وی پنجشنبه در هفتمین همایش انجمن علمی ارتباطات تبلیغ حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) قم اظهار داشت: دشمنان گفتند آشوبی را در ایران ایجاد می‌کنیم و مردم را به ستوه می‌آوریم تا در برابر حکومتشان قیام کنند.

وی بیان داشت: سلطنت‌طلب‌ها، منافقان، آمریکا، صهیونیست‌ها و کشورهای اروپایی که در هشت سال جنگ تحمیلی با بمب‌ها و سلاح‌های خودشان مردم ایران را به خاک و خون کشیدند، حالا آمدند از حقوق بشر دم می‌زنند.

این مرجع تقلید گفت: دشمنان با سرمایه‌گذاری و ایجاد تشکیلات می‌خواستند طبق نظرشان یک جریانی به وجود آید و حتی سلطنت‌طلب‌ها نیز به میدان آمدند.

آیت‌الله نوری همدانی این اقدام‌های دشمنان را ناشی عدم درک صحیح آن‌ها از اسلام دانست و گفت :این کار خیلی اشتباه است، این‌ها واقعا اسلام را نشناختند، مسلمان در اعماق دلشان آن بصیرت، ایمان و عقیده را دارند ازاین‌رو هزار سال دیگر هم به شما فرصت و امکان نخواهند داد که به میدان بیایید. 

وی بابیان اینکه در ابتدای شروع این آشوب‌ها برخی‌ها خیلی نگران بودند، افزود: دشمنان نظام اسلامی نقشه کشیدند که بتوانند چنین شورشی را به وجود آورند، اما کم‌کم مشت آن‌ها باز شد.

آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد:‌ آن‌ها باید بدانند اسلام در اعماق دل مردم جا دارد و با پیروزی انقلاب اسلامی مردم گم‌شده خود را پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم سالیان دراز تحت سیطره استبداد و آمریکا بودند، ولی به برکت انقلاب کرامت خود را به دست آوردند و با جهاد توانستند قدرت زیادی پیدا کنند.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به دشمنان ملت ایران بیان کرد: مگر می‌شود به جنگ این مردم بیایید، حتی اگر چند دفعه هم بیایید که ما می‌دانیم خواهید آمد، بازهم ذلت‌بار شکست خواهید خورد.

۲۱۷۲۱۷

hotnews • دسته‌بندی نشده • 4 سال پیش • dahio.com • 38

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها