استان سمنان وی افزود: مدرسه محوری در دستور کار برنامه های هفته معلم است و از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان و تشکل‌های مختلف در ۲۳۱ مدرسه شهرستان استفاده می شود.
وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری پیرامون شان و جایگاه معلمان، آنها را میدان داران اصلی تعلیم و تربیت دانست و پشت سر گذاشتن شرایط سخت آموزش و پرورش از دوران کرونا تا بروز مسمومیت های دانش آموزی را حاصل همیاری و همدلی کلیه دستگاه‌های مرتبط و مردم دانست.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود به‌ موفقیت های شهرستان در ستاد بزرگداشت هفته معلم و شورای شورای آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: با ایمان و اعتقاد به کار تیمی و استفاده از خرد جمعی در کنار نیروسازی و التزام به انضباط اداری، این مدیریت توانست طی دو سال متوالی عنوان ستاد برتر بزرگداشت هفته معلم و شورای برتر آموزش و پرورش استان را کسب نماید.
سید محمد موسوی در ادامه به بیان اهم برنامه های هفته معلم شامل همایش پیاده روی، تجلیل شورای اسلامی شهر از فرهنگیان، رونمایی از کتاب خاطرات معلمان، برپایی نمایشگاه معلمان هنرمند، تاسیس موزه آموزش و پرورش و یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: آیین نمادین نواختن زنگ سپاس معلم ۱۳ اردیبهشت ماه در دبیرستان دخترانه نجابت برگزار می‌شود و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان نیز ۱۷ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر شرکت زغالسنگ البرز شرقی صورت خواهد گرفت.
وی با تاکید بر حضور نیروهای متدین و انقلابی در بدنه آموزش و پرورش شهرستان در خصوص ابلاغیه جدید قانون عفاف و حجاب اظهار داشت: این قانون اولویت آموزش و پرورش در مدارس با هر دو رویکرد ایجابی و سلبی، تقویت اعتقادات و باورهای دینی واخلاقی دانش‌آموزان از طریق ارتباط عاطفی- تربیتی اثرگذار است و تاکنون با همکاری دستگاه های مرتبط ۲۵۰ کارگاه آموزشی نیز به همین منظور در سطح مدارس تشکیل گردیده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود شدید فضای آموزشی و فعالیت ۱۴ مدرسه دو نوبته در شهرستان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با طرح موضوع در ستاد برنامه ریزی شهرستان، به زودی اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش مصوب گردد.
پایین بودن میانگین حقوق نیروهای خدماتی و بحث رتبه بندی معلمان پایان بخش موضوعات مطرح شده در این نشست بود و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بر لزوم پیگیری این موضوعات در سطح کلان کشوری تاکید کرد.
متولی تعلیم و تربیت شهرستان در خاتمه ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم، از زحمات متعهدانه همه معلمان و فرهنگیان در راستای خدمت به تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده تقدیر نمود.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 1 سال پیش • dahio.com • 1

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها