Ford Ranger Raptor

فورد رنجر رپتور یک خودروی پلیسی جدید

پلیس انگلستان در حال ازمایش کردن نسل جدیدی از خودروها برای ورود به ناوگان خودش است تا بتواند با قدرت بیشتری به مقابله با کلاهبردان بپردازد ، فورد رنجر رپتور یکی از این وسایل نقلیه است.

خودروهای سایز کوچک در انگلستان مانند فیات پاندا سال ها مورد تمسخر قرارگرفته اند زیرا سارقان و کلاهبرداران حتی با پای پیاده نیز می توانند از دست انان فرار کنند.

Ford Ranger Raptor

پلیس انگلستان به تازگی در حال تست کردن فورد رنجر رپتور است تا بتواند از ان در عملیات های ویژه ای استفاده کند. در حالیکه فورد رپتور از نظر ظاهری و توانایی قابلیت جایگزین شدن برای خودروهای سدان ولوو ، BMW ، واگن ها و SUV ها ندارد ولی پلیس راهنمایی و رانندگی اکنون به طور گسترده ای از این خودرو استفاده می کند که می تواند در نواحی مختلفی انجام عملیات داشته باشد.

Ford Ranger Raptor

بریتانیا دارای ۴۸ نیروی پلیس در سراسر کشور است و در حالی که همه آنها فرصتی برای آزمایش فورد رنجر رپتور نخواهند داشت اما در ماه های این خودرو برای انجام تست های مختلف رزرو خواهد شد.

بر اساس گفته های سخنگوی فورد به مجله Autocar UK : ما فقط تغییر چهره نمی دهیم.

Ford Ranger Raptor

فورد رنجر رپتور با تجهیزات پلیس کاملا مجهز شده است و به عنوان یک ماشین پلیس در دنیای واقعی شروع بکار خواهد کرد.

وانت توسط بخش ویژه وسایل نقلیه فورد بریتانیا در اسکس تهیه شده است ، اما به غیر از نشان های پلیس ، چراغ ها و تجهیزات رادیویی این وسیله نقلیه در شرایط استاندارد قرار دارد.

طبق بیانیه منتشر شده توسط فورد انگلستان ، پلیس ولز جنوبی از نخستین افرادی هستند که فورد رپتور استفاده می کنند.

Ford Ranger Raptor

فورد بریتانیا همچنین نسخه ای از وسیله نقلیه پیشرفته Ford Focus ST را در جاده ها قرار داده است که می تواند برای کارهای گشت زنی در بزرگراه ها مورد استفاده قرار گیرد.

در ماه های آینده هر دو وسیله نقلیه بدون هیچ هزینه ای برای هر ۴۸ بخش پلیس در نظر گرفته می شوند.

برخلاف ناوگان های پلیس استرالیا که توسط ایالت ها و سرزمین ها اداره می شوند ، وسایل نقلیه پلیس در انگلیس توسط ۴۸ منطقه پلیس اداره می شود.

Ford Ranger Raptorاین اولین بار نیست که پلیس انگلستان وسایل نقلیه با کارایی بالا را به ناوگان خود وارد می کند.

خودروهای قبلی استفاده شده در این بخش عبارتند از Mitsubishi Lancer Evolution ، Subaru WRX و Lexus IS-F که همگی از سدان های خوب بازار بودند.

در همین حال ، فورد استرالیا می گوید در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه فورد رنجر رپتور به ناوگان پلیس محلی برای ارزیابی وجود ندارد.

منبع : caradvice

نوشته فورد رنجر رپتور: خودروی جدید ناوگان پلیس اولین بار در اروند پلاک | مجله حرفه ای خودرو . پدیدار شد.

hotnewsخودرو4 سال پیش • dahio.com • 57



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها