فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه 6 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 6 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مثبت اندیش، جاه طلب، مهربان، بلندپرواز، مصمم و با اراده هستید. شما بسیار خونگرم و اجتماعی هستید و از پیدا کردن دوست های جدید و گسترش روابط اجتماعی خود لذت می برید. علاوه بر همه ی اینها شما بسیار باهوش هستید و به تحصیلات و بالا بردن اطلاعات خود نیز توجه خاصی دارید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بی دردسری نخواهد بود و نسبت به همیشه خیلی سریعتر بیمار می شوید و سلامتی تان به رسیدگی بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل هم باید چکاپ های سالیانه تان را سرموقع انجام دهید و نسبت به خودتان بی تفاوت نباشید. ایده های خلاقانه ای که برای شروع کسب و کارهای جدید و یا گسترش تجارت فعلی خود دارید ممکن است به آن اندازه ای که شما انتظار دارید سودآور نباشند و به افزایش درآمد شما کمک چندانی نکنند. با این حال نباید دست از تلاش بردارید، زیرا شانس موفقیت آنها در دراز مدت بسیار زیاد به نظر می رسد. شاید پول درآوردن امسال به آن سادگی که شما انتظار دارید نباشد، اما غیر ممکن هم نخواهد بود. سرمایه گذاری در زمینه ی خرید و فروش طلا، املاک و امثالهم می تواند سود زیادی را روانه ی حساب بانکی شما کند. در زمینه ی حرفه ای فرصت های زیادی برای اثبات توانایی هایتان برای شما به وجود خواهند آمد و می توانید مقامات مافوق خود را با عملکردتان تحت تأثیر قرار دهید. امسال روابط عاطفی متأهل ها به خوبی پیش خواهند رفت و مجردها هم شانس زیادی برای پیدا کردن شریک زندگی خود خواهند داشت. بهترین ماه های سال اردیبهشت، تیر و آذر هستند.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز اگر با افراد جدیدی که پیش از این ندیده اید روبرو شدید بهتر است کمی بیشتر از همیشه احتیاط کنید. گاهی بعضی افراد تنها به این دلیل جذاب به نظر می رسند که متفاوت و یا خطرناک هستند. شاید آنها کارهایی را انجام دهند که شما حتی در رویاهایتان هم جسارت انجام آنها را ندارید. این کار آنها ممکن است به نظر شما جذاب باشد، اما اگر مواظب نباشید همین کار می تواند شما را به دردسر انداخته و یا به شما آسیب های غیر قابل جبرانی وارد کند. به استانداردها و ارزش هایی که برای خودتان در نظر گرفته اید وفادار باشید و اجازه ندهید شخصی که به درستی نمی شناسید شما را تا این حد تحت تأثیر قرار دهد.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است بر سر یک دوراهی دشوار بین دروغ گفتن و بیان حقیقت قرار بگیرید. گاهی برخی شرایط انتخاب بین این دو را به کاری دشوار تبدیل می کنند، مخصوصا اگر نگران این باشید که با گفتن حقیقت به احساسات کسی لطمه بزنید. به جای اینکه به این چیزها فکر کنید بهتر است خودتان را در موقعیت آن شخص قرار داده و ببینید اگر خودتان جای او بودید ترجیح می دادید واقعیت را بشنوید و یا به شما دروغ گفته شود. حتی اگر این کار برایتان سخت باشد هم بهتر است به ارزش هایی که برای خود تعیین کرده اید وفادار بمانید. اگر فکر می کنید رابطه عاطفیتان به اندازه کافی خوب نیست چند قدم عقب تر بروید و از بیرون به این رابطه نگاه کرده و در مورد آن قضاوت کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

همه شما را به عنوان شخصی مهربان و خوش قلب می شناسند، اما همین موضوع ممکن است باعث شود که بعضی ها بخواهند از شما سوء استفاده کنند. برای اینکه از چین اتفاقی جلوگیری کنید اعتماد به ندای درونی و حس ششمتان کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اگر شنیده هایتان با احساسات شما در هماهنگی نیستند به آنچه حستان به شما می گوید اعتماد کنید. اگر فکر می کنید کسی دارد از شما سوء استفاده می کند چنین فرصتی را به او ندهید. اگر مواظب نباشید ترس از گول خوردن برای همیشه جای مهربانی ذاتی شما را خواهد گرفت. اگر دلتان برای عشقتان تنگ شده به جای این که سر خودتان را با کار گرم کنید با او تماس گرفته و وعده دیدار بگذارید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما احساسات بسیار عمیقی دارید و حستان نسبت به مسائل مختلف بسیار قوی است و مدت زیادی غرق در فکر کردن در مورد آنها می شوید. این حالت شما چنانچه در حد اعتدال باشد می تواند ویژگی بسیار خوبی برای شما باشد، اما اگر بیش از اندازه به خودتان سخت بگیرید می تواند به سلامتی و آسایش شما لطمه وارد کند. شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که کمتر خودتان را تحت فشار قرار داده و بیشتر از زندگی لذت ببرید. کمی در هوای آزاد پیاده روی کنید، با کسی که دوست دارید دیدار کنید و به خرید بروید و یا کمی یوگا و مدیتیشن کنید. سعی کنید فعالیت بیشتری را در زندگی خود جای داده و آن را از این حالت یکنواخت در بیاورید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز روز غذا رساندن به روحتان است! با وجود اینکه شما از فعالیت های اجتماعی مختلف لذت می برید، اما خیلی زود حوصله تان سر می رود و نیاز دارید که به طور مداوم ذهن خود را به چالش وا دارید و با اطلاعات جدید روبرو کنید. بهترین کار برای ارضای این نیاز شما مطالعه ی کتاب های جدید و یادگیری مطالب و سرگرمی های جدید است. هر چقدر بیشتر ذهن خود را به چالش بکشید جسمتان نیز انرژی بیشتری را در خود احساس خواهد کرد. امروز به دقت بحث های جالبی که در رابطه با مسائل اقتصادی در اطرافتان اتفاق می افتند گوش کنید، زیرا می توانند ایده های جدیدی برای افزایش درآمد خودتان برای شما به همراه داشته باشند.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اگر فکر می کنید که لازم است توانایی هایتان یا ارزش وجودتان را به کسی ثابت کنید بهتر است خوب به این موضوع فکر کنید. شما به طور ذاتی فردی اجتماعی و خونگرم هستید و خیلی خوب می توانید با همه کنار بیایید و این یکی از نقاط قوت شماست. به جای اینکه مدام سعی کنید ارزش خودتان را به دیگران ثابت کنید و همان طوری باشید که آنها می خواهند بهتر است سعی کنید خودتان باشید و برای شخصیت خود ارزش قائل باشید. اگر خودتان به قدرتی که دارید و ویژگی های شخصیتی ارزشمندی که دارید پی ببرید دیگر نیازی به اثبان آنها احساس نخواهید کرد. خواندن کتاب های روانشناسی در رابطه با این موضوع می تواند کمک زیادی به شما بکند.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز مهارت بالایی که در پیدا کردن راه حل برای مشکلات دارید را به کار بگیرید. شما توانایی فوق العاده ای در بررسی موقعیت های مختلف و درک مسائل و مشکلات دارید، پس اگر امروز دیدید که مشکلی دارد سر راهتان سبز می شود هر چه سریعتر با آن روبرو شده و سعی کنید به واقعیت ماجرا و ریشه ی بروز آن پی ببرید.اگر احساس گیجی و سردرگمی کردید به خودتان یادآوری کنید که باید مرحله به مرحله پیش بروید و قرار نیست همه چیز به چشم برهم زدنی درست شود. اگر به اندازه ی کافی وقت صرف کنید و تمام توانایی هایتان را به کار بگیرید خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید کنترل شرایطی که برایتان پیش آمده است را در دست خواهید گرفت.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز مواظب باشید به آنهایی که با شما به اندازه ی لازم صادق نیستند اجازه ندهید فریبتان بدهند. اگر شخصی را به خوبی نمی شناسید بهتر است در قضاوتی که در مورد او دارید به غریزه و حس ششم خود اعتماد کنید. شما انسان مهربانی هستید و همیشه آماده اید تا هر چقدر که در توانتان باشد به دیگران کمک کنید، همین ویژگی شما می تواند گاهی به عنوان سلاحی علیه خودتان استفاده شود، پس سعی کنید حداقل امروز پیش از آنکه به کسی کمک کنید از اینکه دارد حقیقت را به شما می گوید و لیاقت این را دارد که مورد حمایت شما قرار بگیرد اطمینان حاصل کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا از مشکلات زیادی نجات پیدا کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز حضور در یک مهمانی و یا جشنی که برای مدت ها در انتظار آن بوده اید شما را آنچنان خوشحال خواهد کرد که اشک در چشمانتان حلقه خواهد زد و از آنجایی که شما معمولا از نشان دادن احساساتتان زیاد خوشتان نمی آید به احتمال زیاد خودتان را یک جا قایم خواهید کرد تا قیافه تان به حالت عادی بازگردد و کسی متوجه این حالتتان نشود! امروز به طور کلی برای شما روز خوبی خواهد بود، آنقدر خوب که شاید حتی کمی نگران شوید که شاید این وضعیت آرامش قبل از طوفان باشد. جای هیچ گونه نگرانی نیست، همه چیز روبراه است، با خیال راحت از روزتان لذت ببرید و عزیزانتان را نیز در احساس خوشحالی و رضایت خود شریک کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما فعال ترین عضو در هر گروهی هستید که در آن قرار بگیرید و با شور و اشتیاق فراوان سعی دارید انرژی خود را صرف کاری مفید کنید. آرام و قرار ندارید و صبح زود از خواب بیدار شده و کارهای خانه و محل کارتان را با سرعتی بیشتر از همیشه پیش می برید. با این حال باید در نظر داشته باشید که انرژی خود را به درستی استفاده کنید و طوری پیش نروید که نتوانید بعضی کارهایی که شروع کرده اید را به پایان برسانید. امروز خوشبختانه تلاش هایی که برای پیشرفت حرفه ای خود و برداشتن موانعی که سر راهتان قرار داشته اند کرده اید بالاخره به نتیجه خواهند رسید و شما در حالی که باورتان نمی شود از خوشحالی بالا و پایین خواهید بپرید.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز سکوت را کنار گذاشته و برای شنیده شدن حرف هایتان فریاد برمی آورید، اما این روش به شما کمکی نخواهد کرد و خیلی زود مجبور به عقب نشینی خواهید شد. به جای بلند کردن صدایتان اثر گذاری کلامتان را بالا ببرید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. امروز چنان مکالمات احساسی عمیقی با شریک عاطفیتان خواهید داشت که شما را به گریه خواهند انداخت. اگر مشکلاتی در رابطه شما وجود داشته اند به احتمال زیاد به آنها غلبه کرده و درک بهتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهید کرد. امروز همچنین می تواند برای مجردها روزی فوق العاده برای یافتن شریک راهشان باشد، زیرا روابطی که امروز شروع شوند ثبات و دوام بسیاری خواهند داشت.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز احساس می کنید که کارهای زیادی لازم است در خانه انجام شوند. شاید در انتظار مهمان باشید و یا سر ذوق باشید و بخواهید کمی زودتر خانه تکانی نوروز را شروع کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و یک باره همه جا را زیر و رو نکنید و از جابجایی وسایل سنگین به تنهایی جدا خودداری کنید. امروز دلتان می خواهد هر طوری که شده است در روند تکراری و خسته کننده کارهای روزمره تان تغییری ایجاد کنید. اما اگر بخواهید برای ایجاد این تغییرات از انجام وظایف و مسئولیت های خود شانه خالی کنید باید خودتان را برای دردسرها و مشکلات بعدی نیز آماده کنید. بعضی قدم های کوچک ولی خلاقانه ی توانند حال و هوای تازه ای به شما و برنامه زندگیتان ببخشند.

فال روزانه ۰۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 181

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها