تعداد فراوانی از کسب‌وکارها هستند که برای تبلیغات از اس‌ام‌اس مارکتینگ استفاده می‌کنند و به‌دنبال آگاهی مخاطب از نوع کسب‌وکارشان و سود بیشتر هستند. اما در زمان ارسال پیامک تبلیغاتی دچار مشکل می‌شوند و شماره پیامک ارسالی در بلک لیست مخاطبان قرار دارد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با سوال «چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم؟» صحبت کنیم و اشاره‌ای به روش‌‍‌های ارسال پیامک خواهیم داشت. اگر صاحب کسب‌وکار هستید، مطالعه این مقاله را فراموش نکنید.

استفاده از خط‌های عمومی؛ راهکاری برای خروج از لیست سیاه

اگر به‌دنبال پاسخی برای این پرسش هستید که «چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم؟» باید عنوان کنیم که استفاده از خطوط عمومی یکی از راهکارهای خروج از بلک لیست مخاطبین است. برای خروج از لیست سیاه، از خط عمومی استفاده کنید تا با تایید مخاطبین، مجدد امکان ارسال پیامک انبوه برایتان فراهم شود. برای ارسال پیامک از خدمات عمومی، در ابتدا باید یک شماره اختصاصی بخرید و بعد از آن لیستی از شماره‌هایی که شما را بلاک کرده‌اند تهیه کنید.
توجه داشته باشید در این روش برای شروع کار باید پیامکی برای مخاطب ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید تایید کنند. اگر مخاطبین تایید کردند، بعد از آن می‌توانید به‌راحتی برای آن‌ها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. معمولا ارسال پیامک تبلیغاتی برای فروشگاه‌های اینترنتی به‌صورت فراوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کنار استفاده از خدمات بهترین فروشگاه ساز اینترنتی، ارسال پیامک تبلیغاتی را نیز در نظر داشته باشید.

مودم مخصوص ارسال پیامک انبوه؛ عبور از لیست سیاه با مودم GSM

یکی دیگر از راه‌های ارسال پیامک انبوه به مخاطبین کمک گرفتن از سخت‌افزارهای پیشرفته است. برخی از مودم‌های GSM از طریق نرم‌افزار اختصاصی و ویژه، امکان ارسال پیامک انبوه را فراهم می‌کنند. دستگاه‌های GSM از کلیه اپراتورهای کشور پشتیبانی می‌کنند و در حدود 200 پیامک را در مدت زمان کم و هزینه‌ای پایین‌تر از پنل‌های پیامکی ارسال می‌کنند. البته محدودیت ارسال پیامک در این دستگاه‌ها وجود دارد و در طول روز فقط 200 پیامک ارسال می‌شود.
این مودم‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک مفید و به‌صرفه است. اگر نیاز به ارسال پیامک بیشتری دارید، باید چند دستگاه مودم
GSM تهیه کنید که کمی دور از منطق خواهد بود. اگر کسب‌وکاری دارید که از طریق فروش آنلاین کسب درآمد می‌کنید، در کنار استفاده از روش‌های مختلف مارکتینگ به طراحی وب سایت فروشگاهی توجه ویژه‌ای داشته باشید تا مشتریان هنگام مراجعه به سایت سردرگم نباشند.

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم؟

ارسال پیام صوتی؛ شیوه‌ای جدید برای اطلاع‌رسانی پیامک

شاید برایتان پیش آمده باشد، در مواقعی تماس ضبط‌شده‌ای با تلفن همراهتان ارتباط برقرار می‌کند و به‌صورت خلاصه، توضیحاتی از بابت نام برند و خدمات ارائه می‌دهد. این سیستم در تماس تلفنی با شماره‌های دیگری نیز ارتباط می‌گیرد و مشخصات کسب‌وکار را عنوان می‌کند. این روش یکی از شیوه‌های مدرن و جذاب تبلیغاتی است که به تازگی شرکت‌های بزرگ و کوچک از آن استفاده می‌کنند.
در این روش از طریق پنل‌های پیامکی، متن مورد نظر نوشته می‌شود و تماس از طریق تلفن با شماره‌های مختلف برقرار خواهد شد. این نوع از تبلیغات مناسب کسب‌وکارهایی است که مخاطبین فراوانی در لیست سیاه دارند و امکان ارسال پیامک انبوه را ندارند. همچنین برای استفاده از خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان از سایت‌های متعدد داخلی استفاده کنید.

استفاده از پنل‌های پیامکی و ارسال پیامک انبوه با تفکیک شماره موبایل

در پاسخ به سوال «چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم؟» باید شرح دهیم ارسال پیامک را از طریق پنل‌های پیامکی نیز می‌توان انجام داد. پنل‌های پیامکی برای انواع مختلف کسب‌وکارها مانند فروشگاه‌های اینترنتی کاربرد دارند.
در سیستم‌های ارسال پیامک انبوه، از خطوط خدمات عمومی استفاده می‌شود. از خطوط خدمات عمومی برای اطلاع‌رسانی و پیامک وب‌سرویس نیز استفاده می‌کنند که پیامک تبلیغاتی را می‌توان ارسال کرد.

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم؟

توسعه رویایی کسب و کار با امکانات سایت‌های فروشگاه‌ساز شاپفا

در این مقاله در ارتباط با سوال «چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم؟» صحبت کردیم و اشاره‌ای به انواع روش‌های ارسال پیامک داشتیم. درحالت‌کلی برای ارسال پیامک به مخاطبین لیست سیاه باید از روش‌های جایگزین استفاده کنید و راهکارهایی که در این مقاله ارائه دادیم در نظر بگیرید.
پیشنهاد می‌کنیم اگر صاحب کسب‌وکار اینترنتی هستید و از خدمات پیامکی برای تبلیغات استفاده‌ می‌کنید، حتما خدمات فروشگاه ساز شاپفا را مشاهده کنید. مدیریت فروشگاه اینترنتی، طراحی رابط کاربری فروشگاه اینترنتی و مدیریت سفارشات فقط برخی از خدمات فروشگاه ساز شاپفا هستند. با استفاده از خدمات شاپفا راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه را می‌توانید دریافت کنید.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 1 سال پیش • dahio.com • 0

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها