پرفکت مانی، خدمات بسیار مناسبی را برای کاربران خود در نظر گرفته است که استفاده از کارتهای اعتباری ووچر، به‌عنوان یکی از این خدمت‌ها شناخته میشود. خرید ووچر پرفکت مانی به‌منزله یک کارت شارژ یا هدیه است که با استفاده از آن می‌توانید کالا یا خدماتی که در سایت‌های خارجی نیاز دارید را خریداری کنید.

با پرفکت مانی بیشتر آشنا شوید

شرکت پرفکت مانی در سال 2007 فعالیت خود را در کشور پاناما آغاز کرد و از آن زمان، در حال ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی به کاربران بسیاری در سراسر جهان است. برای پرداخت‌های ارزی در سایت‌های ارائه‌دهنده کالا و خدمات، دریافت وجه و نقدکردن درآمدهای ارزی، می‌توان از سیستم پرفکت مانی استفاده کرد. این درگاه، یکی از معتبرترین کیف پول های الکترونیکی است که از مزایای آن میتوان به سرعت خوب، امنیت بالا و کارمزد مناسب اشاره کرد. انواع حساب‌ها در این سیستم شامل حساب معمولی، ویژه و همکار است که هر کدام قابلیت‌های مختلفی را برای کاربران دارد. یکی از خدمات بسیار خوبی که این شرکت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، ووچر الکترونیکی است. با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید با سرعت بسیار خوبی تراکنش‌های خود را انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی به چه معنا است؟

در واقع می‌توان گفت که ووچر، به‌عنوان یک کارت شارژ یا کارت هدیه دیجیتالی عمل میکند که کاربردها و مزایای مختلفی در بسیاری از کشورها، برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی دارد. با واردکردن کدهای موجود در ووچرها، امکان شارژ پرفکت مانی و خریدهای آنلاین برای کاربران فراهم می‌شود. در نظر داشته باشید که با خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی‌های معتبر، دیگر نیازی نیست برای خریدهای ساده اینترنتی، در سایت پرفکت مانی حسابی داشته باشید. اطلاعاتی که روی این کارتها دیده میشود، شامل یک شماره 10 رقمی، مقدار اعتبار، کد فعالسازی 16 رقمی و تاریخ ایجاد آن است. یکی از مزایای این ووچرها در مقایسه با سیستم‌های سنتی، آن است که در زمان بسیار کوتاهی، امکان فعالسازی و نقدکردن را برای کاربران فراهم می‌کنند.

چگونه می‌توان برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام کرد؟

یکی از بهترین راههایی که برای تهیه این کارت‌ها وجود دارد، خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی از سایت‌های ایرانی است که با مبالغ مختلفی از یک دلار تا چند 100 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای خرید ووچر پرفکت مانی از طریق سایت‌های معتبر، در ابتدا باید مراحل مربوط به احراز هویت را تکمیل کرده و بعد از آن با استفاده از کارت بانکی مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. در نهایت شما تقریبا به‌صورت آنی ووچر را دریافت کرده و می‌توانید شماره و کد فعالسازی را در هر سایتی که قصد خرید یا ثبت نام در آن دارید، وارد کنید.

از کاربردهای این کارت دیجیتالی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در زمان‌هایی ممکن است شما نیاز به خرید کالا از سایتی داشته باشید، اما نمیخواهید برای این کار حساب پرفکت مانی بسازید، در چنین موردی خرید ووچر پرفکت مانی بهترین انتخاب است
  • در صورتی که نمیخواهید در سفرهای خارج از کشور پول نقد همراه داشته باشید نیز، امکان استفاده از این کارت وجود دارد و در صورت نیاز می‌توان با کمک صرافی‌های مجاز آنها را نقد کرد.
  • امکان انتقال پول برای هر فردی در هر جای دنیا با استفاده از ووچر کارت وجود دارد

خرید ووچر پرفکت مانی در چه جاهایی کاربرد دارد؟

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

خرید این نوع از کارت‌های دیجیتالی به‌صورت آنلاین و در بستر اینترنت برای کاربران فراهم شده است، با توجه به این مسئله از مزایای ووچرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

استفاده آسان

شاید اولین موردی را که بتوان به‌عنوان مزیت ووچرها در نظر گرفت، سهولت استفاده از آنها است. در هنگام استفاده از این کارت‌ها، تاخیر یا اختلال در انجام تراکنش دیده نمی‌شود. در زمان نقدکردن ووچر پرفکت مانی، بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات، مبلغ مورد نظر به حساب شما افزوده می‌شود. در ضمن برای کاربران ایرانی مسئله حائز اهمیت آن است که سیستم پرفکت مانی، برخلاف سرویس‌هایی مانند پیپال، مسترکارت و ویزا، تحریم نیست و می‌توان به‌راحتی از آن استفاده کرد.

خرید ووچر پرفکت مانی در چه جاهایی کاربرد دارد؟

ووچر پرفکت مانی فاقد تاریخ انقضا است

نداشتن تاریخ انقضا را نیز می‌توان یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این نوع از کارت‌های دیجیتالی دانست، شما در هر لحظه می‌توانید برای خرید یا دریافت پول نقد از آنها استفاده کنید.

کارمزد مناسب

افرادی که به‌صورت مداوم، نیاز به پرداخت‌های ارزی دارند، با توجه به کارمزد پایینی که ووچر دارد، معمولا این روش را برای انجام سریع کارهای خود و کاهش در هزینه‌های پرداختی انتخاب می‌کنند. با توجه به این مورد برای آن دسته از افرادی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت میکنند و دائما نیاز به پرداخت‌های ارزی دارند، استفاده از ووچر کارت، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. در ضمن برای افرادی که حساب پرفکت مانی خود را احراز هویت کرده باشند، میزان کارمزد برابر با 5.0 درصد از مبلغ خواهد بود و برای حساب‌های احراز هویت‌نشده 9.1 درصد است.

برخورداری از امنیت بالا

یکی از مهمترین موضوعات در زمان پرداخت‌های اینترنتی بحث امنیت است. هنگامی که در خصوص مزایای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی صحبت می‌کنیم، نمی‌توان از امنیت بالای آن چشمپوشی کرد. امنیت پرداخت با کمک ووچرها، تفاوتی با پرداخت‌های عادی پرفکت مانی ندارد و انتقال به‌صورت کاملا مستقیم و بدون وجود فاکتورهای مخرب انجام میشود. با در نظرگرفتن اینکه امنیت پول کاربران در این سیستم کاملا تضمین می‌شود، روز به‌روز، تعداد طرفداران آن افزایش می‌یابد.

صرفه‌جویی در زمان

در حال حاضر صرافی‌های زیادی در سطح کشور وجود دارند که خدمات مربوط به خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. شما با خرید این کارتها در هر زمانی میتوانید نسبت به انجام خدمات مورد نظر خود اقدام کنید و میتوان گفت که استفاده از ووچر پرفکت مانی، بهترین راه برای صرفه‌جویی در وقت شما خواهد بود.

جمع‌بندی

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی آنلاین است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن برای خرید کالا یا خدمات در سایت‌های خارجی و نقدکردن درآمدهای ارزی اقدام کنند. یکی از خدمات بسیار مناسب این سیستم، امکان خرید ووچر پرفکت مانی است که به‌عنوان یک کارت شارژ دیجیتالی در نظر گرفته می‌شود. شما میتوانید خدمات ارزی خود را با کمک آن انجام دهید.

همچنین لازم به ذکر است که از مزایای ووچر کارت می‌توان به امنیت بالا، کارمزد مناسب و صرفه‌جویی در زمان اشاره کرد. برای خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی می توانید از سایت تالار ارز اقدام کنید. تالار ارز علاوه بر اینکه این سرویس را به شما به قیمت مناسب می فروشد، همچنین می توانید با استفاده از آن درآمدها و ووچرهای خود را به راحتی نقد کنید. عضویت در آن آسان و سریع است. همچنین سایت تالار ارز گیفت کارت های مختلفی برای فروش دارد که می توانید به راحتی خرید کنید و از آن لذت ببرید.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 1 سال پیش • dahio.com • 1

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها