به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، حضرت آیت اله ملک حسینی در دیدار مدیرکل ، مدیر درمان و کارکنان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان به مردم به ویژه کارگران و بازنشستگان گفت : تامین اجتماعی یکی از ابداعات زیبای بشری است و ادیان الهی نیز این ابداع را از آن جهت که در خدمت بشر و پیشرفت اوست ، پذیرفتند.

     نماینده ولی فقیه در استان افزود : اسلام نیز مانند سایر ادیان الهی معتقد به توجه دین به تمام امور زندگی انسان و امنیت و معیشت او و هموار کردن راه  برای رسیدن به اهداف انسانی است و تامین اجتماعی ره به عنوان ابداع بشری پذیرفته و برای آن قانون گذاشته و چارچوب تعیین کرده است .

     نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : در طول تاریخ ، تامین امنیت ، یکی از اهداف تشکیل حکومت ها و مهم ترین وظیفه آنها به شمار می رود و یکی از بهترین راه های تامین امنیت در بعد اجتماعی و اقتصادی جامعه ، مقوله تامین اجتماعی است .

     وی رابطه تامین اجتماعی و عدالت اجتماعی را هم مورد اشاره قرار داد و گفت : رسیدگی به امور نیازمندان و برقراری تعادل میان درآمد و زندگی اقشار جامعه ، روشی است که در راستای برقراری عدالت اجتماعی و در قالب نظام تامین اجتماعی به کار گرفته می شود و هر اقدامی در این زمینه ، تحقق هدف نهایی دین در دنیا را تسهیل می کند .

     وی افزود : بعضی از فعالیت ها هست که وقتی فرد ان را انجام میدهد ، از ارایه کننده آن ، شخصیت جذابی به نمایش می گذارد و کار تامین اجتماعی نیز در زمره چنین فعالیت هایی قرار می گیرد و بسیار ارزشمند است .

     حضرت آیت اله ملک حسینی اظهار داشت : فعالیت هایی مانند تامین اجتماعی در ناملایمات ، حوادث و سختی ها خود را بیشتر به نمایش می گذارد و اثرات بیشتری دارد و شما هم باید تلاش کنید از گرفتاری ها و رنج های مردم چه در زمینه معیشتی و چه در زمینه بهداشتی و درمانی بکاهید ؛ هر چند باید این را هم در نظر داشته باشیم که کمک و مدد خدای متعال در سختی ها بیشتر می شود و شما هم با این امید ، به آینده نگاه کنید و انشاءالله در دستیابی به اهداف والای تامین اجتماعی و ارایه خدمات بهتر و بیشتر و رضایت مندی مردم موفق و موید باشید .

     در این دیدار ، عباس نورمحمدی ، مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، گزارشی از خدمات سازمان تامین اجتماعی ارایه کرد و گفت : بیش از 320 هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش حمایت ها و خدمات این سازمان هستند و خدمات بیمه ای و درمانی متنوعی را دریافت می کنند .

     وی افزود : ما تلاش می کنیم این خدمات با کمترین هزینه و در کمترین زمان به بیمه شدگان ارایه شود و در همین راستا روش هایی برای ارایه این خدمات به صورت غیرحضوری در نظر گرفته شده و یکی پس از دیگری در حال عملیاتی شدن است .

     دکتر پیام اکبری مدیر درمان تامین اجتماعی نیز گزارشی از خدمات این سازمان در بخش درمان ارایه کرد .

46

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 42



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها