امروزه برندهای متفاوتی در بازار هستند که یخچال و فریزرهای باکیفیتی را تولید می کنند. این شرکت‌ها هر روز در صدد تولید محصولات باکیفیت هستند و به محصولاتشان روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود. در میان برندهای مطرح بازار، شرکت الکترواستیل، هیمالیا، کلور، دیپوینت، امرسان وغیره کمی معروفیت بیشتری دارند و محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می‌کنند. در ادامه قصد داریم با این برندها بیشتر آشنا شویم.

یخچال فریزر ایرانی بخریم یا خارجی؟

شاید حین خرید یخچال فریزر شما هم بر سر دو راهی یخچال ایرانی یا خارجی بمانید و در تصمیم گیری‌تان دچار مشکل شوید. پیش از هرچیزی قصد داریم تا از این دوراهی عبور کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم. همانطور که می‌دانید برخی یخچال‌های خارجی به صورت غیر قانونی به ایران وارد می شوند و خدمات پس از فروش ندارند.

مهم‌ترین مشخصه‌ای که باید حین خرید لوازم برقی خانگی مورد توجه قرار دهید، خدمات پس از فروش است؛ زیرا لوازم برقی حتی اگر بهترین کیفیت را داشته باشد، بازهم ممکن است دچار مشکلاتی شوند که این موضوع هزینه‌های زیادی را بر روی دست مصرف کننده خواهد گذاشت.

اما تمامی محصولات ساخت کشور ایران دارای خدمات پس از فروش هستند تا مصرف کننده کوچک‌ترین نگرانی بابت خرابی محصولشان نداشته باشد. به طور مثال محصولات برند الکترواستیل دارای ۴۰ ماه گارانتی هستند تا خیال خریدار از محصولش راحت باشد. همچنین محصولات ایرانی به طور معمول دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند که این موضوع، آن‌ها را از محصولات خارجی متمایز خواهد کرد. اما در ادامه به سراغ معرفی برندهای مطرح ایرانی خواهیم رفت؛ با ما همراه باشید.

در بازار ایران کدام برند یخچال را بخریم؟

یخچال فریزر الکترواستیل

در نگاه اول به سراغ برند مطرح این روزهای بازار یعنی الکترواستیل می‌رویم. شرکت Electero Steel با سال‌ها سابقه درخشان در تولید یخچال فریزر خانگی و صنعتی توانسته سهم زیادی از بازار فروش را به خودش اختصاص دهد و این محبوبیت به دلیل تولید محصولات باکیفیت و زیبا است. شرکت الکترواستیل در زمینه یخچال فریزرهای خانگی، انواع متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است. به طور مثال این شرکت، یخچال فریزر دوقلو، ساید بای ساید، یخچال کوچک هتلی، یخچال فریزر کمبی وغیره را تولید و روانه بازار کرده است.

معمولا مصرف کنندگانی که یخچال الکترواستیل را خریداری می‌کنند، خیالشان از بابت کوچک‌ترین نقصی در محصول راحت است؛ زیرا این شرکت تمامی محصولاتش را ۴۰ ماه ضمانت کرده و از موتور ACC ایتالیا در آن‌ها استفاده می‌کند. علاوه بر آن، طراحی یخچال های الکترواستیل بسیار زیبا بوده و جلوه زیبایی را به آشپزخانه‌تان می بخشد. جهت خرید یخچال الکترواستیل از فروشگاه افشین کالا می‌توانید به آدرس afshinkala.ir مراجعه کنید. فراموش نکنید که این فروشگاه محصولاتش را با بهترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد.

یخچال فریزر دیپوینت

یکی دیگر از برندهای محبوب بازار، دیپوینت است. یخچال دیپوینت در چند سال اخیر محبوبیت زیادی را جذب کرده است و توجه مصرف کنندگان را به محصولاتش جلب کرده است. این برند یخچال دوقلو، کمبی و دور این دور روانه بازار کرده است که معروف ترین محصولات آن عبارتند از: دیپوینت اکسپلور، دیپوینت مکس، دیپوینت دیسکاور وغیره.

برند Depoint از کمپرسور اینورتر کم مصرف درون محصولاتش استفاده کرده‌ است. این شرکت توانسته محصولاتش را با بروزترین تکنولوژی و طراحی دنیا روانه بازار کند که این موضوع باعث شده تا محصولات این برند فروش قابل توجهی داشته باشند. اگر به فروشگاه افشین کالا نگاهی بیاندازید، محصولات برند دیپوینت را می‌توانید مشاهده کرده و با بهترین قیمت خریداری کنید.

یخچال فریزر کلور

اما یکی دیگر از برندهای محبوب که امروزه بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است، برند کلور است. قطعا همه ما نام شرکت پر آوازه ایران شرق را شنیده‌ایم. حال این شرکت در چند سال گذشته محصولاتی نظیر یخچال فریزر و ماشین لباسشویی را تحت عنوان کلور روانه بازار کرده است.

این برند تمرکز زیادی بر تولید یخچال فریزر دوقلو داشته و یک مدل یخچال کمبی روانه بازار کرده است. یخچال های روسو پلاس و گلوری پلاس جدیدترین و بهترین یخچال‌های دوقلو این برند بوده که کیفیت ساخت بالایی دارند. قیمت یخچال فریزر کلور با توجه به کیفیت ساخت و طراحی خاصی که دارد، بسیار مناسب بوده و می‌توان گفت که مصرف کنندگان با خرید یخچال Clever انتخاب هوشمندانه‌ای خواهند داشت. اگر قصد دارید یخچال کلور را با قیمت مناسب در سراسر ایران خریداری کنید، به فروشگاه افشین کالا مراجعه کرده و یا جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۹۶۰۱۷۴۷۸ تماس حاصل فرمایید.

افشین کالا معتبر است؟

در بازار ایران کدام برند یخچال را بخریم؟

قطعا تمامی مشتریان قصد دارند خرید لوازم خانگی را با بهترین قیمت و از فروشگاه متعبر انجام دهند. فروشگاه اینترنتی افشین کالا حدود ۴ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش اینترنتی داشته و تا به حال بدون هیچگونه شکایتی فعالیتش را پیش برده است. علاوه بر اعتبار بالای این فروشگاه، قیمت محصولات افشین کالا بسیار مناسب بوده و کالاهای خانگی را با قیمتی رقابتی به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد. علاوه بر فروش اینترنتی، شما می‌توانید با مراجعه به آدرس استان البرز، کرج، مهرویلا، خیابان درختی، خیابان حافظ شمالی نبش خیابان سرو، محصولاتتان را به صورت حضوری خریداری کرده و دریافت کنید.

سخن آخر

در این محتوا با یخچال‌های باکیفیت ساخت کشور ایران آشنا شدید. همانطور که می‌دانید سه برند الکترواستیل، دیپوینت و کلور از برندهای محبوب بازار هستند که یخچال و فریزرهای باکیفیتی را تولید می‌کنند. محصولات این برندها همه و همه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده که خیال مصرف کننده از خرید آن‌ها راحت است. فراموش نکنید که فروشگاه افشین کالا با بیش از ۱۰۰۰ محصول متنوع، بهترین قیمت را به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 1 سال پیش • dahio.com • 2

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها