به گزارش خبرآنلاین از اصفهان غلامرضا رضایی اظهار کرد: شروع مراسم در مسیرهای هشت‌گانه از ساعت ۹:۳۰ و در میدان امام (ره) از ساعت ۱۰ خواهد بود و در پایان نیز نماز جمعه در همان مکان اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخنران مراسم نیز سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود، افزود: در مراسم راهپیمایی برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی، مداحی، اجرای سرودهای انقلابی و برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری وجشنی برای روزه‌اولی‌ها پیش‌بینی شده است.

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های اصفهان نیز این مراسم با همکاری نهادهای مردمی برگزار می‌شود که سخنران‌های ویژه‌ای نیز برای آنها در نظر گرفته شده است و امیر سرتیپ اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصلی خمینی‌شهر سخنرانی خواهند کرد.

مسیرهای هشت‌گانه راهپیمایی روز قدس به شرح زیر خواهد بود:

مسیر شماره ۱: مسجد قبا-خیابان شیخ طوسی غربی (۲۴ متری) -خیابان مصلی-مسجد مصلی-میدان قدس، خیابان هاتف-میدان امام علی (ع) -چهارراه شکرشکن-خیابان حافظ-میدان امام خمینی (ره)

مسیر شماره ۲: مسجد آیت‌الله خادمی-خیابان چهارباغ پایین-میدان امام حسین (ع) -خیابان سپاه-میدان امام خمینی (ره)

مسیر شماره ۳: مسجد صاحب‌الزمان (عج) -خیابان صاحب‌الزمان (عج) -چهارراه ولی‌عصر-خیابان ولی‌عصر-میدان احمدآباد-خیابان احمدآباد-چهارراه شکرشکن-خیابان حافظ-میدان امام خمینی (ره)

مسیر شماره ۴: مسجد نورباران-چهارراه نورباران-خیابان شریف‌واقفی-چهارراه نقاشی-خیابان نشاط-چهارراه شکرشکن-خیابان حافظ-میدان امام خمینی (ره)

مسیر شماره ۵: مسجد حجت اکبر-خیابان شیخ‌صدوق-پل فردوسی-خیابان فردوسی-مسجدالاقصی-میدان فلسطین-خیابان استانداری-خیابان سپاه-میدان امام خمینی (ره)

مسیر شماره ۶: مسجد فاطمیه-خیابان لاله جنوبی-میدان قدس-خیابان هاتف-میدان امام علی (ع) -چهارراه شکرشکن-خیابان حافظ-میدان امام خمینی (ره)

مسیر شماره ۷: مسجد جامع گورتان-مسجد بهاران‌چی-خیابان آتشگاه-میدان جهاد-خیابان صارمیه-خیابان طالقانی-میدان امام حسین (ع) -خیابان سپاه-میدان امام خمینی (ره)

مسیر شماره ۸: مسجد موسی‌بن جعفر-خیابان حکیم‌نظامی-خیابان نظر شرقی-خیابان توحید-خیابان مطهری-میدان انقلاب-خیابان پاسداران-خیابان آمادگاه-خیابان استانداری-خیابان سپاه-میدان امام خمینی (ره)

hotnews • دسته‌بندی نشده • 1 سال پیش • dahio.com • 0

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها