Pکلش اف کلنز آپدیت‌هایی را ارائه می‌کند که گیمرها بتوانند از آن لذت بیشتری ببرند و هیجانات جدیدی را تجربه کنند. آپدیت ‌تان هال ۱۴ آپدیتی است که کلش آف کلنز منتشر کرده است. در آپدیت تان هال ۱۴ کلش اف کلنز، گیگا اینفرنو قوی‌تر عمل می‌کند، به هنگام نابودی‌ تان هال بمبی ۲۲ ثانیه‌ای پرتاب خواهد شد که به موجب آن سرعت دشمنان کم‌تر می‌شود و آسیب‌هایی به آن‌ها وارد می‌کند. در ادامه این مطلب برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این آپدیت کلش اف کلنز توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. همراه ما باشید.

لیست آپدیت‌ها در ‌تان هال ۱۴ به همراه جزئیات هرکدام

در این آپدیت سطوح دفاعی، سرباز، ساختمان‌ها و… تغییر می‌کند. در ادامه، این سطوح را در بخش‌های مختلف بازی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آزمایشگاه

در زمان ارتقا ‌تان هال در کلش اف کلنز بهتر است که آزمایشگاه انتخاب اول شما برای این کار باشد. این آپدیت کمک می‌کند که نیروهای قدرتمندتری داشته باشید. داشتن نیروهای قوی در بازی برای جنگ، غنائم و حتی کشاورزی بسیار مهم است.

خانه حیوانات خانگی

یکی دیگر از مواردی که در آپدیت تان هال ۱۴ باید در همان ابتدا به آن توجه کنید، ارتقای خانه حیوانات خانگی است. با این آپدیت شما امکان دسترسی به چهار حیوان خانگی را خواهید داشت که این می‌تواند هنگام بازی در موفقیت و پیروزی شما نقش مهمی داشته باشد.

انبارهای اکسیر

از جمله دیگر مواردی که در بازی کلش اف کلنز مهم است، می‌توان به ارتقای انبارهای اکسیر در آن اشاره کرد. این آپدیت کمک می‌کند که مطمئن شوید، سربازان اکسیر لازم را در اختیار خواهند داشت.

حافظه دارک اکسیر

آپدیت حافظه دارک اکسیر با توجه به نیاز شما در بازی به دارک اکسیر یک موضوع مهم است. در ‌تان هال ۱۴ برای به‌روزرسانی و ارتقا دارک اکسیر میزان زیادی از آن را نیاز خواهید داشت.

پادگان

در آپدیت تان هال ۱۴ کلش اف کلنز شما این امکان را دارید که پادگان خود را به سطح ۱۶ برسانید. علاوه بر این دستیابی به Electro Titan را هم دارید که بسیار قدرتمند است و می‌تواند در حملات شما نقش مهمی داشته باشد.

قلعه قبیله

آپدیت قلعه قبیله به سطح ۱۰ یک اتفاق مهم محسوب می‌شود و ارزش بالایی دارد. افزودن طلسم اضافی از مزایای این آپدیت است که در نهایت می‌تواند در پیروزی شما موثر واقع شود.

انبارهای طلا

هزینه ارتقای دفاعی ممکن است در تان هال ۱۴ بالا باشد؛ از این رو بهتر است که هر چه سریع‌تر انبار طلا را به سطح ۱۵ برسانید. توجه داشته باشید که شما برای به‌روزرسانی و ارتقای دفاعی احتیاج زیادی به طلا خواهید داشت.

کارگاه

آپدیت تان هال ۱۴ کلش اف کلنز یک آیتم تحت عنوان Flame Flinger به کارگاه شما اضافه می‌کند که در حین بازی می‌تواند عاملی آسیب‌رسان به دفاع دشمن باشد و علاوه بر این در برابر بسیاری از دفاع‌ها در امان بماند.

ملکه کماندار

ملکه کماندار یکی از قوی‌ترین قهرمانان بازی شما محسوب می‌شود که با ارتقای آن به سطح ۸۰ می‌توانید حملات موفقیت‌آمیزی را انجام دهید. ارتقای ملکه کماندار حدودا ۸ روز طول می‌کشد.

سرپرست بزرگ

یکی دیگر از قهرمانانی که در این آپدیت ارتقا آن مزایای فراوانی برای شما در برخواهد داشت، سرپرست بزرگ است. توانایی‌های این قهرمان تا حد زیادی به شما در بازی کمک می‌کند.

قهرمان سلطنتی

در بهترین ترکیب کلش اف کلنز ‌تان هال ۱۴ وجود یک قهرمان به عنوان مکمل توانایی‌های شما را در نبرد افزایش می‌دهد. قهرمان سلطنتی برای دفاع و هم برای حمله کاربرد دارد. برای بهره‌مندی از تمام توانایی‌های قهرمان سلطنتی آن را به سطح ۳۰ ارتقا دهید.

شاه بربر

ارتقای شاه بربر از دیگر مواردی است که در حملات تأثیر بسزایی دارد. این پشتیبانی زمینی استراتژی‌های شما را برای حمله تقویت می‌کند.

توپخانه عقاب

توپخانه عقاب جزو ساختمان‌های دفاعی مهم در بازی کلش اف کلنز به حساب می‌آید که قادر است با آسیب‌های بزرگ، به شما در دفاع کمک کند. با ارتقای توپخانه عقاب پایگاهی قوی برای دفاع خواهید داشت.

عکس پراکنده

یک ساختمان دفاعی که در ‌تان هال ۱۴ می‌توانید آن را به سطح ۳ برسانید و از مزایای دفاعی قدرتمند آن بهره‌مند شوید.

دوزخ گیگا

دوزخ گیگا می تواند یک ارتقای قابل توجه باشد. با رساندن جهنم گیگا به سطح چهار در بازی پس از نابودی آن، انفجار بمبی سمی رخ خواهد داد که به دشمنان آسیب‌های زیادی می‌رساند.

جزئیات آپدیت تانهال ۱۴ کلش اف کلنز

یکی از روش‌های سریع برای ارتقای فوری اکانت در این تاون هال، خرید جم کلش اف کلنز از دیاموند لند است.

ارتقا موارد بیشتر در ‌تان هال ۱۴

علاوه بر مواردی که در بخش قبل ذکر کردیم، چند مورد دیگر نیز وجود دارند که در آپدیت تان هال ۱۴ کلش اف کلنز ارتقای آن‌ها موجب دستیابی شما به پیروزی خواهد شد. در زیر به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • اینفرنو تاورز (Inferno Towers) با بیش از ۲۰۰۰ آسیب در ثانیه
  • X-Bow
  • کلبه‌های سازنده یک دفاع قدرتمند در ‌تان هال ۱۴
  • چهار دفاع هوایی در ‌تان هال ۱۴
  • هشت برج کماندار در ‌تان هال ۱۴
  • برج جادوگر
  • ارتقا تسلا پنهان به سطح ۱۳
  • برج بمب
  • توپ
  • ملات
  • دیوارها و تله‌ها

تغییرات انجام شده در ‌تان هال ۱۴ کلش اف کلنز

در آپدیت تان هال ۱۴ شاهد تغییرات زیادی خواهید بود که روی بازی شما مؤثر هستند. در ادامه به برخی از این تغییرات اشاره می‌کنیم.

  • افزایش هزینه حمله به ۱۳۰۰
  • ذخیره غنیمت طلا و اکسیر تا سقف ۶۰۰ هزار
  • غارت طلا یا اکسیر در جنگ حداکثر تا ۱۴۰ هزار
  • افزایش غارت DE در جنگ تا حداکثر ۷۵۰هزار
  • افزایش غارت طلا در لیگ افسانه تا ۵۵۰ هزار
  • افزایش DE در سبد خرید به ۵.۶ هزار
  • افزایش طلا یا اکسیر در گاری لوت تعامل مجدد به میزان هفده میلیون
  • افزایش طلا یا اکسیر خزانه به ۴.۴ میلیون
  • افزایش میزان DE در خزانه به ۲۲ هزار

جزئیات آپدیت تانهال ۱۴ کلش اف کلنز

جمع‌بندی

در آپدیت تان هال ۱۴ کلش اف کلنز موارد بسیاری ارتقا پیدا می‌کنند که موجب می‌شود بازی جذابیت بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، این آپدیت‌ها توانایی گیمر را در بازی افزایش می‌دهد. با بهترین ترکیب کلش اف کلنز ‌تان هال ۱۴ می‌توانید موفقیت بیشتری به‌دست‌آورید. ما در اینجا تلاش کردیم که مطالب مفیدی درباره این آپدیت در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 1 سال پیش • dahio.com • 0

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها