به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جشن نیکوکاری علیرغم محدودیت های بهداشتی با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار شد و هنوز هم شاهد استمرار کمک های مردمی هستیم.
وی ادامه داد: تاکنون مردم قزوین برای کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مشارکت داشته اند که با تدابیر اتخاذ شده کمک های مردمی به سرعت در میان نیازمندان توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، امدادگران با رعایت ضوابط بهداشتی در خدمت مردم و نیازمندان هستند و کالاهای اهدایی مردم نیز بعد از ضدعفونی به مددجویان تحویل داده می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: با توجه به لزوم رعایت توصیه های وزارت بهداشت در عدم ایجاد تجمع، پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برپا نشد ولی مردم نیکوکار از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) در همه نقاط استان به همراه مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان اقدام کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت، از مردم نیکوکار درخواست می کنیم تا کمک های خود تحت هر عنوانی را تا حد امکان از روش‌های غیر حضوری همانند سامانه پیامکی، کد دستوری و سایت کمیته امداد اهداء کنند.
مومنی گفت: با توجه به لزوم انجام مراقبت های بهداشتی مرتبط با “کرونا ویروس” شیوه های دریافت غیرحضوری برای کمک های مردمی در بستر “امداد الکترونیک” فعال شده است.
وی تصریح کرد: سایت کمیته امداد به نشانی WWW.EMDAD.IR   قابلیت دریافت کمک مردمی را داشته و در شرایط حاضر آماده هستیم تا کمک های مردمی را بدون مراجعه حضوری و از طریق این سایت دریافت کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک های مردمی از طریق تلفن همراه به صورت ۲۴ ساعته فعال است که در کنار آن شماره تماس ۳۳۸۰۸ برای استفاده از طریق تلفن ثابت در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: شماره حساب ۰۱۱۱۶۹۱۹۴۷۰۰۲ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ نیز نزد همین بانک برای مراجعه های غیرحضوری در شبکه بانکی در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمک به تأمین لوازم بهداشتی مددجویان و پویش نذر سلامتی از دیگر بسترهای خدمت رسانی به مددجویان است که امیدواریم با مشارکت مردمی در این زمینه نیز خدمات شایسته ای را به مددجویان ارائه کنیم.

48

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 23

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها