زمان بازنشستگی و داشتن پوشش و مستمری برای زمان بازنشستگی یکی از موضوعات مورد توجه برای بسیاری از همه ما می باشد. از این رو در سال های اخیر شرکت های بیمه طرح های متنوعی را برای این موضوع ارائه می‌کنند که با داشتن اطلاعات دقیق تر قبل از خرید می توانید بهترین طرح بازنشستگی را شما برای خودتان و فرزندانتان انتخاب و خریداری نمایید.

چه شرکت هایی بیمه بازنشستگی دارند؟

در بین شرکت های بیمه فقط چند تا شرکت محدود هستند که بازنشستگی دارند و بیمه گذاران می توانند از خدمات این طرح ها استفاده نمایند. برخی ازاین شرکت های بیمه به ترتیب زیر می باشند:

بیمه بازنشستگی سامان

یکی از شرکت های مطرح در ارائه پوشش های بیمه ای در زمینه بیمه عمر ، شرکت بیمه سامان می باشد. بیمه سامان این امکان را برای بیمه گذاران خود فراهم کرده که بتوانند در پایان مدت بیمه نامه عمر خود ، اندوخته شان را به بازنشستگی ماهانه تبدیل نمایند. پوشش هایی که این بیمه نامه دارد از جمله پوشش های مطرح و کامل در رشته بیمه عمر می باشد.

بیمه بازنشستگی ایران

بیمه عمر ایران نیز از جمله طرح های بیمه عمر می باشد که امکان بازنشستگی را به بیمه گذاران خود ارائه می نماید. بازنشستگی بیمه ایران مادام العمر می باشد و فرد با رسیدن به سن 50 سالگی می تواند در صورت داشتن شرایط مناسب، بازنشستگی دریافت نماید.

بیمه بازنشستگی پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد نیز در سال 1400 طرح بارنشستگی ارائه کرده که فرد بیمه شده می تونه در پایان مدت بیمه نامه مستمری دریافت کنه. البته مستمری بیمه عمر پاسارگاد مادام العمر نیست و برای مدت مشخصی قابل پرداخت  هستش.

بیمه بازنشستگی خاورمیانه

شرکت خاورمیانه تنها شرکتی است که بیمه عمر را به صورت تخصصی ارائه می نماید. بیمه مستمری مادام العمر با پوشش های تکمیلی و مستمری آنی دو نوع طرحی هستند که توسط شرکت بیمه خاورمیانه ارائه می شود.

بیمه بازنشستگی باران

باران نیز از جمله شرکت هایی می باشد که طرح بازنشستگی آنی و معمولی را در قالب طرح ترنم ارائه می نماید که بیمه شده می تواند به انتخاب خود بازنشستگی ماهانه و مادام العمر را خریداری نمایند.

کدوم شرکت بیمه بهترین بیمه بازنشستگی رو داره؟

همه شرکت هایی که گفته شد خدمات خوبی را ارائه می کنند اما برخی تفاوت ها در ارائه خدمات بیمه ای دارند از جمله مدت پرداخت مستمری که بیمه خاورمیانه مادام العمر پرداخت می کنه و یا داشتن ذینفع برای زمانی که مستمری می گیریم  و داشتن پوشش های کامل بیمه ای از جمله برخی شاخص های مهم در خرید بیمه مستمری می باشد.

البته سود دهی بیمه های عمر می تواند از دیگر گزینه های مهم در انتخاب بیمه نامه باشد. سود مشارکتی که شرکت های بیمه پرداخت می کنند در پایان سال مالی اعلام می شود. بیمه سامان و بیمه خاورمیانه از جمله شرکت های بیمه با سود دهی بالا در چند سال اخیر بوده اند.

چگونه بیمه بازنشستگی خریداری کنیم؟

برای خرید بیمه بازنشستگی، می توانید در خواست خریدتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید، کارشناسان بیمه تایم می توانند شما را در انتخاب و خرید بیمه عمر با پوشش بازنشستگی همراهی کنند. مقایسه جدول بیمه عمر و میزان مستمری شرکت های بیمه از مزایای خرید بیمه عمر از بیمه تایم می باشد. همین الان هم می تونید به قسمت بیمه عمر در آدرس  Bimetime.com مراجعه نمایید. یا با کارشناسان ما به شماره تماس 02188243828 تماس بگیرید.

مشاوره رایگان و تخصصی بیمه به صورت آنلاین و تلفنی از جمله  مهم ترین خدمات خرید بیمه عمر از بیمه تایم می باشد که شما را در انتخاب بهترین بیمه عمر همراهمی می نماید.

امتیاز به مطلب post

drsalamatسلامت2 سال پیش • dahio.com • 13

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها