فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه 9 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی جسور، جنگجو، بلندپرواز، دارای تمرکز بالا، اجتماعی، سخاوتمند و با صداقت هستید، اما با وجود تمام این ویژگی های مثبت شما خیلی وقت ها از دیگران عقب می مانید و دلیل آن هم چیزی نیست جز اینکه فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند را جدی نمی گیرید و آنها را به سادگی از دست می دهید. شما باید سعی کنید به دمدمی مزاجی های خود غلبه کرده و به اعصابتان تسلط بیشتری داشته باشید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود. شاید با مشکلاتی از قبیل سرماخوردگی و سر درد مواجه شوید، اما در کل اوضاع به کامتان خواهد بود. سعی کنید توجه و انرژی بیشتری را صرف تناسب اندام خود نمایید. امسال از لحاظ مالی نسبت به سال گذشته برای شما سال بهتری خواهد بود. سرمایه گذاری هایی که در گذشته کرده اید سود خوبی را روانه ی حساب شما خواهند نمود و می توانید با خیال راحت برای سرمایه گذاری های جدیدتان برنامه ریزی کنید. چنانچه قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید می توانید روی شریکی که برای خود انتخاب کرده اید حساب باز کنید و خیالتان از عملکرد او راحت باشد. فعالیت های اقتصادی که در داخل و خارج از کشور انجام می دهید نیز با موفقیت همراه خواهند بود. اگر کارمند هستید امسال خودتان را به عنوان یک نیروی کار متخصص و کارآمد به کارفرمایان خود ثابت خواهید کرد. عملکرد فوق العاده ای که دارید همکارانتان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. فشار کاری زیادی که امسال در انتظارتان است می تواند زندگی مشترکتان را دچار مشکل کند، پس حواستان را خوب جمع کنید و به نیازهای عاطفی طرف مقابلتان توجه داشته باشید. مرداد، مهر و دی بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

سعی کنید هر از گاهی کارهایتان را با روشی متفاوت انجام دهید و راه های تازه را امتحان کنید تا هم دانش و درک خود را افزایش داده و هم افق های پیش رویتان را گسترش دهید. شرایط کیهانی موجود هم زمینه ی لازم برای انجام این کار را فراهم کرده و خلاقیت بالایی در اختیار شما قرار گرفته است. سعی کنید کارهایی انجام دهید که تا به حال حتی امتحان هم نکرده بوده اید. به جاهای جدید بروید، یا میز کارتان را جابجا کنید تا زاویه دیدتان تغییر پیدا کند. با انجام این کارها می توانید چیزهای جدیدی در مورد خودتان و دنیای اطرافتان کشف کنید. شاید بتوانید از این فرصت استفاده کرده و رابطه ی عاطفیتان را از زاویه ی جدیدی مورد بررسی قرار دهید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

آیا از شغل فعلی خود یا کسب و کاری که دارید راضی هستید؟ اگر جوابتان منفی است امروز فرصت بسیار خوبی برای برنامه ریزی در مورد تغییر شرایط فعلی تان می تواند باشد. فرصت های زیادی پیش روی شما وجود دارند که با برداشتن چند قدم حساب شده می توانید بیشترین بهره ی ممکن را از آنها ببرید. حتما سری به وبسایت های مربوط به کاریابی یا آژانس های تبلیغاتی که می توانند به گسترش کسب و کارتان کمک کنند بزنید. شاید حتی بتوانید از یک مشاور متخصص هم کمک بگیرید. در هر صورت یادتان باشد که به چیزی کمتر از آنچه لیاقتش را دارید رضایت ندهید. هر کاری که از دستتان برمی آید برای به دست آوردن آینده ای رضایت بخش انجام دهید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

از تغییراتی که در برابر شما قرار گرفته اند و راهی جز پذیرفتن آنها ندارید هراسی نداشته باشید. حتی اگر خودتان فکر کنید که با این تغییرات کنار نخواهید آمد هم خیلی زود به این واقعیت پی خواهید برد که خیلی انعطاف پذیر تر آن چیزی که خودتان فکر می کنید هستید. بدون تغییرات دنیا محل خسته کننده ای می شود و همه چیز در سکون مطلق باقی می ماند. مطمئن باشید اگر زندگیتان همیشه راکد و یکنواخت می ماند خودتان هم خیلی زود خسته می شدید و احساس نارضایتی می کردید. سعی کنید شرایطی که برایتان فراهم شده است را به شکل یک ماجراجویی و فرصتی برای کسب رضایت و خوشبختی بیشتر ببینید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز به رویاهای شب گذشته تان فکر کنید. از قدیم حتی حکمرانان هم به خواب هایی که می دیده اند به چشم نشانه ای برای خود نگاه می کرده اند و برای بسیاری از تصمیم گیری هایشان به آنها تکیه می کرده اند. خواب هایی که مدام تکرار می شوند بدون شک معنا و پیامی را در خود دارند که گاه اتفاقی را پیش بینی می کند و گاهی از ضمیر ناخودآگاه شما و دغدغه های ذهنیتان سرچشمه می گیرد. امروز خوب به این موضوع فکر کنید و اگر می توانید از فردی که در این زمینه تخصص دارد کمک بگیرید. اگر در حال حاضر کسب و کارتان به آن شکلی که انتظار داشته اید پیش نمی رود بهتر است به جای فکر کردن به تغییر حرفه تان کمی صبر کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز صبح وقتی ساعت بالای سرتان زنگ می خورد باورتان نمی شود که صبح شده و باید از خواب شیرینی که داشتید می دیدید بیدار شوید. دلتان می خواهد دوباره چشمانتان را بسته و به عالم خیال و رویا فرو بروید. باور کنید این کار در نهایت تلخ ترین خاطرات گذشته را به یادتان خواهد آورد، پس با رضایت کامل چشمانتان را باز کرده و روزتان را شروع کنید. امروز حتی دوستانه ترین کمک هایی هم که به شما می شوند به نظرتان نشان دهنده ضعف و وابستگی شما خواهند بود و به همین دلیل هم دلتان نمی خواهد که حتی نزدیک ترین دوستانتان هم به شما کمکی بکنند. برای کارهایتان نقشه داشته باشید و با برنامه ریزی و مهمتر از آن صبوری پیش بروید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز یک چیزی در درونتان شما را به سوی تغییرات و شروع های تازه تشویق می کند. شاید بتوانید سری به کمد لباس هایتان زده و لباس هایی که دیگر استفاده نمی کنید را به افراد نیازمند بخشیده و بعدازظهر به خرید بروید و لباس های جدید برای خودتان بخرید. شاید هم بتوانید تغییراتی در دکوراسیون منزل ایجاد کرده و با خرید جزئیاتی مثل چند کوسن، گلدان و یا مجسمه حال و هوای تازه ای به خانه تان بدهید. اگر کمبود بودجه دارید وسایلی که دیگر به کارتان نمی آیند را بفروشید تا بتوانید پول لازم برای خرید لوازم تازه را فراهم کنید. امروز احساسات تازه ای را در وجود خود دارید تجربه می کنید، این آغازگر دوره جدیدی از رشد شخصی برای شما خواهد بود.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز یک دنیا کار سرتان ریخته است و بچه هایتان هم هر پنج دقیقه بهانه یک چیزی را می گیرند و فشار زیادی روی خودتان احساس می کنید، از طرفی درگیری هایی هم با شریک زندگیتان دارید و شاید ناگهان با خودتان فکر کنید من وسط این همه بدبختی چکار می کنم؟! کمی بیشتر به وضعیت خود فکر کنید، واقعا اوضاع به همین بدی که فکر می کنید است یا فشاری که روی خود احساس می کنید باعث شده چنین احساسی داشته باشید؟ کمی منصفانه تر به شرایط خودتان نگاه کنید و بخاطر چند مشکل کوچک تمام چیزهای مثبتی که در زندگیتان وجود دارد را نادیده نگیرید. چنین شرایط و موقعیت هایی در زندگی همه پیش می آید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شاید با خودتان فکر کنید که اشتباه های گذشته باعث شده اند اکنون آنقدر که می خواهید موفق نباشید، اما بالاخره زمان آن فرا رسیده است که این محدودیت های ذهنی را از بین برده و فرصت هایی که جلوی رویتان هستند ولی چشم خود را به روی آنها بسته اید را ببینید. امروز یک بار دیگر به تمام ارزش های اجتماعی که از بچگی یاد گرفته اید بدون فکر کردن آنها را پذیرفته و رعایت کنید نگاه کنید. شاید این کار باعث شود ببینید برخی از چیزهایی که به عنوان عرف پذیرفته اید هیچ نقش مثبتی در زندگی شما نداشته اند و حتی نقشی بازدارنده در مسیر پیشرفت شما ایفا کرده اند. شاید باید به بعضی از آنها بیشتر اهمیت داده و برخی را برای همیشه دور بریزید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما امروز آماده اید تا تعریفی را که پیش از این در مورد موفقیت داشته اید کنار بگذارید و با کمک توصیه های عاقلانه ای که به شما شده است پیش بروید. همه می گویند آهسته و پیوسته پیش رفتن بهترین روش است، اما امروز شما نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید و فقط می خواهید به سریع ترین شکل ممکن به آنچه می خواهید دست پیدا کنید؛ موفق باشید! امروز روزی فوق العاده برای خرید کردن و به روز رسانی کمد لباستان است. فقط باید یادتان باشد که نگران قضاوت دیگران در مورد لباس هایتان یا این که مطابق با مد نیستید و یا زیادی به مد اهمیت می دهید نباشید. این یک مسئله کاملا شخصی است و فقط خودتان باید در مورد آنچه می پوشید تصمیم بگیرید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

آیا شما به حس ششم خود و ندای درونتان توجه می کنید. بعضی ها به آنچه قلبشان به آنها می گوید اعتماد می کنند و خیلی ها هم این کار را نمی کنند. مسلما اعتماد به آنچه می بینید و واقعیت های ملموس خیلی راحت تر از اعتماد به چیزی که نه می توانید ببینید و نه می توانید لمس کنید به نظر می رسد. اما حس ششم شما می تواند خیلی بیشتر از آنچه خودتان فکر می کنید به شما کمک کند. این احساس درونی می تواند شما را با دقتی فوق العاده نسبت به خطرها و تهدیدهایی که در کمینتان هستند آگاه کند و راه و بیراه را به شما نشان بدهد. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که آنچه قلبتان به شما می گوید را واقعا باور کرده باشید!

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز خلاقیت خود را به کار بگیرید. لازم نیست حتما این قدرت خود را برای خلق چیزی به کار بگیرید، شما می توانید از این توانایی خود برای پیدا کردن راه های جدید و خلاقانه برای انجام یک کار، حل یک مشکل و یا طراحی یک پروژه استفاده کنید. به توانایی های خود ایمان داشته باشید و چشم هایتان را خوب باز کنید تا فرصت هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند را ببینید. شما باهوش و خلاق هستید و این دو توانایی وقتی با هم ترکیب شوند می توانند معجزه کنند و به سلاحی شکست ناپذیر برای شما تبدیل شوند. امروز به پیام های خبری که در رسانه های اجتماعی به دستتان می رسند زیاد توجه نکنید زیرا بیشتر آنها هیچ پایه و اساسی ندارند و دروغ محض هستند.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز به دنبال پیدا کردن راه های جدید برای گسترش افق های پیش رویتان باشید. شما می توانید در اینترنت دنیایی از اطلاعات را یافته و مورد بررسی قرار دهید. در محیط کار و از طریق همکارانتان هم گزینه های خوبی پیش رویتان قرار خواهند گرفت. شاید شرکت در دوره های آموزشی مفید اما کوتاه مدت بتواند به رشد قابلیت ها و یا مدیریت استعدادهایتان کمک قابل توجهی کند. شاید بتوانید با یادگیری یک مهارت جدید در محل کارتان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشید. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که راهی را که در پیش می گیرید تا پایان ادامه دهید و آن را نیمه کاره رها نکنید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 83

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها