های نیمه فعال و رونق تولید و اشتغال باید در کانون توجه مدیران باشد و رضایت مندی مردم را پیوسته در کانون توجه داشته باشند و همه بدانیم که اولویت امروز اتحاد و انسجام و همبستگی پشت سر رهبری و همراهی و حمایت از دولت و نهادهاست.
وی به پرداخت خسارات سیل در خصوص دام و طیور، زنبور عسل و ایستگاه های پمپاژ اشاره کرد و گفت: بزودی خسارات بخش زراعت و باغداری که در سامانه سجاد ثبت نام کرده اند نیز پرداخت می شود و افراد علاوه بر دریافتی بلاعوض می توانند از تسهیلات همان بانک نیز برخوردار شوند.
فرماندار دهلران بر همراهی و همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن تاکید کرد و گفت: بانک های عامل نهایت همکاری را در زمینه تسهیلات مسکن با خسارت دیدگان این بخش داشته باشند.
امام جمعه دهلران نیز اظهار داشت: خدمت به مردم و تلاش برای رفع گره گشایی از مشکلات آنان مد نظر مسئولان باشد تا علاوه بر رضایت خلق رضایت خدا هم جلب شود.
حجت الاسلام سید محسن موسوی بر ضرورت نظارت جدی بر بازار تاکید کرد و یادآور شد: پرداخت خسارات ناشی از سیل موضوعی است که باید تسریع شود.

46

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 80



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها