برای اکثر شما که این مطلب را می خوانید، ممکن است بزرگ کردن سینه آرزو باشد. با این حال، در اینجا حقایقی در مورد ماساژ و چربی سینه وجود دارد که بهتر است بدانید.

چربی سینه بافت چربی چربی و اسید چرب است. این مواد به تحریک پاسخ میدهند. بنابراین، هنگامی که آنها را ماساژ می دهید، این بافت ها را تحریک می کنید و در نتیجه یک اثر مثبت ایجاد می کنید و باعث می شوید سینه سفت و قوی شود. ماساژ درست راهی مناسب برای جلوگیری از سرطان سینه است. نشانه های سندرم پیش از قاعدگی نیز به طور موثر مورد توجه قرار می گیرند. بنابراین، ماساژ درست روش کلیدی برای افزایش اندازه سینه است. در حالی که روغن مناسب نیز نقش مهمی دارد، افزایش اندازه سینه بیشتر به تعداد روزهای ماساژ و روش ماساژ بستگی دارد. استفاده از فشار ثابت و حرکات دورانی راه درستی برای انجام این کار است. اما گاهی نتیجه ای مشاهده نمی کنید. در این مورد، سن و سلامت شما تواند در جلوگیری از اثرات مثبت نقش دارد.

۷ تا از بهترین روغن ها برای بزرگ کردن سینه:

در اینجا برخی از روغن های ضروری برای بزرگ کردن سینه ذکر شده است.

۱٫ روغن نارگیل:

روغن بادام و بزرگ شدن سینه

روغن نارگیل به طور گسترده ای بهترین روغن برای افزایش اندازه سینه می باشد. یکی از دلایل اصلی به خاطر طبیعت غیر چرب و چسبندگی کم آن است. بنابراین، عطر و چسبندگی کم باعث می شود این روغن مرطوب کننده عالی برای پوست باشد و باعث نرمی پوست شود. این روغن برای افزایش شیر مادر نیز مناسب می باشد. کپسول شنبلیله ۵۰۰ گرمی را می توان به روغن اضافه کرد. این ترکیب به افزایش سفتی سینه کمک خواهد کرد.

چگونگی استفاده و زمان استفاده:

برای کسب بهترین نتایج، روزانه از این روغن استفاده کنید و با حرکات دایره ای سینه ها را قبل از حمام ماساژ دهید. برای حدود ۱۰ دقیقه سینه ها را ماساژ دهید.

۲٫ روغن بادام:

روغن بادام و بزرگ شدن سینه

بهترین روغن برای افزایش اندازه سینه، روغن بادام است. روغن بادام به افزایش رشد سلول ها کمک می کند و باعث افزایش اندازه سینه می شود. همچنین ماساژ باعث افزایش جریان خون می شود، در نتیجه باعث سفت شدن سینه ها می شوند.

چگونگی استفاده و زمان استفاده:

از روغن بادام به صورت روزانه استفاده کنید. برای حدود ۷-۸ دقیقه با حرکات دایره ای سینه ها را ماساژ دهید. هنگام ماساژ سینه نوک سینه ها را لمس نکنید. با دست راست با حرکت دایره ای سینه راست و با دست چپ سینه چپ را در خلاف جهت ماساژ دهید. این کار را دو بار در روز قبل از حمام و قبل از خواب انجام دهید. این ماساژ کمک خواهد کرد فیتواستروژن که باعث افزایش اندازه سینه می شود افزایش یابد. نتایج را در حدود ۸ تا ۱۰ هفته بعد مشاهده خواهید کرد.

۳٫ روغن B-16 بزرگ کننده سینه:

بزرگ کردن سینه

مواد تشکیل دهنده این محصول باعث تحریک بافت های پوست در غدد سینه و افزایش اندازه سینه می شود. بسیاری از گیاهانی که در روغن موجود هستند، باعث تولید استروژن در بدن می شوند. بنابراین، ترکیب آنها تاثیر مثبتی روی بدن ایجاد می کند، یکی که در دوران بلوغ یا بارداری اتفاق می افتد و در نتیجه باعث ایجاد سینه های بزرگ و قوی می شود.

چگونگی استفاده و زمان استفاده:

این محصول را باید به صورت روزانه استفاده کنید. برای حدود ۸ دقیقه قبل از حمام به خوبی ماساژ دهید و مطمئن شوید که نوک سینه را لمس نمی کنید. پس از استفاده منظم، نتایج را مشاهده خواهید کرد.

۴٫ روغن تونر سینه Mahon BOOS:

این روغن ارگانیک بهترین روغن برای افزایش اندازه سینه به صورت طبیعی است. این روغن سینه ها را بالا نگه داشته و شکل ایده آل به آن ها می دهد. همچنین بافت چربی و خون را برای دریافت مواد مغذی تحریک می کند. 

چگونگی استفاده و زمان استفاده:

مقدار کمی از روغن را کف دست بریزید و با حرکت دایره ای سینه ها را ماساژ دهید. سینه ها را به خوبی تحریک کنید و مطمئن شوید که نوک سینه را در حین ماساژ لمس نمی کنید. افزایش گردش خون پس از انجام این کار باعث قوی شدن و بزرگ شدن سینه می شود. دو بار در روز، قبل از خواب و حمام از این روغن استفاده کنید. 

۵٫ روغن بزرگ کننده سینه Big B-36:

بزرگ کننده سینه

این روغن یک محصول گیاهی است. ثابت شده است این روغن برای رفع مشکل سینه های کوچک مناسب می باشد و باعث افزایش اندازه سینه می شود. این روغن جریان خون را افزایش می دهد.

چگونگی استفاده و زمان استفاده:

برای کسب بهترین نتایج از محصول برای ۳-۴ ماه، دو بار در روز، استفاده کنید. ترکیب گیاهی در محصول سبب استحکام و سفت شدن سلولهای سینه می شود. مقدار کمی از روغن را کف دست بریزید و با حرکات آرام ماساژ دهید. از هر دو دست برای اعمال فشار ملایم و ماساژ با الگوی دایره ای استفاده کنید.

۶٫ روغن زیتون:

روغن زیتون و بزرگ شدن سینه

روغن دیگر برای بزرگ شدن سینه روغن زیتون است. این روغن به طور گسترده ای برای تحریک سلول های سینه مورد استفاده قرار می گیرد و باعث افزایش جریان خون می شود. همچنین بافت سینه را گسترش می دهد و به قوی و بزرگ شدن سینه ها کمک می کند.

چگونگی استفاده و زمان استفاده:

مقدار کمی از روغن را کف دست بریزید و با حرکت دایره ای بر روی سینه بمالید. قبل از انجام این کار، روغن را بین دست ها مالش دهید تا گرم شود. از خارج از سینه شروع کنید و به سمت داخل حرکت کنید. ماساژ را حدود ۱۵ دقیقه دوبار در روز تجدید کنید. برای نتایج بهتر و قابل توجه به طور مداوم این کار را انجام دهید.

۷٫ روغن گل میخک:

روغن میخک و بزرگ شدن سینه

در اینجا یک روغن کلاسیک دیگر برای افزایش اندازه سینه ذکر شده است. این روغن برای افزایش اندازه سینه بسیار سودمند است و باعث سفت شدن سینه می شود. این روغن را با عصاره زنجبیل قبل ترکیب کرده و برای افزایش اندازه سینه استفاده کنید.

چگونگی استفاده و زمان استفاده:

مقدار کمی از این روغن را با حرکات دایره ای روی سینه ماساژ دهید. این کار را حدود ۱۰ دقیقه دو بار در روز تکرار کنید. با ماساژ مداوم، نتایج را پس از دو ماه می بینید. بیشتر از عصاره زنجبیل و کمتر از روغن استفاده کنید.
در حین استفاده منظم از این روغن ها، نگران عوارض جانبی آن ها نباشید. از آنجایی که اکثر این روغن ها طبیعی هستند و از محصولات گیاهی تهیه شده اند، عارضه جانبی در انتظار شما نخواهد بود. با این حال، اگر احساس سوزش یا قرمزی داشتید بهتر است مصرف این محصول را متوقف کنید. 

 stylesatlife.com

drsalamat • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 1,922



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها